Har ni erfarenheter av sexdolls?

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Kollade just på en sida med sexleksaker och fastnade för sexdolls. Undrar om några här har sådana och vill dela med sig av sina erfarenheter? Gärna med köpråd.
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Bump

Jag undrar samma har suttit och tittat ut en docka som jag tycker ser riktigt sexig ut och som är ganska billig jämfört med andra, någon som har handlat från Truelovedoll eller har erfarenhet av liknande dockor?

Denna docka jag menar: https://truelovedoll.se/products/lacey-140cm

Som jag skrivit i den andra tråden. VARNING FÖR DENNA BUTIK!
"Lacey 140 cm" är en kopia av WM-Doll 157 cm b-kupa med huvud #33. Om man vill ha en billig docka av lägre kvalitet så finns Aliexpress.
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Kollade just på en sida med sexleksaker och fastnade för sexdolls. Undrar om några här har sådana och vill dela med sig av sina erfarenheter? Gärna med köpråd.

Hej! Jag äger många sexdockor och är väldigt insatt i branschen. Rekommenderar TDF (https://dollforum.com/forum/) för bäst info.

Det finns tyvärr väldigt många oseriösa aktörer i denna bransch. I Sverige finns det många sexleksaksbutiker och de flesta säljer dockor i någon slags form. De största butikerna har oftast dyrare dockor av TPE, de mindre butikerna brukar ha uppblåsbara dockor. Däremot så är tyvärr de dyrare TPE-dockorna som säljs i Sverige av dessa butiker i 9 fall av 10 fake-dockor av låg kvalitet. Till exempel Mshop som är störst i norden på sexleksaker säljer endast fake-dockor. Jag tror faktiskt Sinful är den enda sexleksaksbutiken som säljer dockor av ett riktigt märke (Pipe Dream). Däremot säljer Sinful även WM-Doll kopior till extremt överpris. Såg en "GI Jane" för 19995 kr (WM-Doll 166cm C-cup). Vet att Docklandet säljer exakt samma docka för 9995 kr fast mer korrekta bilder då (ej WM-Dolls).

Vill du köpa en fin docka till bra pris av en erfaren butik så är www.docklandet.se det enda valet för dig som Svensk. Som sagt jag är väldigt insatt i branschen och hänger dagligen på TDF. Jag har även bra kontakt med två av killarna på Docklandet, finns inget man inte kan fråga de om och jäkligt trevliga. Fråga mig gärna om dockor eller säg vilket utseende du söker så kan jag ge några tips :)
 

simmaren

Medlem
Kön
Man

martindalarna

Aktiv medlem
Kollade just på en sida med sexleksaker och fastnade för sexdolls. Undrar om några här har sådana och vill dela med sig av sina erfarenheter? Gärna med köpråd.
Har genom åren haft några olika uppblåsbara som går sönder efter ett tag. Fitthålet brukar också skava om kuken. Köpte Jennifer för ett tag sen från docklandet och hon är verkligen något extra att knulla. Jag brukar behöva jucka länge och inga klagomål om trött eller skavsår. Knullar nästan varje kväll. Problemet är att hon är så skön och duktig så jagandet efter riktiga kvinnor hamnar på efterkälken. Hade sex för ett tag sen med en dam och det slår Jennifer ändå. Så skön leksak, men ingen ersättare.
 
Toppen