hehe, oops...

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Kan man minst säga, det hände bara för några veckor sen då jag och min kille prata i telefon. Vi har inte träffats på ett ganska långt tag och tillslut började samtalet komma in på lite hetare ämnen som tex att jag var så stygg så att jag skulle bli fastbunden i sängen när vi träffas nästa gång. Jag kontrade och sa att jag allt skulle binda fast honom i en stol och reta honom så det sjöng om det.
Han ville självklart ha detajer över hur det skulle gå till, vad jag väl skulle göra när han var bunden o s v ni förstår vars samtalet var påväg. ;)
Den pinsamma grejen var det att min kära moder dök upp i dörren för att lämna tvätt, jag blev självklart knäpptyst och stirrade på henne, försökte se om hon hade hörlurar på sig som hon brukar, men det gick inte se i mörkret. Och frågan kom:
-Vad gör du?
Mitt svar:
-Pratar i telefon...
Mor min lämnar tvätten fort och stänger noga dörren efter sig. Efter jag och killen slutat prata i telefon går jag ner till köket för att hämta något att äta och mor min stirrar på mig med ett högst förvånat uttryck. Min slutsats: Hon hade definitivt hört...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha
man får tänka sig för när man pratar i tfn
man vet aldrig vem som råkar lyssna... haha

inga pikar sen?
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, jaa, jag har skällt lite på min kille och sagt åt honom att inte få mig till att säga stygga saker till honom när jag inte är ensam hemma. ;)
nää, faktiskt inte, helt otroligt egentligen för hon brukar säga sitt, men ja uttrycket i ansiktet sa ju verkligen det mesta... [:p]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
'stackars' kille... hoppas att han håller sig i skinnet nästa gång ni snackar;)

din mamma går fortfarande i chock....
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det kan jag säga på en gång att det gjorde han inte, men jag hann stoppa honom...men vi får se, kanske provar han igen...:oops:

kanske det...
 
Toppen