Hej från en ny medlem!

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Hej!
Har just hittat hit till detta underbara forum! Tack för att det och ni alla användare finns! Det verkar vara en skön och välkomnande stämning här.
Ni lär känna mig efter hand - för jag känner på mig att jag blir långvarig här. Men även om jag inte ska trötta er med en lång presentation kan jag säga att jag är en man i mitten av 40. Och om man nu ska sätta en etikett på mig (vilket jag egentligen inte gillar) så skulle det väl kanske vara bisexuell. Jag blir mest kåt på kvinnor men kan verkligen tända på en kuk också.

Och tveka inte att säga till om jag bryter mot någon forumetikett (även om jag så klart gör mitt bästa för att inte!).

Vi ses i forumen!
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!
Har just hittat hit till detta underbara forum! Tack för att det och ni alla användare finns! Det verkar vara en skön och välkomnande stämning här.
Ni lär känna mig efter hand - för jag känner på mig att jag blir långvarig här. Men även om jag inte ska trötta er med en lång presentation kan jag säga att jag är en man i mitten av 40. Och om man nu ska sätta en etikett på mig (vilket jag egentligen inte gillar) så skulle det väl kanske vara bisexuell. Jag blir mest kåt på kvinnor men kan verkligen tända på en kuk också.

Och tveka inte att säga till om jag bryter mot någon forumetikett (även om jag så klart gör mitt bästa för att inte!).

Vi ses i forumen!
Välkommen hit! Med det du skriver har du kommit helt rätt! Hörs säkert framöver
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Välkommen och hoppas du ska känna dig uppskattad här. Det har jag gjort sedan dag ett.
Mycket trevligt ”lösaktigt” folk här. :D
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
”Lösaktiga”, kåta, frisinnade och öppna människor är de bästa som finns och många verkar ha samlats här! Tack alla för varma välkomnanden!

Nu ska jag påbörja dagens edging. Ska runka många gånger utan att komma förrän sent i kväll eller kanske först i morgon eller ännu senare om jag förmår!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Instämmer i kören - Välkommen !
Kika gärna runt litet bland trådarna här och skriv några rader fritt ur hjärtat eller svara på inlägg. Är du ärlig i dina inlägg och inte fantiserar allt för mycket, så uppskattas det. :)
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!
Har just hittat hit till detta underbara forum! Tack för att det och ni alla användare finns! Det verkar vara en skön och välkomnande stämning här.
Ni lär känna mig efter hand - för jag känner på mig att jag blir långvarig här. Men även om jag inte ska trötta er med en lång presentation kan jag säga att jag är en man i mitten av 40. Och om man nu ska sätta en etikett på mig (vilket jag egentligen inte gillar) så skulle det väl kanske vara bisexuell. Jag blir mest kåt på kvinnor men kan verkligen tända på en kuk också.

Och tveka inte att säga till om jag bryter mot någon forumetikett (även om jag så klart gör mitt bästa för att inte!).

Vi ses i forumen!
Trevligt att ha dig här
 
Toppen