Hemma hos Erik

Wario

Ny medlem
Kön
Man
Kopierar min novell från en annan sajt, så även ni här kan ta del av den.

Äntligen Fredag!
Idag efter skolan ska jag vara med Erik hela dagen. Jag ska sova över hos honom, vi har planerat att se på film och spela dator hela natten eftersom hans föräldrar är bortresta över helgen. De ska visst på någon långutdragen fest hos en av deras vänner som fyller 50 år.
På skolan sitter jag mest och sover idag, satt som vanligt uppe större delen av natten på datorn och är därför trött.
Lektionerna är det gamla vanliga: matte, svenska, engelska och samhälls.
Riktigt tråkiga lektioner allihopa och jag är inte bra på någon av dem. Som tur är så ställs samhälls in och vi får sluta tidigare. 12:20 redan.
Väl i våran korridor går jag till mitt skåp och tar ut min jacka, jag pratar lite med de andra killarna i klassen om skotrar som vanligt.
Jag sneglar på Erik som står böjd halvt in i sitt skåp. Han har inget skärp så jag kan se rätt långt ner på hans röv, jag ser att han har samma kalsonger som jag.
Sedan sneglar jag lite på Anna som även hon står böjd och bökar in böcker i sin ryggsäck, hon är ju trots allt klassens plugghäst.
Jag kan se att hon har på sig vita trosor med röda och gröna prickar. Hon brukar aldrig vad jag märkt ha på sig stringtrosor.
Synd. Men så är hon väl lite av en pojk-flicka också, trots att hon är rätt söt.

Medans jag står djupt i mina egna tankar stöter Erik till mig och säger "Kom nu, så går vi."
Jag följer med honom ut ur skolan.
Det första jag märker när jag kommer ut är att det är lika halt som i morse, och givetvis så dråsar jag omkull, ned för den lilla trappen som leder ner till trottoaren.
Aj, där slog jag min axel mot kanten.
Erik kommer fram till mig och frågar hur det gick samtidigt som han skrattar lite retfullt.
"Det är ok" svarar jag och reser mig upp.
Snöig på ena sidan fortsätter jag promenaden till busshållplatsen.
Väl där tittar Erik på tidtabellen och konstaterar att det är en halvtimma tills bussen kommer. Han säger: "Vänta du här, så går jag och köper en dricka åt oss."
"Ok" svarar jag.
Sedan går Erik iväg mot affären som ligger alldeles intill.
Tio minuter går och jag ser Erik komma tillbaka från affären med en öppnad Cola i ena handen som han smuttar på.
Erik ställer sig bredvid mig och klunkar i sig av drickan och räcker den sedan till mig.
"Här, jag drack hälften, du kan ta resten."
Jag svarar inte, utan tar drickan ur hans hand som är alldeles kall av drickan och klunkar i mig resten.

Jag noterar att Erik ler fånigt åt mig, jag ger honom ett litet leende tillbaka.
Strax innan bussen kommer ser jag att Anna kommer mot busshållplatsen.
Hon ställer sig bredvid mig och hälsar lite blygt.
"Hej" hälsar jag tillbaka och rodnar när jag plötsligt tänker på det vi gjorde i bastun efter gympan för inte alls så länge sedan. Undrar om hon också tänker på det?
Vi har då inte sagt ett ord till varandra sedan dess.
Bussen kommer, vi tre är de enda vid busshållplatsen så påstigningen går fort.
Jag sätter mig längst bak och Erik sätter sig bredvid mig och börjar diskutera lite om filmerna han beställde för ett tag sedan som tydligen anlände igår. Det är de filmerna vi planerat att se på ikväll.
Han säger även att han laddat ned lite andra filmer på datorn, jag rodnar och ler lite grand eftersom jag på en gång vet vad han menar för filmer.
Anna sätter sig framför oss och vänder sig om mot oss och säger: (***=mitt namn)
"Jaha, så *** åker hem till dig, vad ska ni göra?"

Erik svarar: "Vi hade tänkt se på lite film."
Anna: "Jaha...ömmm...skulle jag också kunna få komma över?"

Erik ser fundersam ut eftersom han aldrig varit med Anna och knappt ens pratat med henne.

Erik:"Öhh..ok, om du vill det så."

Anna: "Ok, då kommer jag över lite senare, måste hem och fixa lite grejor först. Går det bra om jag kommer över i kväll?"

Erik: "Visst, *** ska stanna hela natten, så."

Anna: "Ok, då kommer jag ikväll vid sju."

Erik: "Visst."

Sedan fortsätter den tio minuter långa bussresan i tystnad.
Anna kliver av två busshållplatser före mig och Erik.
Väl av bussen promenerar jag och Erik den lilla bit kvar till hans hus. Jag kollar upp mot huset. Det är ett grönt hus med vita knutar, inget stort hus precis, men inte så litet heller. Alldeles lagomt.
Erik låser upp ytterdörren, går in i hallen och slänger av sig kläderna på en bänk. Själv hänger jag noga upp mina kläder på en galge. Erik går ut i köket och tar fram en påse med chips.
"Vill du ha?" frågar han, "ja, varför inte?" svarar jag. Erik går in i vardagsrummet och sätter sig i soffan, han gör några klapp på dynan bredvid sig och menar att jag ska komma och sätta mig.
Jag går dit och sätter mig tungt ner.
Erik slår igång DVD:n och filmen börjar efter lite bök med inställningarna.
Filmen går och jag och Erik pratar på under filmen.
Efter ett tag när vi tömt chipspåsen så märker jag tydligt att Erik börjar bli lite småkåt eftersom han börjar vilja prata om sex och snart så känner jag hans hand på mitt lår, utanpå mina byxor.
Jag låtsas som ingenting även om jag tydligt känner hur kuken blir hård när Erik smeker in mot övre delen av mitt innerlår.

Eftersom jag vet vad det brukar leda till när jag och Erik träffas så har jag kvällen innan rakat alla mina intima delar. Jag började med att raka kuken helt len, sedan pungen och sist så rakade jag bort allt hår som växt runt mitt anus och allt mellan skinkorna, så jag är helt len och fin.
Erik stänger av filmen och säger att han är kåt och vill se lite porr på datorn istället. Jag svarar inte, utan följer bara med honom till hans rum.
Datorn står redan på så Erik trycker bara igång skärmen och på en gång uppenbarar sig en pausad porrfilm.
Erik trycker igång den.
Filmen visar en blond tjej som står på alla fyra med en kuk i munnen och en i fittan. Stönas gör det något förskräckligt. Erik riktar skrämen mot sin säng och går dit och lägger sig på överkastet.
Han knäpper upp sina byxor och säger "Det är ok om jag runkar, eller?"
"Mmm" får jag fram.
Han bökar ner sina byxor och drar av sig sina blåa boxerkalsingar.
Hans erigerade kuk sprättar upp. Den ser precis ut som min: Cirka 14-15 cm lång nu vid stånd och helt slätrakad. Några droppar försats rinner sakta ut ur myningen.
Han drar sitt skin, sakta fram och tillbaka med tre fingrar.

Erik: "Du kan också lägga dig här om du vill."
Jag går fram och lägger mig bredvid honom. Erik avbryter sin onani och börjar knäppa upp mina byxor. Han drar av mig mina byxor och blåa boxerkalsonger i ett och tittar nyfiket på min ungefär likadana, hårda kuk.

Erik: "Ska vi runka av varandra istället för att runka själva, det är mycket skönare?"
Jag: "okej."
Sedan lägger jag min hand nedanför hans blottade ollon och sluter handen om hans hårda rot.
Jag rör försiktigt min hand upp och ner. Erik lägger sig ner helt och blundar.
Jag lägger min andra hand på hans rätt så spända pung och maserar hans bollar lätt med mina fingarar. Erik stönar och sprutar tre hårda strålar med tjock och alldeles varm sperma i min hand.
Jag drar undan handen från hans kuk och för den till min mun.
Jag ryser lite när jag känner den kladdiga vätskan mot mina läppar Jag sticker försiktigt ut min tungspets för att smaka.
Mmmm...det smakar härligt. Jag ser hur det blir strängar av den kladdiga sperman från min hand till min tungspets.
Sedan gör jag ett ordentligt slick och får i mig halva satsen som jag sväljer snabbt. Jag torkar sedan bort resten mot överkastet.
Erik: "fy fan vad bra du är på att suga och runka."
Jag: "Mm" svarar jag medans jag slickar mig om munnen. Erik går och stänger av datorn.

"Kom, nu går vi och ser klart filmen vi påbörjade."
"Visst" svarar jag lite besviken på att Erik inte runkade år mig, nu skulle jag ju få sitta och vara kåt resten av dagen.

Erik har köpt sex filmer och vi hinner avverka två stycken innan klockan slår sju och det ringer på dörren. Erik reser sig upp ur soffan för att öppna.
Jag hör hur Anna lite blygt säger "Hej" från hallen och hur hon tar av sig jackan och hänger upp den.
Hon kommer in i vardagsrummet och hälsar på mig:

Anna: "Hej, ***."
Jag: "Hejsan."
Anna sätter sig bredvid mig i soffan och sedan kommer Erik in och sätter sig bredvid mig han med.
Filmen går, Anna lägger sitt huvud mot min axel och Erik har sin ena arm om mig, jag sitter där i mitten och är fruktansvärt kåt.
Allt jag tänker på nu är upplevelsen vi hade i bastun för ett tag sedan och jag undrar om de ska ge mig av samma behandling igen. Jag sitter där och bara väntar på att någon av dem ska ta initiativ.
Ingen av dem gör det så efter ett tag lägger jag min hand på Annas lår och smeker sakta upp mot de intimare delarna.
Anna böjer sig fram och kysser mig. "Mmm...äntligen" tänker jag när jag låter Anna vara på upptäcksfärd i min mun med sin tunga.
Jag känner nu hur Erik smeker mitt stånd utanpå byxorna. Anna drar ut sin tunga, slickar sig om munnen och säger: "Jag är fortfarande oskuld." Vad tänker jag?" Hur kan en 17-årig tjej fortfarande vara oskuld? Tja tänker jag, det är väl kanske inte så konstigt ändå med tanke på att hon verkar så tystlåten och blyg för killar.
Efter hon sagt det reser hon sig upp, knäpper upp sina byxor och drar sakta av sig dem.
Jag som är överkåt kommer nästan på en gång när jag skymtar hennes rakade venusberg.
Hon drar av sig trosorna och sätter sig grensle i min famn.
Hon gör långsamma juckrörelser mot mig och jag håller på att förgås av kåthet.
Erik drar av mig mina byxor och kalsonger så jag nu sitter helt naken med Anna i famnen.

Min kuk ligger pressad mellan mina lår, men snart går Anna ner och sätter sig på knä på golvet framför mig.
Jag möter hennes blick som är helt glansig av kåthet.
Anna reser min kuk så den pekar rakt upp, sedan sticker hon ut tungspetsen och cirklar med den på mitt ollon. Försatsen rinner i en ej sinande källa från mitt ollon och jag ser hur Anna snabbt slickar i sig den när den kommer ut.
Anna slickar hela min kuk och ger även min pung några ordentliga slick innan hon tar olloner i munnen och sluter sina läppar om det. Jag kastar mitt huvud bakåt och stönar.
Erik tittar på ett litet tag när Anna suger innan han själv gör henne sällskap på golvet och börjar slicka min pung och min penisrot.
Åhhh...det här är det underbaraste jag varit med om i mitt liv och efter två minuter så stönar jag fram att jag snart kommer. Då sluter båda genast behandlingen av min kuk och tittar förvånat och besviket upp på dem. "Du får klara dig ett tag till" säger Erik.
Anna lägger sig nu över soffan med sin söta, fasta röv pekande mot mig. "knulla mig nu" stönar hon fram. "men..men jag har ju ingen kondom" svarar jag oroligt. "struntar jag i" säger hon och säger sedan att jag får låta bli att spruta i henne. "Men du kan vä i allafalll få i dig av försatsen" försöker jag, men hon svarar inte.

"nähä, strunt i det då" tänker jag och lägger min svettiga hand på hennes vänstra skinka och smeker den mjukt.
Sedan för jag försiktigt min kuk mot hennes rätt så blöta fitta.
Mmm...det känns skönt med den mjuka, fuktiga blygdläpparna mot mitt ollon och jag börjar att trycka på försiktigt.
Anna stönnar lågt för sig själv.
Efter ett litet tags tryckande känner jag hur olloner glider in och omsluts av hennes fuktiga fitta. Då trycker jag in halva kuken i ett ryck, stannar ett tag medans Anna kvider. Men längre än så kommer jag inte. "Det tar ju stopp här" stönar jag fram. "Det är min mödis, du måste spräcka den" stönar Anna ansträngt.
Jag drar ut kuken så bara ollonet är inne,sedan stöter jag in den så hårt jag kan och jag käner att den går in hela vägen.
"Ahhhh...mmmm" stönar Anna och jag börjar jucka på försiktigt.
Jag sneglar åt Erik och sitter och onanerar i andra hörnet av soffan medans han tittar på oss.
Jag juckar fram och tillbaka i ett par minuter då jag känner att det blir för mycket för mig och jag drar snabbt ut kuken och sprutar min största sats någonsin över Annas vänstra skinka. Lite blod har kommit på kuken från Anna, men det bryr jag mig inte om.

Erik går fram till Anna och slickar i sig min sats från hennes skinka.
Anna reser sig upp och sätter sig med särade ben i soffan och säger: "Jag hann aldrig komma, ju."
Jag: "Förlåt, jag kunde inte hålla mig" säger jag rodnande.
Anna: "Ok, men då får du slicka mig tills jag kommer."
Jag sätter mig på knä med ansiktet mellan Annas ben och sticker ut min tungspets.
Jag är redan hård igen, trots att jag kom för en knapp minut sedan. Jag börjar slicka mellan Annas kladdiga blygdläppar.
Medans jag slickar Anna känner jag hur Erik trycker in två fingrar i mitt anus och börjar prövande pulla mig där. Det går trögt så han går in i toalleten och hämtar flytande tvål som han smörjer in sina fingrar med,
Sedan för han in dem i mig igen och trycker dem ut och in i snabb takt.
Jag kan inte låta bli att sluta slicka Anna för att stöna, men Anna trycker genast tillbaka mitt huvud.
Anna börjar nu närma sig orgasm och jag känner också hur Erik pressar in ett tredje finger i mitt anus samtidigt som han fångar upp min hårda kuk med sin andra hand och börjar runka mig.
Anna stönar ljudligt och krampar sedan i en lång orgasm. Jag fortsätter att slicka även när hon sjunkigt ihop.
Efter ett tag känner jag hur Eriks behandling blir för mycket för mig, jag slutar slicka Anna och stönar och grimaserar medans jag sprutar Eriks hand full av varm sperma.
Erik smakar lite grand själv och låter sedan Anna slicka i sig det mesta av satsen från hans hand.

Jag sätter mig i soffan, helt utmattad. Erik ställer sig framför mig och runkar sin kuk.
"Lägg dig ner" ber Erik mig och jag lyder honom.
När jag lagt mig ställer sig Erik på knä ovanför mitt ansikte och trycker in sin kuk så långt han kan i min mun. Jag känner hur jag får svårt att andas samtidigt som Eriks mage trycker mot min näsa.
Erik börjar nu att munknulla mig. Hans kuk åker in och ut i min mun i våldsam fart och sedan drar han sig ur helt och låter sitt ollon vila mot mina läppar. Han drar några gånger i skinet och sedan svämmar det ut en flod med varm, lättflytande sperma ur hans ollon över min mun och haka.
Jag slickar mig om munnen, sedan böjer sig Erik över mig och kysser mig.
Erik drar på sig sina byxor och sätter sig tillrätta i soffan. "Jaha då ser vi väl de resterande filmerna innan vi lägger oss."
"mmm" säger Anna som nu också är påklädd.
Resten av filmkvällen ligger jag i Eriks famn och Anna ligger i min famn. Riktigt mysigt.
 
Toppen