Hemmagjord prostata stimulator?

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Jag är väldigt nyfiken på hur det är att få en orgasm via prostatan utan att röra kuken någonting alls. Dock är min ekonomi väldigt begränsad + att jag bor hemma så det blir väldigt omständigt att införskaffa en Aneros/ Rudeboy eller liknande. Jag har varigt ganska nära med fingrar/ tvålflaskor men det räcker inte.

Så jag undrar om det finns någon här som har några bra tips på en hemmagjord prostata stimulator som fungerar bra? :)
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Det enklaste är nog ett stearinljus utan några vassa kanter, annars har jag med använt en Ikeasked med plasthandtag. Båda dessa hemmagjorda stimulatorer är lätta att gömma också även om det kanske kan verka lite skumt att ha en sked i ditt rum eller på toaletten ;)
Lättast är nog att man är lite upphetsad innan man sätter igång, då är prostatan lite större tror jag och lättare att hitta med skeden eller ljuset. Känns väldigt tydligt när man träffar rätt och det kommer ganska fort åtminstone små skvättar. Lycka till och var beredd på en skön upplevelse :p
Finns även en gammal tråd om "Prostataorgasm". Har inget bättre tips än stearinljus eller min favorit Ikeaskeden...
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Okej! Tackar så mycket.

Jag har svårt att träffa rätt när jag har använt mig av avlånga raka saker, men
ett starinljus är ju lite längre ^^

Ska pröva det där med skeden, dock tror jag inte att vi har några plastskedar
här hemma :/
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag testade en gång med någon slags korv.
Den vara ganska tjock och böjd.
Men en var för tjock för mig. Jag hade behövt använda min hemmagjorda dildo först.
Hade jag bara fått n den så hade det nog gått.

Testa med en korv, bara den inte är för mjuk så den böjer sig åt fel håll.
Du bör inte häller stoppa tillbaka den i korvpaketet om du testar...
 
Toppen