Hemmakväll med gäster

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
M+Ffg, voy/exhib, dom/sub, inc, age

av Dra_Q_La



Hemmakväll med gäster

KAP 1

Tina åt frukost en lördagsmorgon med sina styvdöttrar. Deras pappa var bortrest över helgen. Katrin var 17 år, lång, blond, söt och visste det. Tina hade full koll på hur populär hon var bland pojkarna, och att hon hade sex ofta. Hon hade hört dem inne på vardagsrumssoffan på natten ett par gånger och önskat att hon kunnat se på. Eva var 12, och om möjligt ännu sötare. Ett riktigt cherubansikte hade hon, som nästan var komiskt i kombination med hennes lite stöddiga attityd. En halvsur liten ängel. Det syntes att Tina inte var deras riktiga mamma. Hon hade kort mörkbrunt hår och hennes kurvor hade bara blivit större med åren.
Hon sträckte sig efter smöret och tittade ned i bordet. Tanken på vad hon snart skulle säga till flickorna fick hennes kinder att hetta och hon andades djupt.

Katrin och Eva hade inte kunnat undvika att notera Tinas ovanligt utvecklade sexdrifter. De hade direkt förstått att det var en orsak till att deras far blivit tillsammans med henne tre år efter att mamman flyttat ut. Katrin var inte alls förvånad, hon visste hur det var att vara kåt regelbundet, och med ett utseende som Tinas var det självklart att hon var sexuellt aktiv på alla möjliga sätt. Katrin hade själv ofta funderat på hur hon skulle kunna förverkliga några av sina favoritfantasier, men än hade hon inte hittat modet eller en kille hon ville anförtro sig åt.
Eva å sin sida var van vid sexprat i familjen, och det berörde henne inte synbart. Hon brukade sucka och himla med ögonen. Men Katrin visste bättre, och en pojkvän hade en gång berättat för henne att Eva frågat om han "kunde tänka sig henne". Pojkvännen hade blivit generad och Katrin hade skrattat när han berättade det, men tanken på honom knullandes hennes 12-åriga lillasyster gjorde henne också kåt, och hon hade haft svårt att glömma den. Nåja, många saker gjorde henne kåt...

Det tog en evighet för Tina att bre smörgåsen. Hon kunde inte koncentrera sig. Så många tankar for genom hennes huvud. Så många otroligt upphetsande tankar, som fick henne att trycka fittan mot stolen genom morgonrocken. Hon skruvade på sig lite. Så tittade hon upp på Katrin.

"Har ni några planer för ikväll?" fick hon ur sig.
Eva skakade på huvudet mellan smörgåstuggorna.
"Jag ska ut," svarade Katrin.
"Är det viktigt?" frågade Tina.
"Nej inget särskilt, ska bara träffa lite kompisar."
Tina drog tyst efter andan.
"Jag har bjudit hit några personer ikväll. Några av Christers jobbarkompisar från åkeriet."
Katrin tittade på henne. Varför hade hon bjudit över pappas jobbarkompisar när han inte är hemma? Hon såg att Tinas kinder blev röda när hon stirrade på henne, och hon förstod att "något" var på gång. Plötsligt insåg hon att Tina såg extremt kåt ut, med blanka ögon och den där blicken. Katrin fick en knut i magen. Lena hade slutat tugga och tittade också på Tina.

Tina ansträngde sig för att inte titta bort från Katrins blick, och inte mumla utan prata tydligt: "Jag har lovat att dom ska få knulla mig." Hon kvävde halvt en flämtning; hon hade sagt det. "Och jag skulle så väldigt, väldigt gärna vilja att ni var hemma..." Hennes stora bröst värkte och hon kände sig yr när hon mötte sina styvdöttrars blickar. Ingen idé att låtsas längre. "Kan inte inte stanna hemma ikväll, snälla?"

Katrin kände sig förvirrad och nästan febrig. Tina ville att de skulle vara hemma och titta på när hon blev gruppknullad. Hon nästan tiggde och bad om det, och hon såg så fruktansvärt kåt ut, som av att bara prata om det. Hon tittade på Eva, som satt tyst och var högröd i ansiktet. Hon visste att Eva ville, hon var så extremt nyfiken på all sex. Katrin hade hört henne stå och lyssna vid sovrumsdörren flera gånger när en pojkvän stannat över. "Nyfiken? Hmm, jävligt kåt snarare," tänkte hon. Hon undrade hur blött det kunde bli i de där pyjamasbyxorna.
"Jag kan stanna hemma," svarade hon tyst.
Tina vände sig mot Eva. "Vill du också vara hemma? ...när dom ska knulla mig?" Hon kunde inte låta bli att lägga lite eftertryck på "knulla". Eva nickade med halvöppen mun.
"Jättebra!" sa Tina och såg tacksamt på sina styvdöttrar. Hon hade en enorm lust att skjuta tillbaka stolen, öppna morgonrocken och smeka sin blöta, svullna fitta till en snabb orgasm mitt framför ögonen på dem, men hon reste sig och gick ut till badrummet. Hon skulle spara hela den pirrande känslan till kvällen. Så många sköna saker skulle hända.


KAP 2

Peter satt i en skinnfotölj i Tinas vardagsrum. Han var 29 år, brunhårig, av medellängd och vältränad. När han inte körde lastbil spenderade han den mesta tiden på gymet eller i dojon där han instruerade ungdomar i Thai-boxning. Framför honom i den ena soffan satt Lennart och Björn, kompisar från firman. Lennart var runt 45 nånstans, men smärt och spänstig, och med ett kort, gråsprängt skägg. Peter visste inte hur gammal Björn var men skulle tippa på snart 40. Han var enorm, 2 meter lång och vägde säkert 120 kilo, med nävar som dasslock och vader som tallstammar. I den andra soffan satt Katrin och Eva, Christers döttrar. Han kunde fortfarande knappt tro att de skulle stanna hela kvällen. Men de såg bägge nervösa och generade ut när de pratade strunt med Lennart--som om de visste vad kvällen gick ut på. Han hörde Tina fixa ute i köket.
"Jag måste på muggen", ursäktade han sig och reste sig upp.

Från toalettdörren kunde han se in i köket där Tina stod och fyllde på kaffebryggaren. Hon hade en snäv, knälång kjol och en vit blus högt knäppt. Hon såg rent pryd ut, och det gjorde Peter ännu kåtare när han stirrade på hur hennes runda stjärt och fylliga bröst spände mot tyget, som om de ville ut. Han hade haft halvstånd hela dagen, och nu kände han hur kuken svällde upp ordentligt i jeansen. Han gick tyst in i köket och ställde sig bakom Tina. Så la han armarna runt hennes midja och tryckte sig mot henne, tryckte kukbulan mot hennes stjärt. Tina stönade knappt hörbart.
"Jag hörde dig", sa hon. "Gå och sätt dig med de andra, jag är snart klar här."
Men Peter lade händerna på hennes stora bröst och kramade dem hårt. "Fortsätt med det du gör", sa han, "låt inte mig störa." Han maserade brösten kraftigt genom bomullstyget och gned kuken mot stjärten. Tina flåsade tungt, men försökte återgå till kaffebryggandet. Hon fumlade efter kaffeburken i skåpet samtidigt som Peters ena hand fortsatte krama och smeka hennes bröst och den andra sökte efter kjolkanten och började hasa upp den. Han bet lätt i högra örsnibben medan han drog hårt i kjolen tills den gled upp över Tinas stora stjärt och blottade de vita sidentrosorna. Tina försökte koncentrera sig på kaffekopparna.
"Svanka och böj dig framåt". beordrade Peter tyst. "Sära på benen, annars kommer jag inte åt fittan." Hon lydde, och böjde sig över diskbänken med en kopp och ett fat i händerna. Det var en stor blöt fläck på trosorna rakt över fitthålet, och Peter kände lite på det blöta och lät fingertopparna glida upp och ned några gånger över fittspringan. Tina andades tungt med slutna ögon och försökte desperat att inte gny högt så det hördes till vardagsrummet. Hon kände hur Peter drog trosorna åt sidan och hur hennes svullna fitta blottlades för honom.
"Svanka mer!" västa han. Hon tryckte upp stjärten så mycket hon kunde och särade lite mer på benen. Plötsligt trycktes två grova fingrar upp i hennes heta, rinnande hål.
"Aahhhh... snälla..." gnydde hon. Hon tappade porslinet ned i diskhon så fatet gick i bitar med en smäll. Fingrarna arbetade in och ut i fittan, rytmiskt, bestämt. Peter la andra handen på hennes rygg och tryckte lätt. Tina böjde sig ner mot bänken och koncentrerade sig på att skjuta upp stjärten så Peter hade så bra tillträdde till hennes fitta som möjligt. Hon kände sig yr.
"Det går snart..." viskade hon. "Snart..."
"Kom!" väste Peter tillbaka. "Kom medans jag fingerknullar dig." Tinas safter rann nedför hans fingrar och fittan stramade. Så bytte han de två fingrarna mot tummen, och lät pek- och långfingret glida upp och ned mellan blygdläpparna och över den svullna klittan.
"Aaaahhhh...." Tina kämpade för att inte yla rakt ut. Peter bearbetade hennes pulserande fitta i högre tempo. "Åhhhh... nu.... komm... er!" Hennes knän vek sig och hon var tvungen att hålla sig uppe mot diskbänken. Peter fortsatta massera och fingerknulla hennes fitta genom hela orgasmen.

Tina kunde knappt stå, och lutade sig mot Peter, som höll armarna om henne. Hon hasade ned kjolen och vände sig mot diskbänken igen.
"Gå ut till de andra så kommer jag snart", sa hon med svag, lätt darrande röst.
Peters kuk bultade. Han visste att om han bara rörde den genom jeansen skulle han fylla dem med sin säd. Han ville inte ha en stor fläck på byxorna resten av kvällen, och han undrade om han kunde slappna av igen och försöka lugna ned sig. Han ville spara sig till Tinas fitta. Tills han knullade henne framför de andra. "Nej! Måste sluta tänka på det innan jag kommer i brallorna", tänkte han. "Måste spara mig."


KAP 3

Tina satt i den andra skinnfotöljen, med Peter bredvid sig, Lennart och Björn i ena soffan på andra sidan kaffebordet och Katrin och Eva i den andra. Hon smuttade självmedvetet och okoncentrerat på kaffet. Det var inte kaffe hon ville ha just nu. Lennart reste sig ur soffan och ställde sig vid sidan av Tinas fotölj.
"Du är väldigt vacker", sa han till henne. Hon log upp mot honom med blossande kinder och kåtglansiga ögon. "Fina ögon och ditt hår är verkligen snyggt. Men framför allt har du en riktigt söt, läcker liten mun. En mun man vill stoppa in kuken i." Tina tog ett djupt andetag och tittade på den stora bulan i Lennarts jeans, mitt framför ögonen på henne. När hon kikade åt sidan såg hon hur Katrin och Eva glodde storögt på henne och Lennart. Lennart smekte hennes hår med ena handen.
"Gapa så stort du kan", sa han. Så knäppte han upp jeansen, drog ned gylfen, förde ned handen innanför och drog ut sin redan stenhårda kuk. Han runkade den ett par tag framför Tinas ansikte först, medan han såg bort mot systrarna i soffan, som iaktog varje rörelse. Sedan smekta han undan Tinas hår och riktade kuken mot hennes mun.

"Såja, gapa ordentligt." Han förde in kuken i munnen på henne. Hon såg undergivet upp på honom, och han stängde ögonen och grymtade djupt när hennes varma mun omslöt hans sprängsvullna kuk. Han kunde inte låta bli att sakta föra kuken in och ut i Tinas heta mun.
"Ser ni hur jag munknullar er styvmor", sa han hest till Katrin och Eva. Eva nickade, Katrin bara glodde på kuken som gled in och ut.
"Oh, fy fan vilken skön mun..." flåsade Lennart. "Jag kommer att spruta rakt in i den. Spruta rakt in i din vackra mun." Han knullade Tinas mun fortare. "Gudars... Jag kommer snart. Gapa så mycket du kan så dina döttrar kan se hur jag sprutar in i munnen på dig!" Tina nickade lydigt med kuken pumpandes snabbare och snabbare. "Nu! Gapa! Aaaahhhhhh. Aaahhhhh. Faaan!" Han grymtade och stönade medan han runkade frenetiskt. Tina lutade sig fram, gapade stort och sträckte ut tungan. Strålar av sperma träffade rakt på tungan, upp i gomen, och i ansiktet. I ögonvrån såg hon Katrin och Eva, och hon var nära att komma själv.
"Ååhhhh..." Lennart lutade sig närmare Tina och kramade ut de sista dropparna på hennes läppar. "Så... fruktansvärt skönt... att komma i ditt vackra ansikte..." Han kunde knappt stå på benen. Så lutade han sig ned och kysste hene lekfullt i pannan. "Jävlar... Tack!" Tina log upp mot honom.
"Tack själv." Hon sträcket sig efter en servett och torkade sperman ur ansiktet. Hon tittade på Björn som som satt tillbakalutad och smekte en stor bula i utanpå byxorna.

"Björn, din kuk ser enorm ut. Ska du inte visa den för flickorna? Vill ni se Björns kuk?"
Katrin och Eva försökte att inte stirra mellan Björns ben.
"Nå?" frågade Tina.
Katrin nickade.
"Ni får nog vara lite tydligare än så. Eva, säg vad du skulle vilja se..." Tina kände hur kåtheten växte inom henne igen. "Säg det."
12-åringen glodde på henne, sedan på Björn. "Jag vill... se kuken."
Tina drog en djup suck. "Duktig flicka. Visa henne din stora kuk, Björn."
Björn log och reste sig upp, och placerade sin massiva kropp framför Katrin och Eva. Hans spände upp bältet och öppnade gylfen, och fick ut sin enorma stock. Det var den största, grövsta, ådrigaste kuk Tina någonsin sett (och hon hade sett ett par). Den var tre-fjärdedelssvullen, och Björn visade stolt upp den för hennes styvdöttrar. Katrin och Eva stirrade på den. Eftersom de just sett Tina bli munknullad av Lennart kunde Katrin inte värja sig från tanken på denna monsterkuk i hennes egen mun. Hon slickade sig ofrivilligt om läpparna.
"Vill du röra den?" frågade Tina och såg på Eva. "Har du rört en kuk någon gång?"
Eva skakade på huvudet.
"Katrin, du kan väl visa Eva hur man runkar en kuk. Jag vet att du kan."
Katrin såg på sin lillasyster. Så tog hon hennes hand. "Här. Ta tag runt skaftet." Hon förde Evas hand mot Björns svullnande påle. Björn tryckte ivrigt fram underlivet. Tina såg på medan hon strök med händerna över sina stora bröst. "Runka honom, gumman. Runka hans monsterkuk med din lilla hand." Eva tog ett prövade tag runt kukskaftet. Hennes fingrar nådde bara lite mer än halvvägs runt. Björn stönade när han kände hennes svala fingrar runt sin heta lem.
"Dra upp och ned", instruerade Katrin. "Hela vägen upp till ollonet. Lite snabbare"
"Aaahhh..." Björn stönade. "Runka mig... Runka kuken."
"Gud, den är enorm", flåsande Tina. Hon kramade sina bröst genom blusen och nöp hårt i vårtorna genom BH:n. "Bra Eva, runka honom! Få honom att spruta!"
"Runka fortare, Eva." sa Katrin. Eva kände hur kuken växte i hennes hand. Den var het och väldigt len, trots att den var så grov och ådrig.
"Ååhhh, snart..." grymtade Björn med låg röst.
"Katrin, luta dig fram! Låt honom komma i ditt ansikte. Såja. Gapa lite, så du får lite i munnen också." Katrin lutade sig fram med halvöppen mun och såg upp på Björn. Hans blåsvullna ollon var bara centimeter från hennes mun.
"Runka fortare!" sa hon till sin lillasyster. "Gör så att han sprutar!" Eva runkade jättekuken så fort hon kunde.
"Aahh! Nu! Här kommer det!" sa Björn. Han stötte fram med underlivet så ollonet träffade Katrins kind samtidigt som den första strålen sköt ut. "Fan! Gapa! Gapa för helvete!" han la handen bakom Katrins nacke. Katrin gapade och Björn pressade in den enorma kuken i hennes mun samtidigt som hårda strålar av sperma sköt ned i hennes svalg. "Fortsätt runka!" sa han till Eva. "Runka! Och sug på kuken nu. Sug!" Han stötte ut satsen i Katrins varma, sugande mun medan Eva fortsatte att runka honom febrilt.

I soffan hade Tina knäppt upp blusen och öppnat den så hennes för lilla BH syntes. Hon gned sin plaskvåta fitta mot fotöljen och smekte sina stora bröst medan hon andades tungt. "Ja" viskade hon, som i ett drogrus. "Runka ut satsen i hennes mun." Hon såg mot soffan där Peter satt som förstenad och stirrade på henne med något vilt i blicken, och Lennart hade tagit ut kuken och runkade ett ordentligt stånd. "Åh, jag vill att dom knullar mig nu", tänkte hon. "Snälla, knulla mig!"


MELLANAKT

Tina hade trots allt samlat sig och gått ut i köket för att röka en cigarett. "Gud vad den här kvällen artar sig" tänkte hon. Just då kom Katrin in i köket.
"Hej", sa Tina. "Kom hit." Katrin gick fram till henne. "Herregud vad skönt det var att se Björn spruta i din mun. Är du jättekåt?"
"Ja..." Katrin nickade.
"Visa mig", sa Katrin. "Visa mig hur blöt du är." Katrin tog ett djupt andetag och knäppte upp jeansen.
"Ta av dom, och trosorna också." Katrin lydde och hasade ned jeans och trosor och de föll till golvet. Tina stirrade på hennes rakade blygdläppar som glänste lite. "Visa hur blöt du är nu. Sätt upp ena foten på stolen här och visa." Katrin satte upp foten och särade brett på benen. "Bra. Öppna fittan med fingrarna. Visa mig!" Katrin stönade lite och använde bägge händerna för att sära på fittläpparna så Tina kunde se rakt in i fitthålet. "Gud, du rinner nästan över." Hon lutade sig fram. "Så alldeles dyblött. Skjut fram underlivet så jag kan trycka in tungan i fittan på dig. Skjut fram fittan mot mig."
"Aahhh..." Katrin stönade högt.
"Såja. Nu ska jag trycka in min tunga så långt in i fittan jag kan", sa Tina hest och böjde sig fram. Hon gjorde tungan lång och hård. Katrins unga kåtdofter slog emot henne när ansiktet närmade sig den drypande fittan. De korta, blonda könshåren kittlade hennes hud. Så tryckte hon upp sin hårda tunga i hålet, och Katrins fitta svämmade över. Hennes safter rann ned för insidan av de fasta, lena låren när hon stod och tryckte sitt bultande sköte mot sin styvmors ansikte. Tina körde tungan in och ut i fitthålet och Katrin gnydde högt och andades häftigt.
Tina slutade för ett ögonblick. "Tycker du om det?" frågade hon tyst. Katrin nickade. "Nej, säg det. Säg vad du tycker om..."
"Det är så sköönt, när du... knullar mig med din... t-tunga..."
"Såja, älskling. Du är så het..." Tina tryckte sin mun hårt mot Katrins fitta igen och fortsatte tungknulla henne.
"Aah! Aaahhhh! Uuuhhh!" Katrin stötte fittan mot Tinas mun i takt med tungrörelserna.
"Vill du att jag ska suga din klitta?" frågade Tina.
"Ja..."
"Bättre kan du..."
Katrin stirrade på henne. Hon var högröd om kinderna. "Sug min... klitta."
"Försök igen..."
"Snälla... sug på min svullna, kåta kli... ttaah! Ooohhh!"
"Du är en så duktig flicka... jag ska suga din kåta lilla klitta... om du lovar att göra samma sak för mig senare. Lovar du det?" Tina tittade leende på sin styvdotter.
"Jaa... jag lovar..."
"Dåså", viskade Tina. Så putade hon med munnen och tryckte den mot Katrins stenhårda klitoris, och sög in den mellan läpparna. Hon sög och slickade klittan om vartannat.
"Uuuhhh...! Ahh! Så... skönt... kommer..!" snyftade Katrin.
"Kom mot mitt ansikte", väste Tina. Katrin gned fittan hårt mot Tinas mun.
"Nu... Aaahhhhhhhhh!!" Hon snyftade till högt när rysningen for genom hennes kropp och hon pressade fittan mor Tinas blöta ansikte.
Tina slickade de heta blygdläpparna försiktigt. "Så het och fin du är. Gubbarna kommer att älska att knulla dig lika mycket som jag gör..." Hon log upp mot Katrin, som flåsade med halvslutna ögon. "Nu går vi tillbaka in. Sätt inte på dig byxorna."

Fortsättning följer.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
En liten "teaser"... Nice... Kul att läsa fortsättningen sedan.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Tack!

Kap 2 installerat. De är lite korta varje gång, hoppas det inte sabbar. Skriver bäst i kortare stötar känner jag, så jag kan vara fokuserad. ;)

P.S.
Även negativ kritik mottages givetvis tackamt (om den är någorlunda konstruktiv).
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Nice!
Väldigt förbjudet och väldigt uppkåtande. Snyggt jobbat!

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
mmm väldigt skön novell dra q la längtar tills nästa del kommer:D

yeah baby!
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
om du inte skriver nästa kommer ja å dö

yeah baby!
 

Killen Gbg

Ny medlem
Kön
Man
Underbar novell! Var så nära att spruta efter mellanakten. Men så tog den slut. Kom med mer ;)

------------------
kan inte hjälpa att jag är sugen, men jag kan göra något åt det.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Bra, bra... Fortsätt så.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen