Hjälp mig någon...snälla

Juice

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!

Jag och min tjej har varit tillsammans nu ett par månader. Vi har det hur bra som helst ihop och älskar varandra hur mycket som helst!

Innan jag träffade henne så fick jag stånd såfort jag såg en tjej typ, en rumpa eller minsta lilla grej som kunde göra mig lite kåt. Och jag hade ofta fortsatt stånd efter utlösningen så sexet kunde fortsätta även "efteråt".
Men sedan ett par månader tillbaka, typ när jag träffade min tjej så blev jag SÅ KÄR och det kändes som all min sexlust, min kåthet liksom bara över en dag totalt försvann. Jag verkligen älskar henne över allt! Fast nu känner jag bara mig så "känslig" på nått sätt, jag känner bara för att umgås med henne, jag är inte KÅT som jag va jämt och ständigt tidigare. Förut ville jag ha sex jämt men känner jag mej typ lite kåt.....ibland.

Nu får inte alls stånd lika lätt, jag får väl de ibland. Och när vi typ är mitt uppe i förspelet så har jag värsta ståndet sen helt plötsligt känner jag mig inte sugen på sex och så slaknar den, TROTS att min tjej är väldigt upphetsad och jag ser de på henne och jag känner hur blööt hon är, och hon säger att vill ha sex "o vill göra båda de ena o andra me mig".
Och så när vi väl ligger i sängen utan kläder så vill jag bara tillfredaställa henne som jag en gång gjorde fast det är nånting som säger stopp.

Så jag har ett mycket bra förhållande, min tjej är kåt och säger att hon vill ha sex, hon klär alltid av sig såfort hon kan för hon vill bara göra de.
Medans jag typ känner ingen lust, kuken är inte lika hård/stor längre, ja känner mig inte så där KÅT ni vet...typ "jag måste bara få ha sex och slicka henne till orgasm".

Så hur fan kan jag gå från en riktigt "sex-oman" till raka motsatsen? Och jag har en svinkåt tjej som går med på allt. Allting liksom stämmer så perfekt, vi litar på varandra, det finns inga hinder för mig så VAD FAN är det för fel på mig egentligen??? Vet inte vad jag gör snart, är MYCKET, då menar jag MYCKET frustrerad!!!!

Hjälp mig någon...snälla :unsure: !
Mvh Tomas
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
ooopppps!.... Förr tänkte den lilla hjärnan....nu tänker den stora.
Nej ska inte vara tokig nu....

Juice, tror att du kan vara lugn faktiskt. Inte för att jag är kille och kan killprylar men liknande fenomen händer faktiskt tjejer ;).

Det är ju så med oss människor att när vi är singlar osv så lever vi mer för stunden och i det "jagande" tillståndet. Vissa har den fantastiska möjligheten att även i ett förhållande fortsätta ha det tillståndet i sig.

När man kvinna/man träffar en annan stillas de jagande behoven och är/blir man dessutom kär så...är det något annat som inträffar med kroppen. Läste ngn gång om det i Illustrerad Vetenskap.... kanske du kan hitta ett vetenskapligt svar där.

Annars....tror jag bara att du ska ge det lite tid. Börjar du tänka för mycket på det kan det bli en ond cirkel.... så låt tiden gå och ta tillvara på de goda studerna Ni haft/har och lyft fram dom i fantasin/tanken så ska du nog se att det blir bättre sisom tid.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Knepigt!

Det kan vara så att du helt enkelt inte tänder på henne. Tyvärr är det inte alltid så att man tänder på den man blir kär i, precis som man inte alltid blir kär i den man tänder på. Båda två, men kanske främst den första varianten kan vara väldigt frustrerande.

Men det kan också vara så att hon medvetet eller omedvetet vädjar till andra delar av dig än den manligt sexuella. Kanske hon är en trasig flicka som vädjar till dina faderkänslor? Eller att hon är så fantastiskt fin att du satt henne på en piedestal som den perfekta madonnan och därmed har svårt att tänka på henne som så där härligt syndigt sexuell som du kanske behöver för att tända?

Eller också har det blivit kravfyllt för dig? Hon är så bra att du måste ge henne det bästa. Och krav funkar inte med oss killar. Det är klart avtändande.

Vad tror du? Är det någon av mina funderingar som skulle kunna passa in?
 

Juice

Ny medlem
Kön
Man
ooopppps!.... Förr tänkte den lilla hjärnan....nu tänker den stora.
Nej ska inte vara tokig nu....

Juice, tror att du kan vara lugn faktiskt. Inte för att jag är kille och kan killprylar men liknande fenomen händer faktiskt tjejer ;).

Det är ju så med oss människor att när vi är singlar osv så lever vi mer för stunden och i det "jagande" tillståndet. Vissa har den fantastiska möjligheten att även i ett förhållande fortsätta ha det tillståndet i sig.

När man kvinna/man träffar en annan stillas de jagande behoven och är/blir man dessutom kär så...är det något annat som inträffar med kroppen. Läste ngn gång om det i Illustrerad Vetenskap.... kanske du kan hitta ett vetenskapligt svar där.

Annars....tror jag bara att du ska ge det lite tid. Börjar du tänka för mycket på det kan det bli en ond cirkel.... så låt tiden gå och ta tillvara på de goda studerna Ni haft/har och lyft fram dom i fantasin/tanken så ska du nog se att det blir bättre sisom tid.

Hehe aa den stora hjärnan har jag faktiskt fått igång nu :D!
Nää men jag ska låta det ta ett tag så får jag se hur det känns.
Knepigt!

Det kan vara så att du helt enkelt inte tänder på henne. Tyvärr är det inte alltid så att man tänder på den man blir kär i, precis som man inte alltid blir kär i den man tänder på. Båda två, men kanske främst den första varianten kan vara väldigt frustrerande.

Men det kan också vara så att hon medvetet eller omedvetet vädjar till andra delar av dig än den manligt sexuella. Kanske hon är en trasig flicka som vädjar till dina faderkänslor? Eller att hon är så fantastiskt fin att du satt henne på en piedestal som den perfekta madonnan och därmed har svårt att tänka på henne som så där härligt syndigt sexuell som du kanske behöver för att tända?

Eller också har det blivit kravfyllt för dig? Hon är så bra att du måste ge henne det bästa. Och krav funkar inte med oss killar. Det är klart avtändande.

Vad tror du? Är det någon av mina funderingar som skulle kunna passa in?
Du har helt klart en poäng där!!
Jag skulle vilja att allt stämmer in, mer eller mindre!
Det där med "trasig flicka" stämmer in till stor del, och så är hon liksom min lilla flicka, jag ser inte henne som den tjejen som jag skulle ha HÅRT sex med. Klart att jag tänder på henne, om man inte tänder på en KÅT tjej som kille så är det nått som inte stämmer ;)!

Och samtidigt kanske jag har förmycket krav, jag har gett henne riktigt stora orgasmer tidigare, och jag känner nu att "jag måste göra det minst lika bra som innan".

Och det var en annan sak jag tänkte på igår också...
Jag har känt typ tidigare att om man runkar väldigt mycke under en låt oss säga 3-4veckors period så känner jag mig inte så kåt en tid efter detta. Men sen brukar jag känna hur en ENORM kåthet kommer tillbaka till mig. Och jag har varit inne i en period av mycket runkande nu så jag ska sluta med det ett tag nu och se hur jag känner mej om 2veckor typ...

Så jag ska tänka på det du sa och "låta tiden läka alla sår"!
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Några tips på vägen:

Lek rollspel. Att hon spelar syndig kanske kan vara upphetsande?

Krav kan du testa genom att ligga på rygg, slappna av och be henne göra jobbet.

Avhållsamhet är inte dumt. Du kanske bara ska ha sex med henne ett tag?
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Det är helt ok att du blir slak, ta det lugnt, det kan vara en del av att gå in djupare och längre in i sex. Det måste inte vara kel-smek-förspel-växande kåthet-slicka-suga-knulla-orgasm.

Låt kuken vara mjuk, låt kåtheten gå ner. Ligg kvar i sängen tillsammans, eller ta en paus utanför sängen. Eller låt din tjej suga och smeka dig och strunta i om du blir hård eller ens kåt. Som kvinna kan jag intyga att det är enormt skönt att suga och smeka en mjuk kuk. Men även kvinnan måste strunta i huruvida kuken blir hård. En del i det häftiga med en hård kuk är att det är en bekräftelse för mig som kvinna på att jag är sexig, attraktiv, mannen vill ha mig, sticka kuken i mitt läckra hål. Men en lika viktig del i sex är att göra saker för sin egen skull. Jag smeker dig på ett sätt jag tycker om, som jag njuter av o.s.v.
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Jag tror, som Bellman, att krav kan vara en stor orsak i det hela. Du kanske tidigare har fått kämpa och jobba lite för att få det du vill ha sexuellt, och att det gör en kåt är väl ingen hemlighet. Medans nu har du en kåt tjej som alltid är villig och redo för dig, och som rent av vill ha mer sex än dig? Då kan krav känslan vara det som trasslar till sig för dig. Lite som tjejer kan fungera, att jaga svårfångad fångst är väldigt intressant och upphetsande, och när dom fått fångsten är det inte lika roligt och spännande längre. Konstig jämförelse, men du kanske förstår vad jag menar.......
 
Toppen