Hos läkaren

wire

Ny medlem
Kön
Man
När jag var hos läkaren innan så brukar (eller brukade) de alltid kolla pungen också, eftersom jag hade ätit mediciner tidigare som kunde påverka kulorna, så att säga, så man skulle därför kolla att allt var okej. Oftast var det ju en manlig läkare, och det var ju också ganska pinsamt att dra ner byxorna för honom, och han att han stod där och tryckte, men det gick ju snabbt... Men, en gång var det en kvinnlig läkare. Hon var väl i slutet av 20-års åldern och jag kommer inte riktigt ihåg hur hon såg ut, men jag tror tror hon var helt okey. Iallafall, det var ju inte lite pinsamt att ligga där och när hon stod och klämde på min pung, jag försökte ju VERKLIGEN att undvika att få stånd. Det gick som tur var, och jag var verkligen snabb med att dra upp byxorna. Jag tror jag då var runt 13 år, men skulle det varit idag (jag är 19 år), skulle jag nog inte kunnat hålla tillbaka flaggan...
 

Chriler

Ny medlem
Kön
Man
Sån klassiker. Du måste ha grym viljestyrka om du lyckades hålla tillbaka "flaggan". Jag hade då aldrig lyckats, inte ens lite hehehe.

Puss å Kram Ses På Stan !
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Själv blev jag grundligt inspekterad av en kvinnlig läkare då jag skulle mönstra som 18-åring. Hon hade sett i mina journaler att jag hade haft trång förhud som 5-åring. Givetvis skulle hon kolla "handgripligen" om detta "vuxit bort".. (Dra tillbaka förhuden, efter det hon dragit av mina kalsonger..) Läkaren var väl kanske 30 max.

Hursomhelst var det faktiskt ganska skoj.
1000% sant.

"Blev godkänd"..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by virtuosen

Själv blev jag grundligt inspekterad av en kvinnlig läkare då jag skulle mönstra som 18-åring. Hon hade sett i mina journaler att jag hade haft trång förhud som 5-åring. Givetvis skulle hon kolla "handgripligen" om detta "vuxit bort".. (Dra tillbaka förhuden, efter det hon dragit av mina kalsonger..) Läkaren var väl kanske 30 max.

Hursomhelst var det faktiskt ganska skoj.
1000% sant.

"Blev godkänd"..

Fick du stånd då?
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Jag har en kvinnlig husläkare.
För en vecka sedan var jag hos henne för att undersöka prostata.
Hon masserade körteln på mig, och kuken växte.......

MW
 

ARM

Ny medlem
Kön
Man
Hade också en händelse hos läkarn för ett tag sen. Jag kom dit för sömnproblem, och jag fixk en kvinnlig läkare som var runt 25. ganska het
Efter vi snackat ett tag, så säger hon att jag ska ta av mig tröjan. jag tar av mig tröjan å hon börjar undersöka mig. Hon börjar med att be mig lägga mig på rygg, sen börjar hon trycka på magen å kom längre å längre ner. å fråga hela tiden "gör det ont"? å kollade med en konstig blick.
fick bara fram ett "njaaae.." så slutade hon. å bad mig sätta mig upp å började känna på axlarna å började småmassera dom å fråga hela tiden om de gjorde ont osv. höll på en ganska lång stund, vart nervös som fan. (kan tillägga att jag är 16 år å jävligt blyg.. ) sen slutar hon bara. å ber mig klä på mig igen. å bokar en ny tid åt mig en månad senare. å då ber hon mig ta av mig byxorna å jag gör det. å hon börjar undersöka mina höfter. å frågar om jag brukar ha problem med magen nåt. å jag svarar "joooo.." fast jag itne har det. å hon börjar med samma procedur igen börjar trycka på magen å närmare å närmare kuken, å frågar hela tiden omde gör ont. å kollar med en konstig blick. men slutar efter ett tag.
å ber mig klä på mig osv.[:0]

tror ni att hon ville nåt mer?
Å varför började hon undersöka mig så för sömnproblem?
hon ger mig sitt nr till hennes jobb å bermig ringa om de är nåt annat.
Å varför började hon undersöka mig så för sömnproblem?

:F
 

ARM

Ny medlem
Kön
Man
LITE OT. men


När jag var hos läkaren innan så brukar (eller brukade) de alltid kolla pungen också, eftersom jag hade ätit mediciner tidigare som kunde påverka kulorna, så att säga, så man skulle därför kolla att allt var okej. Oftast var det ju en manlig läkare, och det var ju också ganska pinsamt att dra ner byxorna för honom, och han att han stod där och tryckte, men det gick ju snabbt... Men, en gång var det en kvinnlig läkare. Hon var väl i slutet av 20-års åldern och jag kommer inte riktigt ihåg hur hon såg ut, men jag tror tror hon var helt okey. Iallafall, det var ju inte lite pinsamt att ligga där och när hon stod och klämde på min pung, jag försökte ju VERKLIGEN att undvika att få stånd. Det gick som tur var, och jag var verkligen snabb med att dra upp byxorna. Jag tror jag då var runt 13 år, men skulle det varit idag (jag är 19 år), skulle jag nog inte kunnat hålla tillbaka flaggan...
 

ARM

Ny medlem
Kön
Man
äh vafan tänkte ändra lite i texten men råkade citera nån annas inlägg. skitsamma
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag är lite ut av en minihyponkdriker, så när jag har varit hos doktorn och checkat kulorna och prostatan så har jag mest haft dödsångest. Varit helt säker på att jag har testikelcancer eller nått annat bra, och då är den slak och liten kan jag lova.

Jag har dessutom haft två olika kvinnliga husläkare och urologer, och den ena var riktigt fin :oops: ...men som sagt, jag går inte till läkaren i onödan och när jag är där så tänker jag bara på min hälsa.

Jag fattar inte hur ni funkar, alla ni som får bånge vid en undersökning och dessutom verkar gilla det. Jag skulle sjunka igenom jorden om det hade hänt mig. Fast och andra sidan kanske det är en bra grej att inte vara så hyperorolig som jag är.
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Tur att man inte har det där problemet.....:D Ni har ju mer synliga bevis på eran kåthet.

Själv vart jag väldigt upphetsad när jag var 16 år och var på sjukhuset och skulle få en knöl vid en bröstet kollat. Läkaren var väldigt attraktiv, ja ni förstår själva vilken känsla jag fick när han började klämma ..... Var ordentligt röd om kinderna när han var klar.....

Annars så är ju undersökningar på sjukhuset inget att se fram emot. Dom undersökninar som görs hos gynekologen är ju inget som får kåtvattnet att rinna direkt.... ;)
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Vill inte vara otrevlig. Men...i slutet av 20-års ålders. Jag tror inte det finns en enda läkare i Sverige som är färdig när de fyller 20....?

Tror att "i slutet av 20-årsåldern" är ett (klumpigt) försök att beskriva åldern 27-29.
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Hehe jag hade fått stånd av blotta tanken av att visa snoppen för en snygg tjej =D Bra gjort säger jag!!
 
G

Guest

Gäst
Själv blev jag grundligt inspekterad av en kvinnlig läkare då jag skulle mönstra som 18-åring. Hon hade sett i mina journaler att jag hade haft trång förhud som 5-åring. Givetvis skulle hon kolla "handgripligen" om detta "vuxit bort".. (Dra tillbaka förhuden, efter det hon dragit av mina kalsonger..) Läkaren var väl kanske 30 max.

Hursomhelst var det faktiskt ganska skoj.
1000% sant.

"Blev godkänd"..

När jag växte upp kontrollerade både morsan, när jag var mindre, och skolsköterskan (hela mellanstadiet) att förhuden på min penis inte var för trång på precis samma sätt, handgripligen kollades också att kulorna i pungen låg "rätt". Jag fick stånd varje gång, morsan kallade det "pinne" och hennes avspända attityd till vad som hände gjorde att jag inte på något sätt skämdes utan var ganska stolt över "pinnen". Skolsköterskan var en snygg kvinna ca 30 år, hon förklarade dessutom att det var bra om jag fortsatte likadant själv och att det var extra skönt att göra det i varmt vatten. Det var alltså hon som faktiskt lärde mig hur man runkar!
 
Toppen