Hotellbaren

K

kekedk

Gäst
Ännu en trist jobbresa så jag passade på att ta mig ned till baren efter att jag släpat in väskorna på rummet. Det var ganska sent och det hade mörknat ute.
Beställde en öl och satte mig i soffan vid ett bord i ena hörnet. Ögnade lite i en tidning någon lämnat på bordet. Det var inte så mycket folk, kanske tre par som satt utspridda i lokalen.

Den kalla ölen var god så den tog slut ganska fort. Gick bort till bardisken och beställde en till. Det hade kommit en ny gäst som läste drinklistan medan jag hämtade min beställning. Han vände sig mot mig och frågade: Har du något bra tips på vad man ska beställa på det här stället? Jag har bara testat den här biran sa jag, den duger tycker jag, sa jag och tog mitt nya glas och gick tillbaka till mitt bord och fortsatte läsa tidningen.

Efter ett tag så dök den andra gästen upp vid mitt bord. Ursäkta sa han, är det ok om jag slår mig ned här? Ja det går väl bra sa jag.
Det är alltid trist på hotell om man inte har någon att snacka med sa han. Jo det är klart, sa jag.
- Har du bott här länge sa han. - Nej jag kom precis svarade jag. - Ah, jag har varit här i två dagar berättade han. Du måste prova bastun de har här, den är jättefin, brukar du basta?
- Nej det är nog inget jag vanligtvis brukar göra sa jag, det brukar aldrig bli av.
Kände av ölen nu den var ganska stark.
- Vill du ha en öl till, jag ska ändå hämta en till mig sa han.
- Javisst sa jag tack för det.
Han kom tillbaka och satte sig brevid mig i soffan. - Var så god, en kall!
- Tackar.
- Så ingen lust att hänga på till bastun då? Det är avkopplande.
Då ölen påverkat mig lite kände jag mig spontan och svarade:
- Om jag ska vara ärlig så brukar jag inte gilla att umgås med folk när man är naken.
- Jasså varför då? sa han.
- Ha ha, jo jag har en ganska liten kuk, så det känns lite skämmigt att visa sig näck, sa jag och skrattade lite.
- Ha, det tror jag inte på, sa han, min är säkert mindre.

Han sippade lite på ölen och kollade sig runt på de andra gästerna. - Kolla här sa han och lutade sig bakåt mot soffans ryggstöd samtidigt som han pekade mot sitt skrev på jeansen. Ingen större bula där som antydde att han talade osanning.
- Svårt att säga, sa jag och flinade lite.
- Ok, så här då sa han och började fingra på knapparna i gylfen.
Han sneglade lite nervöst runt lokalen samtidigt som han knäppte upp ett par knappar och stoppade ner fingrarna i öppningen för att lyfta undan kalsongerna.
Han fick ett grepp mellan tummen och pekfingret och lyckades dra fram sin mjuka kuk. Först såg jag ett runt helt förhudstäckt ollon, men ingen förhudsöppning. Han drog lite till i den och då hoppade en lång förhuds-strut upp på vänstra sidan av ollat.
Jag kunde nu se ungefär tre centimeter mjuk kuk stick upp genom hans gylf. Han drog lite av förhuden bakåt och jag fick en glimt av ett gråblått olla.
- Vad säger du nu då, sa han, ingen bjässe va?
- Den ser väl ganska normal ut sa jag, men du har säkert en sådan där växare som blir rejäl när det väl behövs sa jag och skrattade till.
- Nej tyvärr händer det nog inte så mycket på det området heller sa han samtidigt som han började trycka tillbaka den i byxorna igen.
- Nej jag vet hur det är, jag är ingen porrfilmsstjärna precis svarade jag.

Vi svepte resten av ölen.
- Fan jag måste nog släppa ut han igen, måste pissa.
- Ja du, jag med, jag får nog hänga på.
Vi trängde oss ut från soffan och vandrade bort mot toaletterna.
Det var lite halvmörkt inne på toan med mörkbrunt kakel. Vi gick fram till varsin urinoar och började knäppa upp. Jag såg att han sneglade lite åt mitt håll och jag gjorde detsamma åt hans.

Han drog fram sin och började smådra lite i skinnet och plötsligt ryckte det till i förhuden och han började stråla mot keramiken. Jag fick fram min som svullnat lite av situationen och av det jag såg.
Hans var grövre än min i omkrets men såg kortare ut. Jag började också pissa och då kollade han åt mitt håll igen.
- Oj den där var ju inte liten sa han
- Jodå den är väl bara lite pissesvullen just nu sa jag.
- Ja, jag brukar få ståfräs vid de mest olämpliga tillfällen sa han med ett leende samtidigt som han hade pissat klart och börjat mjölka ut de sista dropparna.

Jag tyckte att han drog ovanligt mycket och hans kuk såg nog allt lite större ut när han tryckte ner den i byxorna igen.
Jag var också klar och tvättade av händerna.
- Vad säger du, törs du basta nu då sa han.
- Ja kan väl testa i alla fall svarade jag.
- Kul! Då syns vi där nere om fem minuter, ska bara upp på rummet och byta till badrock sa han.
Jag tog mig upp till mitt rum och hittade en handduk och tog av mig kläderna och drog på mig frottérocken. Kände hur den skavde lite mot mitt ollon. Jag öppnade dörren och smög bort till hissen, tryckte på knappen till källarvåningen där deras spa var lokaliserat.
Det var lite mörkare belyst även där nere.

Precis när jag klev ur hissen så plingade hissen brevid till och när dörren öppnades kom min ölkompis ut i sin morgonrock och med en kasse med sig.
- Tog med lite svalkande dryck, brukar ju bli lite varmt i bastun sa han skrattandes.
Vi tog oss fram till Bastun som var tom, men varm.
- Ah perfekt, varmt och gott sa han och fyllde en trähink med vatten och la ner ölen i den samtidigt som han slevade upp en skvätt på stenarna som ångade upp ett vitt moln.
Vi gick in och han slängde av sig sin rock på en av träbänkarna. Hans korta kuk dinglade lite när han satte sig på sin handduk och sträckte sig efter två burkar. Han gav mig en när jag tog av mig rocken och satte mig på bänken.
Han öppnade sin burk och det stänkte lite skum på mitt ben och på min kuk.
- Oj förlåt sa han samtidigt som han kollade på mitt skrev.
Jasså är du omskuren sa han, jag trodde du hade ståfräs på toan förut.
- Nej tyvärr är jag omskuren.
- Tyvärr? Sa han
- Ja, jag hade helst haft den kvar, det ser mer normalt ut.
- Jaha, ja det är klart att det är lite ovanligt här i Sverige.
- Jo jag var den enda i min klass och det kändes lite skämmigt, man ville se ut som alla andra.
- Det ska vara bra för sexet har jag hört, omskurna kan hålla på längre sa han.
- Jag har nog inte märkt att det ska vara någon skillnad, jag brukar få stånd ganska lätt och kommer ganska fort.
- Kanske är något som gäller för oss med små kukar? sa han. Jag får fjång snabbt som attan. Kolla här! Han lyfte upp sin kuk och drog skinnet fram och tillbaka några gånger och släppte den. Plötsligt började den växa stötvis när blodet pumpade in. Den reste sig först rakt ut och sedan fortsatte den böja sig uppåt mot hans ansikte. Förhuden täckte fortfarande hela kuken. Den växte nog till 12cm och blev lite grövre i omkrets.
Synen av detta gjorde att min kuk reste sig snabbt och nu satt vi där med bultande stånd.

Min var faktiskt ungefär en och en halv cm längre men betydligt smalare.
- Wow det var fart på din med sa han. Där ser du din är ju större än min.
- Större och större, kanske lite längre, din ser ganska grov ut.
- Ska vi jämföra sa han och ställde sig upp.
Jag ställde mig mitt emot. Hans kuk stod böjd upp mot taket medan min pekade rakt fram.
Vi ställde oss så kukarna hamnade brevid varandra. Han tog tag i sin och tryckte ner den så hans förhudsöverskott nuddade min ljumske och mitt olla träffade hans.
Han drog förhuden bakåt och ett stort ganska runt ollon visade sig. Då nådde hans kuk inte längre fram till mig.
Kolla här sa jag och tog hans kuk i min hand och placerade den under min kuk. - Se vad tjock din är, min är ju som ett tunn pojkkuk jämfört med din.
- Vänta sa han och lyfte upp våra kukar så att de ställdes undersida mot undersida. Han fick klämma ihop dem då hans var mer böjd. - Jo den är nog lite bredare.

Han började samtidigt sakta runka båda kukarna - Det känns ovanligt att hålla i någon annans sa han samtidigt som hans förhud snabbt gled upp över hans ollon igen.
- Fan det är snyggt med förhud alltså sa jag.
- Vill du känna på den sa han
Jag tog ett tag om hans skaft och började dra sakta ner och upp. Förhuden gled lätt över det svullna ollonet och sköt snabbt fram över det igen på uppåtdraget. Det smackade lite lätt. Det kändes häftigt att hålla i hans grova kuk och se skinnet åka fram och tillbaka.

- Du får gärna dra lite fortare sa han och tog en klunk öl.
Jag ökade takten och kände hur hans kuk blev ännu hårdare. Hans pungkulor hade nu blivit tajta runt skaftet. Plötsligt började det rycka i hans kuk och så började det droppa från toppen. Droppandet övergick till något som liknade en vit pisstråle som forsade ut genom förhuden och träffade min mage och kuk, sedan sköt det iväg stråle efter stråle, säkert 10 stycken. Den första och andra var så starka att de for rakt upp i taket, resten sprutade lite överallt. Någon träffade mig på halsen. Han blundade och stönade tungt. Jag var så kåt efter att ha sett detta så jag sprutade direkt utan att nudda min kuk. Fem strålar som stänkte mot hans mage och rann nerför hans bultande kuk och rakade pung.
- Fan va skönt sa han. Första gången någon kille runkat mig.
- Samma här sa jag.

Vi tog vattnet i hinken och sköljde av oss och hällde vatten och spermablandningen över stenarna och smög ut från bastun.
Vi tog var sin hiss upp till våra respektive rum och sågs inte något mer.
 
Toppen