Hotellet med insyn

O

openmindedXXX

Gäst
Affärsresa morgonen på hotellet
Bygger på verklig händelse


En vanlig arbetsvecka med fullt ös, besöka kund och avsluta affärer med leveranser.

Sen vanlig onsdag på eftermiddagen, satte mig i bilen och skulle styra hem.

Satt o tänkte att nu får det blir lugnare tempo resten av vecka.

Har varit hektiskt en längre tid nu.

Rullar ut på motorvägen, på med farthållaren och njuter lite av tystnade. Men får lite felling och sätter på lite go musik på Spotify.

Jag har ca 2,5h hem, så rätt lagom o komma hem i tid en onsdag, få chilla o sjunka ner i soffan.

Funderar lite på mitt hem, står med en del renovering men en del är klart. Så har precis fått hem nya möbler i vardagsrummet.

Det har gått bra för mig ett tag nu, så bankkontot är det högt vatten på.

Funderar lite kring lite inredningsdetaljer.

Plötsligt då, så kom jag på jag skulle ringa en kund till. Sista samtalet idag, tänker jag.



5min senare så ändras min dag och morgondag, jag får styra mot kunden. Blev möte med han i morgon, så då blir det en natt på hotell igen.

Jaja..inget fel i det, både kul med jobbet o skönt med hotell.

Men var inställd på åka hem.



Väl på hotellet, incheckad o bara en dusch o sen ner i hotellbaren. Det är ju ändå lillördag.

Sätter mig o beställer Mariestad.

Tycker jag känner mig rätt avslappnad, så jag bestämmer mig för ta en runda på stan, käka nått o se om det är någon fart.

Efter lite mat, så hamnar jag på mindre typ kvarterskrog, yttligare en öl och tänker nu är det nog sista. Sen får det bli sängen, även om klockan inte är så mkt.



Där i baren, så sitter en äldre tjej, rätt alldaglig med nått tilltalande i utseendet.

Jag känner det är dags för toan o slå en sjua.

Väl tillbaka, så sitter hon vid mitt bord och köpt mig en öl.

Vi presentera oss o börjar samtalet.

Hon var ensam o tyckte även jag såg ensam ut.

Vi samtalar lite om väder o jobb osv.

Både hon o jag är singlar, även hon affärsresa, men hon ska vidare hem imon.

Hon kände det bara det blev sent o åka hem, så ska åka efter frukost imon ist.

Kul med möte konstaterade vi, olika möten o ändå lika.

Både på väg.

Mer än så blev det inte, vi skildes o tackade för trevlig kväll.



Den kvällen somnade jag gott.

Vaknar tidigt dagen efter, ser ut att solen sakta e på g upp.

Blir nog din dag.

Hade stora fönster från golv till tak och över hela rummets bredda.

Man såg rätt in i mitt rum, om man står i huset på andra sidan.

Ändå lite konstigt att man bygger så, man blir ju tingen o dra för, om man inte vill blotta sig för alla andra.

Sappade lite på tel, hade gott om tid tills jag skulle träffa kunden. Möte var vid lunch, o nu var kl bara 5.

Som vanligt, så känner jag mig lite kåt. Men också att jag behövde pissa.

Tänkte om jag kanske kan hålla mig, blir ibalnd än kåtare då när jag är kissnödig o kåt.

Ligger där o smeker kuken, känner den är grymt hård. Tar mobilen o kollar efter någon skön porr o kolla på.

Hittar en härlig film, trekant där tjejen får kuk av två killar.

Runkar kuken lite sakta o skönt. Känner täcket är ivägen så knuffar bort det.

Ligger där nu naken på hotellet, tittar ut genom fönstret..undra om någon ser mig nu. Tanken gör mig än kåtare.

Men jag ser att alla fönster är fördragna eller om det kanske är släckt också, svårt o avgöra.

Jag tror det är hotellbyggnad där också, så alla rum är väl inte uthyrda.

Sen ser jag hur det tänds lyse och rör sig i en del av byggnaden.

Ser ut som möttes rum eller kanske lounge.

Äsch, det kvittar tänker jag, låt dom se om dom vill o nu skulle upptäcka mig.

Runkar kuken o smörjer den då o då med saliv, rejäla loskor så det glider skönt.

Tittar ut igen o ser hur någon står i fönstret mitt emot, ser ut personen dricker kaffe eller så. Svårt o avgöra om personen ser mig eller inte.

Lite härlig känsla ändå.

Det tänder mig än mera. Men känner också jag måste kissa. Reser mig o går obehindrat i rummet, tar även ett extra varv o låtsas som jag inte tänker på att kunna bli sedd.

Stannar o låtsas fixa med lite saker o sneglar ut genom fönstret, då ser jag hur personen på andra sidan tittar rätt in i mitt rum.

Det är omöjligt att jag har fel.

Den personen har sett mig och tror kanske inte jag sett hon/han.

Hjärtat slår en mera och blir bara kåtare av någon ser mig.

Går runt ett varv till, nära fönstret. Det är så nära, så jag ser tydligt in i rummet. Vilket gör att man inte missar min hårda kuk.

Sen går jag in på toa o kissar.

Kommer ut o ser personen står kvar.

Fan vad porrigt, så tar mobilen igen o fortsätter kolla porrfilm o ibland sneglar jag genom fönstret o ser personen är kvar.

Jag runkar o försöker göra mig extra sedd o tydligt.

Sen försvinner jag bort, njuter o låter personen bara kolla.

Jag hör hur dom knullar från filmen på min tel.

Plötsligt avbryts jag av att det knackar på dörren.

Jag är så galet kåt, är i en framtanden stad. Så jag hinner snabbt tänka, att jag går bara upp o öppnar. Jag kan ju gömma mig bakom dörren.

Det knackar igen, jag öppnar. Står naken bakom dörren.

Utanför står en tjej från hotellets personal.

-Hej, vi har fått klagomål från andra hotellgäster. Vad herrn gör på sit rum är helt privat, men vi måste be dig dra för gardinerna.

Hon är tydlig o rak, hon drar sig inte det mista för uttrycka sig.

Hej…jag drar någon sekond..jag förstår, be om ursäkt. Ska absolut tänk mig för, tyvärr inte alltid man gör det. I stunden är det lätt o glömma omgivningen.

I samma stund, så kommer jag ju på. Jag drog ju inte för, för gardinerna krånglade o fastnade. Vilket inte gjorde så mkt, då jag eg aldrig sover med fördragna fönster.

Lagom som hon ska vända sig o gå.

Så säger jag, Jo just de. Vi har ett problem på rummet, men eg kanske det kan vänta.

Det är så att gardinerna inte går att dra för, så där av att dom varit öppna.

Jag förstår ju nu, att det måste vara från andra sidan någon klagat.

Ja det stämmer, företaget som har konferens där. Dom kunde inte missa dig gå runt naken här.

Låt mig komma in och titta på gardinerna, tror det är så enkelt att dom bara hakat fast i skenan. Nått som händer ibland.

Detta säger hon, samtligt som hon tar steget in på mitt rum och jag, utan att tänka öppnar dörren.

Hon fortsätter mot fönstret o lyckas dra för. Allt detta går på Max en minut.

Hon vänder sig om…men oj..ursäkta mig. Jag trängde mig på, tänkte inte du var naken.

…tystnad..eehh…Nää..men det är lugnt, jag tänkte ju inte heller på allt o blev överrumplad när du knackade.

Jag är ju nudist, så bryr mig inte så mkt eg. Som du kanske förstått.

Jag ler o ser på henne. Att jag mött personer naken och som inte är naturister, det är inget ovanligt. Så jag är inte speciellt obekväm i såna här situationer.

Min kuk är fortfarande halvhård. Hon bara ser på mig.

Wow..säger hon sen.

Haha…jaså, du tycker det..

Ja men alltså, en naken kille på arbetstid, som är helt lugn o obehindrad i situation.

Rätt sexigt.



Men nej, då är alla problem lösta. Jag ska åter gå till jobb, o du får ta…hmm..hand om ditt. Säger hon o ler, tittar på min kuk.



Tack för hjälpen, ja jag ska fortsätta där jag slutade och nu är det tyvärr ingen som ser mig.



Nu känner jag att det är långt förbi av vad jag äns skulle drömma om, denna situationen känns lite overklig.

Hon går mot dörren, sen vänder hon sig.

Du detta kan låta konstigt och får inte bli fel.

Men jag ser gärna på när du fortsätter.



Jag tappar hakan lite…men sen så, det är inte heller första gången en främmande skulle se mig runka. Efter alla år på nakenbad, anonyma träffar och spontana olika sexmöten. Ja då är detta nått jag snabbt finner mig rätt i.



Ja visst, säger jag. Tar kuken o drar i den, lägger mig i sägen.

Tar mobilen o börjar runka igen, nu låtsas jag som tjejen från hotellet inte är kvar.



Det tar kanske 2-3 min så sprutar jag o får en skön orgasm.



Wow..tack säger hon. O sen går hon.



Jag ler bara, går in i duschen och gör mig sen redo för möte och tar mig ner till frukosten.

Jag möter tjejen igen, hon är en av två i receptionen. Vi säger inget, bara ler.

Jag vet ju vart hon jobbar, o vill hon, så kan hon ju få fram mitt mobilnummer.

Jag käkar, checkar ut och drar till mötet.
 
Toppen