Hotellsex

P

PeterGBG

Gäst
Denna är novell är en fantasi jag har haft det senaste. Kan inte sluta tänka på den!

Jag hade träffat en ung tjej på en sex site. Hon var 19 år, blond, petite i kroppsformen med små bröst. Jag är ganska kraftig & 36 år.

Vi bestämde träff på ett hotell där vi ska hänge oss åt varandra.

Vi träffas i stan, checkar in på ett lite lyxigare hotell. Har bokat en svit. Vi packar upp den lilla packning vi har. Vi kysser varandra & smeker varandra över bröst och rumpor. Men sexet sparar vi på. Vill bygga upp stämningen innan vi sätter igång.

Vi går ut på stan för att köpa sexiga underkläder. Samt besöka en sexshop för att köpa leksaker och glidmedel. Vi gör besöket på sexshoppen till ett litet förspel, ställer massa frågor till expediten om vad som är bra, vilket glidmedel hon rekommenderar till diverse sexlekar. Kanske köper en porrtidning för spänningens skull.

Går vidare till Systembolaget för att köpa nåt gott att dricka. Göra oss lite mer avslappnade.

Väl på hotellrummet gör vi oss iordning för kvällen. Tjejen sätter på sig röda sexiga underkläder samt en svart morgonrock i svart satin med spets. Hon är smakfullt sminkad, röda naglar & ett mörkare rött läppstift.

Själv sitter jag i en fåtölj med en whisky i handen. Sitter och blickar ut över staden. Hon kommer ut dit jag sitter. Satin rocken är inte stängd när hon kommer emot mig.
Ställer ner mitt glas på bordet & sätter sig i mitt knä.

Hon lättar på min slips & kysser mig passionerat. Smeker hennes vackra kropp. Lämnar inte en millimeter outforskat.
Mitt stånd lämnar nästan byxorna utan att öppna gylfen.

Ber henne att befria mig från mina trånga byxor. Hon sätter sig ned på knä framför mina kalsonger. Smeker sakta av dem tills min hårda kuk flyger ut.

Börjar smeka mina kulor. Drar ett finger upp för min hårda kuk innan hon tar ett hårt grepp om roten. För sakta tillbaka förhuden innan hon sakta börjar slicka på mitt glänsande ollon.
Börjar suga lugnt för att ständigt öka tempot. Hela tiden vid fönstret där alla gående nedanför kan se på.

Ber henne att sluta innan jag släpper lös min sats i hennes sköna mun. Hon smeker din kropp emot min. Vi möts i en het kyss.

Smeker av henne satin rocken samtidigt som jag kysser hennes nacke. Känner hennes våta trosor mot mitt ollon. Vi båda stönar högt. Spänner loss BH-bandet & låter den falla till golvet.

Trosorna ber jag henne själv att smeka av. Ber henne att sätta upp ett ben på fåtöljen så jag kan få en bättre inblick över hennes blöta fitta. Kysser insidan av hennes lår tills jag slutligen når mitt mål.

Hennes höga stön säger allt. Hon smakar gott & hennes fittsafter rinner ner för min haka. Det är då jag inte kan hålla mig längre.

Tar ett stadigt grepp om hennes ben. Ber henne ställa sig bredbent vid fönstret & svanka. Styr min hårda kuk mot hennes savande fitta. Knullar henne hårt mot fönsterrutan till jag fyller hennes fitta med sperma.
 
Toppen