Hur kan en handflata vara hårig?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kan man inte logga in på onna då!

Hmm mestadels av tiden jag är på onna är medan jag kör bil, helt utan nätanslutning så nog kan man det bara man är lite förutseende;)

Jaja Vi då vi har ingen T-bana ingen Roslagsbana ingen Arlandabana och tågen,...ja de kommer och går som de vill ändå så det är nog lika synd om oss oavsett vi har ström eller ej!:cool:

100 000 låter mycket men geografiskt var det väll ett plutte avbrott sen att ni envisas med att tränga ihop er på en fläck kan ju inte jag rå för[B)]

Ha det gott nu och bli inte putt på mig jag är nog mer i skojtagen än vad jag är allvarlig...tror jag...*L*

Klart man inte kan logga in på ona när det är strömavbrott. Inte fasen skall man väl behöva vara förutseende när man bor i Stockholm[}:)];):cool:

Det är säkert ditt fel att vi måste trängas på ett plutteområde[}:)]:cool:

Men jag önskar dig en trevlig helg i alla fall:)

Kram från Snäckan
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi så din tillit till övriga landet är så stark att du inte tänker vara lite förutseende då?:)

Vet inte om jag kan ta åt mig hela äran för det;) det måste finnas nått annat som drar också ja ungefär som om man lägger en sockerbit vid en myrstack menar jag, hmm vad fins där då som vi inte har...Mc Donalds.. Nä det har vi ju Burgerking... Nä det har vi också Max då? Nä vi har ju även det...Måste vara nått annat matställe som drar:cool:

Visst önskar jag även Dig en underbar helg!

Kramiz /TG
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hihi så din tillit till övriga landet är så stark att du inte tänker vara lite förutseende då?:)

Vet inte om jag kan ta åt mig hela äran för det;) det måste finnas nått annat som drar också ja ungefär som om man lägger en sockerbit vid en myrstack menar jag, hmm vad fins där då som vi inte har...Mc Donalds.. Nä det har vi ju Burgerking... Nä det har vi också Max då? Nä vi har ju även det...Måste vara nått annat matställe som drar:cool:

Visst önskar jag även Dig en underbar helg!

Kramiz /TG

Jag har så stor tillit till övriga landet att jag inbillar mig att jag inte behöver vara förutseende. Vi har ju ingen egen ström!

Vi har bara Plattan, Spyan och Madelän...

Det enda matställe som drar, är så klart Mathias Dahlgren. Där har du sockerbiten som flugorna samlas kring;)

Välkommen till Grand Hotell;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi det var inte dåligt vad grejer ni kan stoltsera med!

Fast Madelän hade jag som klasskompis i grundskolan kul att få höra att hon flyttat till Stockholm! ;)

Nu rullar jag mot Arlanda för vidare färd till Malmö, få se vad de kan komma med då? ;)

Ha en fin dag! /TG
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hihi det var inte dåligt vad grejer ni kan stoltsera med!

Fast Madelän hade jag som klasskompis i grundskolan kul att få höra att hon flyttat till Stockholm! ;)

Nu rullar jag mot Arlanda för vidare färd till Malmö, få se vad de kan komma med då? ;)

Ha en fin dag! /TG

:D Jag tror att alla städer har en plats där narkomaner samlas, och ett ställe där bratsen samlas;)

Att det finns flera Madelän, är ju uppenbart när man läser ditt inlägg:cool:

Malmö har väl en stor vriden erigerad kuk och en bro som leder dit eller därifrån...

Vad hittade du i Malmö då:);)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja du jag såg varken bron eller den Jätte snurrefallos du nämde, det mest bestående minnet jag har är en Pizeria...åså det enastående fina och kvalitativa jobbet.....som jag gjorde där *L*
Trodde nog jag skulle ha fått se nån sten och brandbombskastning men nääädå ändå åkte jag förbi Rosengård, kanske det som var problemet skulle inte ha åkt förbi utan igenom....
Hihi ja det fins nog fler "Maddar" min tror jag stavade sitt namn som vanliga dödliga och inte som om man inte vill beblanda sig med dem, fast det fins ju ingen Stockholmare som kan utala ä utan att det blir ett utdraget e istället så Madelän blr ju helt ok bara hon stannar hemma....:)

Nu har jag bytt posetion och ska studera ett nytt objekt, nu är det Skellefteå som hamnat under luppen, återkommer med en rapport om det senare!

Kramisar från /TG
 
Toppen