Hur är läget?

Talisman64

Medlem
Kön
Man
Finns smala dildos ha glidmedel på dildon/löskuken och träng in sakta. Börja med att reta anal-öppningen innan du börjar tränga in den.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag har aldrig tillfredsställt mig själv i rumpan. Någon som har erfarenhet av det och har tips hur jag kan lära mig?
Har väldigt tajt hål och får bara in lite av mitt finger.
Jag har en glasdildo med en kula, jag masserar mig med denna kulan. Jätteskönt slappna av andas tungt. Ibland har jag en buttplugg den är skön när den trycker på prostatan. Ge dig tid mycket glidmedel och slappna av ungen tvingade eller brådska. Utan slappna av och njut. Idag får jag in betydligt större grejorna än i början.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
OK, kan jag inte börja nu?
Har ingen dildo och inget glidmedel tyvärr.
Går bra med lite duschtvål på anus och lite på fingret/fingrarna oxå. En mindre bara, så du kommer in utan att irritera eller skada. Sen går det av sig självt. Hur djupt beror sen på hur vig eller hur långa fingrar du har. Det ultimata är ju förstås att nå prostata, men det är minst sagt svårt med ett finger, men ändå upphetsande utan det.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag brukar börja med en buttplug. Låta den sitta i medans jag gör något annat. Efter ett tag lägger jag mig i sängen och byter ut den mot en medelstor dildo av silicon, här krävs försiktighet och rikligt med glidmedel. Genom att ligga på rygg håller den sig på plats och hoppar inte ut.
Satsen hamnar på bröstet och ibland i skägg och ansikte:p
Jag tycker att orgasmen känns kraftigare och mer intensiv än utan stimulans där bak.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Uppvärmning, gott om tid, mycket glid och att inte ha för stora ambitioner, har hållit med analt ett bra tag till och från, och är först nu jag börjat njuta riktigt av det, men satan sö skönt när man får till det, hade gjort det betydligt oftare om det inte hade varit för allt kladd.
 

SwedeMan55

Medlem
Kön
Man
Finns en jätteskön vibrator av märket Lelo. Vibrerar skönt inne i ändan och trycker på prostatan.
Yttre delen vibrerar skönt mot mellangården. Kanske bra om man tränat lite först men väl värd att testa. Tunga orgasmer utlovas.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
OK, kan jag inte börja nu?
Har ingen dildo och inget glidmedel tyvärr.
Jag började med saliv och ett finger. Smeka runt anus först och sedan lirka lite med fingertoppen i hålet. Bara låta fingret ligga emot med lätt tryck och känna hur anus slappnar av, då trycka lite till. Jag njuter mest av att bara komma in ett par tre centimeter med fingret. Hålla på så med in och ut och in igen i flera omgångar. Själva penetreringen som känns bäst på mig. Ännu bättre är det sedan när någon annan fingerpullar mig.....
 
Toppen