Hur vanligt att spruta i sin egen mun?!?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det är nog sant att hjärnan är det största erotiska och sexuella organet.
Har själv aldrig varit otrogen med en annan kvinna - men tror att magin försvinner när du skall köra kuken i grannfrun, som kan vara jättehet milf....., på samma sätt som att kuken slaknar lite grann och du börjar tänka på annat...... - precis när du runkat upp ett dunderstånd, ligger med benen ovanför huvudet och försöker närma ollonet munnen och runkar hastigt för att kunna spruta dej själv i munnen.....

Verkligheten kommer liksom i kapp! ?
 
K

Kysbs

Gäst
Jag har legat med benen över mig och tagit emot sperman i munnen otroligt upphetsande
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon gång när jag har runkat har sprutet kommit i ansiktet...då har jag smakat på sperman
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker det är riktigt upphetsande de gånger man får till ett härligt sprut i sin egen mun, och smaken är ok ;) smakar väl inte så mycket eg
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Spännande tanke, men säger som många andra här - det är mest kul i teorin innan, så länge man är kåt. När spruten väl kommer och kåtheten ganska snabbt avtar, så försvinner också det spännande med att göra det. Däremot händer det väl fortf. någon gång då och då ändå att jag gör det......särskilt om man chattar/cammar med någon om just det och gemensamt har kåtat upp varandra om den specifika grejen. :p
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det har hänt 2 gånger i mitt liv, mycke vätska och lång återhålsamhet, Fick min sperma i mitt ansikte
2 gånger
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har varenda kille testat åtminstone 1 gång sedan man började runka. Nu inte lika smidig längre, blir man tar från kropp med hand o smakar.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Då och då när plötsligt inspiration slår till försöker jag, men behöver palla upp mig med benen mot en vägg med axlarna ner i golvet. Dels lite spännande, dels påminna/uppleva det jag oftast önskar mina sängkamrater gör för mig.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Spännande tanke, men säger som många andra här - det är mest kul i teorin innan, så länge man är kåt. När spruten väl kommer och kåtheten ganska snabbt avtar, så försvinner också det spännande med att göra det. Däremot händer det väl fortf. någon gång då och då ändå att jag gör det......särskilt om man chattar/cammar med någon om just det och gemensamt har kåtat upp varandra om den specifika grejen. :p

så är det. jag har alltid tänkt smaka på min sperma men när jag väl kommit så är jag inte så sugen på det längre
 

Matt47

Ny medlem
Kön
Man
Jag har smakat min egen sperma sedan jag var typ 15. Men har aldrig berättat för någon flickvän om det.
Nu på senare år så har detta utvecklats så jag träffar andra män och suger av do och sväljer deras sperma. Jag verkligen älskar sperma.
Min fru vet inget.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har smakat min egen sperma sedan jag var typ 15. Men har aldrig berättat för någon flickvän om det.
Nu på senare år så har detta utvecklats så jag träffar andra män och suger av do och sväljer deras sperma. Jag verkligen älskar sperma.
Min fru vet inget.
Din fru kanske gillar att bli slickad efter att du kommit i henne?
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat det 1 gång, låg på rygg med upp på väggen, lusten förvann så fort dom första dropparna landade i mitt ansikte. Men innan det går för mig, så vill man gärna få hela satsen i munnen. Hade varit lättare om en annan kille sprutat mig i munnen.
 
Toppen