Hur vill tjejer att en kille ska vara?

MartinMM

Ny medlem
Kön
Man
Hur ska man få en tjej att gilla en? Hur ska man vara och hur ser man om en tjej gillar en? :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag gillar killar med bra självförtroende! Om jag märker att någon försöker göra om sig själv för att imponera på mig - då är det ingenting att ha:eek:

Var dig själv är mitt recept och jag är tillräckligt gammal för att veta hur svårt det är att veta vem man är när man är ung... (det finns även äldre som inte har kommit till insikt)

Det finns säkert lika många svar på din fråga som det finns tjejer. Det är bättre att du ägnar din energi åt att hitta dig själv än en tjej eftersom du behöver fråga:love::love:
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Hur ska man få en tjej att gilla en? Hur ska man vara och hur ser man om en tjej gillar en? :)

Avslappnad, naturlig. Personligen attraheras jag av män som är trygga i sig själva och inte har behov av att passa in, utan är självständiga och går sin egen väg.

Blyg kan vara charmigt, men osäkerhet och macho-attityder går fetbort. Intelligens och humör är A&O, men clownerier sorteras bort direkt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hur ska man få en tjej att gilla en? Hur ska man vara och hur ser man om en tjej gillar en? :)

Avslappnad, naturlig. Personligen attraheras jag av män som är trygga i sig själva och inte har behov av att passa in, utan är självständiga och går sin egen väg.

Blyg kan vara charmigt, men osäkerhet och macho-attityder går fetbort. Intelligens och humör är A&O, men clownerier sorteras bort direkt.

Intelligens och humor menar jag förstås ;) Fast är väl klart trevligt med folk som kan visa känslostämningar också ;)


jag har av personlig erfarenhet kommit fram till att kvinnor är från venus, sj kommer jag från mars...
men jag håller med om vad BunnyButt säger

Var dig sj! det är nog det viktigaste, det funkar inte med spelade roller!
verken på nätet lr IRL

men framförallt var snäll, inte dum snäll, utan omtänksam!
 
Toppen