Husbilen

K

kekedk

Gäst
Efter en lång bilresa på väg hem kände jag mig lite hungrig så jag svängde in på första bästa stället som råkade vara ett Ikea-varuhus.
Tog en korv med dricka och tänkte att det är lika bra att gå på toa innan färden fortsätter.
Ikea-dassen är ungefär likadana allihop, ena sidan handfat och mittemot en pissränna och några bås med toaletter. Det var tomt därinne så jag gick in på första båset närmast pissrännan.

Satt där när jag hörde dörren öppnas och någon kom in och stegade mot pissrännan. Först då märkte jag att de tydligen bytt toarullehållaren till någon ny sort vilket gjorde att där den gamla hållaren suttit var det tomma skruvhål i väggen.
Jag blev lite nyfiken när jag såg lite skuggor röra sig i öppningen så jag lutade mig fram och kikade ut. Jag kunde se nederdelen av en brun läderjacka och ett par jeans med ett fult bälte som någon höll på att knäppa upp. Det var lite spännande så jag fortsatte att titta.

Han krånglade upp bältet och drog ner gylfen samtidigt som han vred sig lite åt mitt håll och plockade fram sin kuk. Den var kort och tjock. Han drog förhuden lite fram och tillbaka några gånger innan riktade den mot rännan och började pissa. När han var färdig skakade han av den och började återigen dra förhuden fram och tillbaka, såg hur den började växa till sig lite grand. Plötsligt stoppade han in den i byxorna och knäppte till och gick ut.

Jag blev klar, tvättade händerna och gick ut från toan. På vägen ut kände jag igen jackan och jeansen på en kille vid utgången som sneglade åt mitt håll och när jag gick ut sa han, ursäkta, såg nu något intressant där inne? Kanske det sa jag. Han såg ut att vara runt trettio år. Skulle du vilja se lite mer? Sa han. Varför inte tänkte jag och svarade ok, hur då?
Jag har en husbil här ute om du vill kolla lite på mig? Jag gillar att visa upp mig och du behöver bara kolla på.
Visst svarade jag, så vi gick bort mot en norskregistrerad ganska ny och fin husbil. Den var ljus och fin invändigt och luktade nytt och fräscht.
Alltså jag gillar verkligen när okända män kollar på mig, sa han och ställde fram en öl från kylen

Han satte sig på soffkanten och lade jackan i ett hörn. Varsågod om du är törstig sa han och pekade på ölen. Tack sa jag men lät den vara. Han började knäppa upp byxorna igen och drog av sig både dem och kalsongerna.
Fram hoppade den kuk jag sett tidigare. Han tog förhuden mellan tummen och pekfingret och skakade lite på sin slaka kuk. Sedan drog han sakta skinnet fram och tillbaka några gånger. Han släppte den och den reste sig sakta lite ryckigt med pulsen. Det tog inte så lång stund innan den stod rätt ut med en böj uppåt. Förhuden hade ett överhäng så undersidan stack ut en bit. Han klämde lite på den och det rann ut en droppe försats. När han började runka så rann det ut mer som hängde i en sträng och gungade.

Jag blev hård i byxorna av att se detta så jag plockade fram min kuk och började runka sakta. Plötsligt skramlade det till och ytterdörren öppnades, jag blev förskräckt när det kom in en kille till. Oj förlåt detta är min lillebrosa sa han och man kunde se likheten.

Får jag vara med sa han och slet av sig joggingbyxorna innan någon hann svara. Han hade en lite längre men smalare kuk som styvnade snabbt. Hans förhud verkade vara trång för när han runkade såg man aldrig ollat.
Han ställde sig bredvid sin bror och de gnuggade kukspetsarna mot varandra. En blank sträng av försats hängde i en båge mellan dem. De fortsatte att runka och gnida sina kukar mot varandras. Ibland höll den ena av dem båda kukarna samtidigt med ena handen och runkade dem med undersidorna ihoppressade. Såg härligt ut när ollat hoppade upp och ner i förhuden.

Straxt delade de på sig och stod på var sin sida av bordet och runkade snabbare. Nu stönade lillebrodern och det sprutade ut två strålar genom förhuden och sedan rann det sakta ut en massa sperma på bordet. Storebrodern gnuggade sin kuk i sperman och runkade fram ett rejält sprut. Det pumpade ut säker tio långa strålar. Då gick jag också fram och sprutade tre strålar i deras spermapölar på bordet.
Snyggt! sa den ena, härligt sa den andra.

Tack för en trevlig stund sa jag och torkade av mig på en handduk. Jag hade långt hem så jag var tvungen att sticka iväg, men hade en del att tänka tillbaka på under hemresan. Kunde inte låta bli att plocka fram kuken och runka under tiden jag körde och tänkte att medtrafikanterna skulle bara veta vad som hände. Stannade på en öde rastplats och sprutade i gräset innan sista timmen av hemresan var avklarad.
 
Toppen