Husvagnsbesöket del1

K

kekedk

Gäst
Jag var nere på stranden i semesterbyn, solen gassade och vattnet var underbart. Hettan gjorde att man drack litervis med vatten. Det mesta svettade man naturligtvis ut men efter ett tag kände jag hur det började trycka på i blåsan.

Plockade fram t-shirten och drog på den, gick genom den heta sanden upp mot campingområdet för att leta efter toaletten.

Kryssade mig fram genom folkhavet och hittade den avlånga byggnaden där toaletterna befann sig, hittade dörren till herrarnas och steg in. Konstigt nog var det tomt på folk när jag gick fram till pissrännan. Knöt upp snörningen på badbyxorna och tog fram snorren. Precis när jag börjat stråla kom det in en något äldre herre och ställde sig vid sidan om mig vid rännan. Han drog ned byxorna och tog fram sin. Jag sneglade lite försiktigt åt hans håll och fick se en ganska kort kuk men med en förhud som förlängde den med säkert halva ursprungslängden.

När han började pissa så höll han inte i den. Förhuden ryckte till och rätade ut sig när piss-strålen letade sig ut. Hans badbyxor tryckte upp mot pungen så kuken pekade rakt fram.

Strålen träffade pissoarväggen så det stänkte till ordentligt. Hoppsan sa han och greppade tag om förhuden med tummen och pekfingret. Han riktade ner strålen och sa: Hoppas jag inte blötte ner dig? Nej då ingen fara svarade jag. Han tittade till på min balle men sa inget mer.

Han blev färdig före mig och gick ut. Jag klämde ut de sista dropparna och gick bort till handfatet, tvättade händer och sköljde av ansiktet.

När jag kom ut så stack solen till i ögonen så jag fick kisa. Skulle precis gå tillbaka till stranden när jag såg gubben från pissoaren framför mig.

Han sa: Ursäkta mig, men skulle jag få fråga en sak? Javisst svarade jag förvånat. Kan vi gå hit bort sa han och visade med handen en sidoväg som det inte var så mycket folk på.

Verkligen hett idag sa han. Ja det är härligt svarade jag.

Jo, sa han, det här låter kanske konstigt så jag hoppas att du inte tar illa upp. Jag bor här borta på husvagnscampingen och jag är ordföranden i en speciell klubb. Vi är några killar som brukar träffas här en gång varje år. I år har vi en lite udda tävling och jag har chansen att vinna den med din hjälp.

Jaha, sa jag lite undrande och tänkte att han var knasig.

Jo, sa han, här kommer det som du kanske tycker låter konstigt.

Klubben kallar vi för FFLF och det betyder Föreningen För Långa Förhudar.

Jag kände hur hjärtat slog ett dubbelslag och jag blev lite svettig i pannan.

Vi har en tävling där en av oss kan vinna 4000 kronor, och om du ställer upp så att jag kan vinna får du halva summan av mig, hur låter det?

Vad är det då? Undrade jag.

Jo, jag såg nyss på dasset att du var omskuren och tävlingen går ut på att den som först kan visa upp en person med en kuk utan förhud vinner pengarna.

Så vad ska jag göra då menar du? Sa jag.

Du behöver bara bevisa att du är omskuren så får du 2000 riksdaler, hur enkelt som helst.

Jag undrade tyst om han drev med mig, men tänkte på att, visst hade han lång förhud så han kanske talar sanning.

Jag förstår om du inte vill. Det är nog lite konstigt att en främmande människa ber någon visa upp sin lem inför andra.

Jag tänkte att det lät som lättförtjänta pengar så jag sa: Jag kan följa med bort så får vi se.

Härligt! Sa han, jag heter Bengt förresten.

Kent svarade jag.

Efter en promenad på 100 meter kom vi fram till hans husvagn. Det stod en kille vid en grill utanför förtältet. Han var blond och såg ut att vara runt 20-25 år. Bengt gick förbi honom och in i husvagnen. Jag nickade åt killen utanför och följde efter in.

Där inne satt två män i övre medelåldern och spelade kort.

Nu grabbar har jag kammat hem storvinsten sa han glatt.

Haha Bengan, sa en av dem, du skojar som vanligt din skämtare.

Nej för fasen, det här är Kent sa han och klappade mig på axeln, ta fram kassaskrinet nu.

En av männen tog fram en ask och plockade upp en sedelbunt som han lade på bordet. Ja bevisa det nu då!

Bengt tog fram 2000 ur bunten och höll fram dem till mig. Så vad säger du? Vill du hjälpa mig vinna tävlingen?
Jag hade blivit rejält nervös av den ovana situationen, men tänkte att lite extrapengar vore fint. Jaha ska jag bara visa upp den då så är allt klart då eller?

Absolut, om du vill, annars får du gå.

Jag knöt upp snöret och drog ned badbyxorna en bit så snorren hoppade fram. Nervositeten hade gjort att den krympt till 4 cm och kulorna i pungen hade krupit in så pungen syndes knappt.

Oj, sa den ena av männen. Bengan har rätt. Trodde inte någon skulle hitta en balle som var omskuren här.

Kom lite närmare så får vi se hur den ser ut.

Jag försökte gå men badbyxorna var i vägen så jag släppte ner dem på golvet och tog några steg fram. Solen sken in genom fönstret och värmde på snorren så den växte en centimeter.

Den var fin, sa de och nickade. Minsann om den inte rörde lite på sig också sa han till höger.

Nej nu ska vi väl inte vara oförskämda och låta vår gäst stå här alldeles själv med paketet i vädret sa Bengt samtidigt som han drog ner sina badbrallor. Hans långa förhud dinglade hit och dit när han krängde av dem. Sedan satte han sig på soffan.

Fortsätter i del 2...
 
Toppen