I hemlighetens namn

D

Deleted member 68599

Gäst
Jag vaknade upp i min säng och kollade mig i spegeln, där var jag. Sjutton år gammal med ett normalt utseende. Jag hade brunt hår, blåa ögon och en ganska platt kropp med en fin och fast rumpa, mina bröst är små men runda precis lagom egentligen. Jag har ett vackert smalt leende som är ganska charmigt av vad jag har hört. Jag har en intressant personlighet, men håller mig undan uppmärksamhet. Mina vänner ser mig som oskyldig men den här sommaren försvann allting som var oskyldigt med mig.

3 VECKOR INNAN.

Klockan var tolv och jag var försenad till min gitarr lektion. Det hjälpte inte med att det var min första. Jag sprang allt vad jag hade och skrev snabbt in koden till huset, musik lokalen var under renovering så den första lektionen var hemma hos gitarrläraren. Jag antog att lektionen skulle kortas ner innan det, så jag bestämde en träff med min nära kompis Helen.
Jag visste inte mycket om gitarrläraren, jag visste bara att han eller hon var väldigt talangfull och sträng. Precis vad jag behövde för motivation, det var mycket med saker som jag hade provat på dom här senaste åren. Simning, dans, trummor, fotboll, teater, fiol osv. Jag hade en liten talang i allt och nu var gitarr näst på listan. Något som jag såg fram emot.

Jag knackade nervöst på dörren och tänkte igenom vad jag skulle säga som min ursäkt. Jag kunde ju inte säga min riktiga ursäkt som var att jag var hemma och kollade på en smaskig porrfilm. Der var nästan värt det tills dörren öppnades.

“Hej, du måste vara Joanna!” sa min nya gitarrlärare.

Där stog hon. den nog vackraste kvinna jag någonsin hade sett i hela mitt liv. Hon hade blont axel långt hår, chokladbruna ögon och dom vackraste bröst jag någonsin sett. Hon hade på sig en ypperlig topp som satt så tight över hennes bröst att man nästan blev våt bara av att kolla på henne, en kjol som vilken man eller lesbisk kvinna som helst hade viljat dra ner och smaka på henne. Hennes leende förtrollade mig.

“Hej, joo det är jag, förlåt för att jag är så försenad men jag var ute med hunden.”
“Ja det förstår jag, men du vi har ett litet problem, eller jag vet inte om det är ett så stort problem.” Hon blinkade med ena ögat.
“Vad?” jag började redan smälta.
“Du är den enda som kunde dyka upp, det var nog inte så smart att sätta den första gitarrlektionen på sommarlovet, alla är ju trots allt på Kreta eller i Thailand just nu, men om du vill så kan du ju alltid ligga ett steg före alla andra.” Hon skrattade ett ljuvligt skratt.
“Ja, jag kan nog det.”
“Jag heter Anna förresten.” Hon skakade min hand med hennes hand som jag vill ha överallt.

Men vänta nu, Vad var det jag sa? Jag var varken lesbisk eller på något sätt attraherad av kvinnor. Det här var så fel. Jag var ju fortfarande oskuld, jag skulle ju snart ha sex med en man, min kille Joakim.
Joakim och jag har varit tillsammans i 5 månader. Det var han jag ville förlora min oskuld till, och nu från ingenstans så ville jag att hon och jag skulle ha det mest underbara sex som ingen annan skulle kunna slå.
Kunde jag vara bisexuell nu? Nej, det skulle inte jag kunna vara. Joanna, som varje kille tycker är söt och egentligen vill sätta på ifall hon inte var så motvillig. Nej, det var helt enkelt inte möjligt.

“Ska du komma in? Eller vill du stå kvar här?” Hon skrattade hennes ljuvliga skratt igen.
“Jovars, jag kommer in.”

Hon bodde i en stor lägenhet med en man. Det märktes på tidningarna på kaffebordet och skorna i hallen. Hon var inte den typen som läste “King” eller gick omkring i herrskor från någon billig affär. Men han var nyinflyttad, det märktes på de inplastade sport tavlorna och kläderna i en kartong i hörnet. Medans jag kollade runt så satte hon fram två stolar i vardagsrummet som jag snabbt märkte inte hade en tv.

“Jag såg att du märkte att jag inte äger någon tv.” Hon kollade på mig.
“Oj, ja det såg jag.” Jag ryckte till när hon frågade, jag hade varit i en helt annan värld.
“Ja du ser, min pojkvän ska flytta in och han kommer in med sin tv, så jag är tv-lös tills imorrn.” Hennes skratt var oemotståndligt.
“Jaha ja, synd.”

Jag märkte att hon pratade ganska ungdomligt så jag började direkt ifrågasätta hennes ålder. Gud, hon var så sexig bara så som hon var. Varje ord som kom ur hennes mun fick mig att vilja kyssa den. Jag skärpte mig snabbt och lyssnade på vad hon sa.

“Så, ska vi börja eller ska jag visa dig resten av lägenheten?” Hon log.
“Vi kan börja.”

Jag var rädd för vad jag skulle göra ifall hon visade mig hennes sovrum, jag log bara av tanken.

“Okej, sätt dig så kan vi spela de första ackorden, kan du något alls om gitarr?”
Jag skakade på huvudet.
“Det är lugnt, först ska vi göra ett fusk-G, du lägger bara lillfingret på den tredje rutan och strängen närmast mig.” Hon visade.
Jag gjorde det och kände mig redan stolt över att kunna ett ackord.
“Så ja, nu ska vi göra ett A, du lägger bara fingrarna….”
Sen slutade jag lyssna, jag var så fokuserad på att kolla på henne prata. Jag liksom lyssnade men ändå inte.
“Ska jag visa, det kanske är lättare.”
Hon ställde sig bakom mig och jag kände hennes parfym smeka mina näshinnor. Hon ledde mina fingrar till rätt ackord och jag flämtade till. Hon märkte det och backade.
“Förlåt, jag är bara inte van vid gitarren än.”
Jag rodnade, detta var inte likt mig.
“Det är lugnt, jag känner samma sak. och jag vet att det är olämpligt för att du är en elev men jag måste få ut det. Jag är grymt attraherad av dig, du är så vacker att jag knappt har kunnat hålla lektionen. Men detta är verkligen inte likt mig, jag är ju inte lesbisk eller nått jag är bara väldigt attraherad av dig och det har jag inte känt av en kvinna förut.”
“Jag känner precis samma sak!”
Jag la ner gitarren och stog upp, jag ställde mig rakt framför henne och kysste henne. Hon backade.
“Förlåt.”
“Nej jag vill, jag är bara ovan.”
Hon kysste mig den här gången, fast med mycket mer passion. Jag smälte i hennes mun och hennes tunga masserade min. Hon la sina händer på min fasta rumpa och jag la mina på henne. Jag var inte van vid det här så jag gjorde vad hon ännu än gjorde. Hennes händer åkte upp och hon knäppte upp min bh. Jag tog av min tröja men lyckades vara kvar vid hennes varma läppar.

Hon ledde mig till sovrummet och puttade ner mig i sängen. Jag låg där och kollade på henne när hon tog av sig. Hennes bröst var finare än vad den tröjan fick dem att se ut. Hon tog av sig allt förutom hennes trosor. Hon tog av mina jeans och kastade dem på golvet. Jag hade tagit det första bästa på mig så jag hade knappast några sexiga string på mig men det brydde sig inte hon om. Hon kysste mig överallt men stannade vid mina små bröst. Hon kysste mitt högra bröst och kupade mitt vänstra. Sedan tog hon ner handen till mina trosor. Hon lekte med min klitoris utanför trosorna och smekte mjukt mitt bröst med hennes tunga. Sedan tog hon in hennes hand i mina trosor. Jag hade inte rakat, vilket jag ångrade nu. Hon såg att jag rodnade, men hon log bara. Sedan kände jag det, den starka känslan.

Hon var vid min klitoris och smekte långsamt, ingen annan hade innan rört mig där och känslan var överväldigande. Hon började kyssa mig på munnen och mitt hjärta bultade hårt. Hon förde sedan in hennes fingrar i mitt orörda hål. Bara någon timme sedan var jag oskyldig och vågade knappt kolla på porrfilm, och nu pullade en vacker kvinna mig. Hon slutade och drog av mina trosor, hon särade sedan på mina ben och kysste mina innerlår.
CREED https://sexnoveller.online/
 
Toppen