i taxin

Karin29

Medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
jag var 17 år. Min farbror fyllde 50, så vi skulle till hans 50årskalas, min pojkvän och jag. Evenemanget ägde rum i en herrgård 5 mil utanför stan. Mina föräldrar körde oss ut och gav mig pengar till taxi hem. Hon passade också på att ge mig några varningens ord för herrar i 50årsåldern.
-Dom är mycket förtjusta i unga flickor, sa hon.
Efter middagen blev det dans och då fick jag uppleva vad hon menat. så många händer på min rumpa, så mycket het andedräkt mot min hals....och en och annan hård bula som gneds mot min mage.

Det var med rodnande kinder och pirr i kroppen, vi ringde efter en taxi. Två herrar väntade också, dom föreslog att vi skulle dela på den. Min pojkvän var ganska full, han satte sig där fram. Jag kröp in i baksätet, fick plats mellan herrarna. Dom la vänskapligt armarna om mina axlar...taxin gav sig av.

Jag kände mig så liten där jag satt inklämd mellan dom. Så sårbar. Herrarna doftade gott av något rakvatten, jag lutade mig tillbaka. Plötsligt kände jag en hand som snuddade mitt bröst. den kupades om bröstet. Jag kände hur bröstvårtan styvnade, reste sig. Jag svalde hårt......hjälp.....kände fingrar fingrar som lekte runt den. Sakta, sakta....förföriskt. Det kändes som en het lavaström direkt ner i mitt underliv. Männen log mot mig.

- Det är nog dags att vi knäpper upp lite, sa mannen tyst i mitt öra.

Kände hur hans fingrar lirkade upp knapparna i blusen, en efter en. Jag darrade.....men det var så skönt att sitta och bli omhändertagen så här. Två mogna herrar som lekte med mig. dom lirkade av mig bh:n, mina bröstvårtor stod rätt ut.

- mmmmm, så toppiga och fina, sa dom. Dom tog dom mellan tummar och pekfingrar och masserade.Långsamt och lagom hårt. Lavaströmmen tilltog i styrka. Jag märkte att min pojkvän somnat i framsätet. Männen böjde sig fram över mig. Slickade lystet över vårtorna, tog dom i munnen, sög på dom.Jag kände hur jag blivit blöt mellan benen. Underlivet bultade. Hungrigt.

Sen tog dom mina ben och la upp dom över deras, min kjol gled upp. Jag kände hur den lilla tunna trosan stramade över mitt kön. Jag märkte hur chauffören, rättade till backspegeln så att han fick fri insyn. Gud, här ligger jag helt blottad, tänkte jag. Jag såg hur chauffören knäppte upp sig gylf, släppte ut sin kåta kuk.
Den stod i en skön båge upp mot hans mage. Han började helt ogenerat att runka.....

De bådaa männen smekte sakta uppför mina vita stayups. Deras händer var så stora och varma. Jag märkte hur tungt jag andades. MMMMM.....deras fingrar lekte över min trosa, gled snart innanför resåren.

- Gud så härligt våt du är, flämtade han i mitt öra. Så våt och skönt kåt......

Jag gjorde inget motstånd när dom drog av mig trosan, jag bara lyfte på rumpan. Märkte hur chauffören körde väldigt långsamt nu. Såg hur hans spännda ollon glänsde vått. Hans ögon följde vad männen gjorde mot mig. Såg hur den ene lekte med min clitoris, hur den andre lät två fingrar glida in i mig.....såg mina läppar dela sig för deras kåta händer.

De båda männen knäppte nu upp sina byxor, drog ner dom. Blottade sina grova hårda kukar.....så ådriga och vackra. Sen tog dom mina händer och drog dom på plats. Jag grep om dom fast mina fingrar nådde inte runt. Jag runkade dom sakta och mjukt. Männen stönade högt. Jag sköt fram underlivet mot deras smekande händer. Vi hade det så gott.....deras kukar blev skönt våta och hala, dom halkade i mina händer...såg hur chauffören justerade backspegeln med jämna mellanrum, han ville väl inte gå miste om något.

Plötsligt lyfte den ene mannen upp mig i baksätet, så att jag stod på knäna. han la sin hand på min nacke och pressade ner mitt huvud mot den andre mannens underliv.
- Ta honom i munnen nu och sug, sa han med hes röst.
Samtidigt drog han upp min kjol och ställde sig på knä bakom mig. Kände hans spännda ollon stöta mot mina läppar. Jag slickade runt det, han tog tag i mitt hår, drog mig neråt. jag fick gapa stort för att få in honom.....Han smekte mig ömt över håret och juckade sakta i min mun. Jag lät tungan glida runt kanten på hans ollon. Såg hur chauffören inte kunde hålla sig längre......han lät sin hårda kuk spotta ur sig sperman, det kom på ratten och långt upp på instrumentbrädan. Han sjönk tillbaka i stolen med ett lyckligt flin på läpparna.

Mannen som stod på knä bakom mig, strök sitt ollon mellan mina läppar.......åh gud, han är så stor, tänkte jag, låt honom inte göra mig illa. Kände toppen på hans ollon, vi är båda våta och hala, känner hur han spänner ut mig när han tränger in.........men det är ju så skönt! Han tar om mina höfter, pressar sig in djupare och djupare.....
Här står jag på alla fyra mellan två kåta män......låter dom ta för sig. Känner mig så skamlös. Som en kåt hona bara. Medan pojkvännen sover i framsätet. Med en hård kuk i munnen och en i fittan. Det plaskar om oss.


Serr att chauffören fortfarande har stånd. Han runkar frenetiskt. Så ställer han sig upp, sträcker ut sin arm mellan stolarna och smeker mig nerför magen. Ner mot clitoris.......hans fingrar njuter i min våta skåra. Jag känner hur kramperna närmar sig. Mannen i mig märker det också, Han ökar takten.
- Åhhh, min lilla kåta vän, stönar han. Ge din hand till chauffören nu.....och sug av min kompis......

Det flimrar för ögonen, kan inte hålla tillbaks längre.......slafsar och suger, knullar och runkar härligt kåta kukar. Känner orgasmen svepa över mig. Min kropp rister och skakar. Kuken i min mun exploderar, pumpar ut varm kladdig säd i min mun....mina kramper får mannen i min fitta att komma. Han stelnar till inne i mig och vrålar högt. jag känner hur hans kuk rycker och pumpar. Så kommer också chauffören. För andra gången........fyller min handflata med sin sats.
 

OnanNord

Aktiv medlem
Ännu en härlig berättelse med sköna runkmotiv av "Karin29"...som 50+ eller t om närmare -60 önskar man ju lite...hmmmm.;).

Men hoppas att du ändå ursäktar Karin29...att jag ändrar i början av berättelsen när jag drömmer om en sådan upplevelse...17 år får bli åtminstone 27 i mina tankar*S* :p
 

anders_v

Medlem
Kön
Man
Tjo Karin!
Underbar läsning så här på första semesterdagen. Kommer bli en härlig semester verkar det som.
Tack!
 

Knodden62

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ojojoj!!! Det bästa jag läst på länge...vilken story. Kändes som om man var med i taxin. Sjukt kåt jag blev Karin mmmmm
 
Toppen