[Inte bara H&M's modeller kan]

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min tjejkompis var ute på stan, för att välja lite underkläder, något nytt till jul sådär.
Så var vi inne på H&M - där de har såna där stora bra provhytter - och hon bad mig komma
in å se hur det såg ut. Där hade hon redan tagit på sig underkläderna och jag stod och
gapade över hennes ruggigt sexiga kropp. Hon såg nog hur kåt jag blev, för hon gav mig den
där utmanande blicken och bad mig knäppa upp bh:n åt henne. Så med lätt darrande hand
gjorde jag det med ena handen, vilket fick henne aningen förvånad. Ett stolt leende dök upp
på mina läppar och precis som jag skulle gå ut och låta henne byta tillbaka till sina kläder
ifred, säger hon åt mig att stanna. Jag svalde en gång och vände mig långsamt om, lite
nervös och upphetsad över vad anledningen kunde vara.

Mina drömmar besannades då hon stod där i bara trosor, höll i brösten
och log mot mig. Hennes läppar började forma ord och så viskade hon tyst "kom närmre".
Självklart gick jag gick närmare. Helt i symbios möttes våra läppar i en het kyss, och det tog
inte många sekunder innan blodet rusade runt i kroppen av upphetsning, yrseln slog till och
den varma blandade känslan av kåthet och spänning fanns i hela mig. Hon släppte sina bröst
och la armarna runt mig, fingrarna smekande min nacke. Jag kysste henne ivrigt, allt
närmare väggen, tills hon stod tryckt mot den. Mina händer smekte över hela den sexiga
kroppen, som jag bara minuter innan hade dregglat över och trott att jag bara skulle få leka
med i min fantasi. Mina läppar var nu inte bara mot hennes läppar, utan kysste även ner
längs halsen, nafsade i örat, nacken, axlarna, hennes bröst, för att sen kyssa upp mot hakan
igen. Bådas andning blev allt tyngre, allt högre. Mitt i vår iver märkte vi inte hur ljudligt vi
faktiskt andades. Efter en mycket kort stund kände jag hennes fingrar hitta sig fram över
mina jeans, smekte nyfiket och upphetsat bulan i dem, lirkade upp dem och lät dem falla till
golvet. Där stod jag med världens praktstånd, vilket fick henne att skina upp än mer. Mina
fingrar smekte nu hennes innanlår uppåt, och trots min iver lyckades jag smeka lugnt. Upp
till trosorna. Smekte utanpå dem och njöt när jag kände värmen. Lite fukt kunde kännas
genom det tunna tyget. Njöt när jag nu visste att hon verkligen ville ha mig i provhytten. Vi
hade dittills lyckats vara ganska tysta, men när mina smekningar utanpå trosorna blev lite
intensivare, och hennes hand greppade min hårda kuk, gav vi båda ifrån oss ett litet gny.
Med stora ögon stannade vi till, hoppades att ingen hört oss, och lyssnade med spänning
efter röster. Pladdret från butiken fortsatte som vanligt och vi kunde i fred fortsätta vår stund.
Med ganska stor lätthet fick jag av henne trosorna och hon lyfte upp ena benet mot stolen
som stod så välplacerad i provhytten. Mina fingrar kunde nu enkelt och underbart smeka
hennes våta längtande kärleksgrotta. Fingrarna varierade sig mellan klittan å grottan. Lät
fingrarna fuktas, pullade lugnt, och smekte upp över klittan. Hennes små gnyn var ännu
högre vid denna tidpunkt, men just då sket vi i det. Stundens hetta kunde inte vara bättre.
Hon bad mig att sluta innan hon svimmade av kåthet, och förvånad som jag var över detta
uttalande, slutade jag smeka. Men jag förstod snabbt att det inte var därför, för hennes
läppar lämnade mina och närmade sig min bultande stenhårda kuk. Jag såg ner på henne
och mötte där hennes blick. Blicken fullkomligt lyste av kåthet; något jag verkligen
uppskattade. Hon tog kuken lätt i handen och höll den uppåt, medan tungan ömt slickade
den nyrakade pungen. I en lång svepande rörelse drog hon tungan upp över kukens
undersida. Så mycket har jag nog aldrig ryst förut, ilningar längs hel ryggen. Det kändes
så underbart, vilket endast kunde toppas av det som komma skulle. Plötsligt tog hon den
i munnen, så djupt in hon kunde. Började sakat suga, långsamt. Jag bet mig hårt i tungan
för att inte skrika av denna anorma njutning. Hon sög allt intensivare, med fingrarna i ett
stadigt grepp runt kukroten. Jag sträckte ut händerna och höll i väggarna för att inte rasa
ihop, och bad henne efter en stund att sluta innan det roliga skulle vara över. Med ett brett
leende drog jag upp henne och kysste henne vilt. Viskande frågade jag henne om hon inte
kunde sätta upp benet på stolen igen, så jag kunde få leka med tungan i hennes våta,
längtande. Förvånad över hennes skakning på huvudet försvann mitt breda leende, men
ersattes snart av ett riktigt upphetsat leende när hon viskade tillbaka att hon hellre ville
känna mig i sig. Hon lutade sig mot väggen, svankade ordentligt med ryggen och särade
på benen. Jag betraktade henne bakifrån, verkligen njöt av utsikten, smekte henne över
ryggen, neråt. Händerna placerades på höfterna och kort därefter lät jag hela min hårda kuk
tränga in. Långsamt kände jag hur den slukades av värme och massa fukt. Fortsatte längst
in, och rörde mig försiktigt. Rörelserna ökade snabbt, eftersom vi efter det underbara
förspelet var så pass upphetsade vi kunde bli. Jag pumpade henne, hårdare, snabbare.
Kommer ihåg hur jag tänkte att det var tur att det fanns lås på provhytten, för nu höll vi
verkligen inte tillbaka stönen. Min bultande kuk rörde sig hårt i henne och fick oss att stöna
högt, högt. Jag kunde inte be henne dämpa sig, eftersom jag var lika högljudd själv. Det
krampade i mig och hon skrek åt mig att pumpa hårdare. Plötsligt började det pulsera i
henne och hon pressades runt min kuk, min känsliga kuk. Ett djupt gny berättade om
hennes rejäla orgasm. Hon bad mig tyst att komma i henne, och jag pumpade på ännu
hårdare. Kort därefter kom även jag i en väldig orgasm. Sprutade i henne och kände hur
världen försvann för ett ögonblick. Ett ögonblick som kändes som en evighet.

Nu var vi båda helt utmattade och kysstes ivrigt en sista gång innan vi båda klädde på oss
och oskyldigt lämnade provhytten. Jag vet inte om det var som jag tyckte bara, men nog
möttes vi av stränga, lätt chockade blickar.


[Ny och nyfiken]
 

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Tack Emma :D
Har skrivit fem sammanlagt, men bara två är utlagda här.
Bör jag lägga ut någon mer? ;)

[Ny och nyfiken]
 
Toppen