Kärsön

K

KjellKåt

Gäst
Besöka Kärsön, en sann historia.
Var nog lite kåthet som fick mig dit, klädde mig lätt bara kortbyxor, t-tröja och skor. Hade ryggsäck med och handduk. Hade säker något ätbart med men minns inte det.

Väl framme vid den parkering jag ställde bilen på gällde det att hitta stigen jag skulle gå. Sitter en pinne i marken som det står nakenbad på, där är stigen.
Knallar och kommer fram till en del berg utmed vattnet, kan ana att folk har legat i gräset på en del ställen.
Hör röster lite längre upp i skogen, knallar upp och får syn på ett par som ligger och pillar på varandra. Hon med rakad fitta som ser bra svullen ut, ser hennes bröst sticka upp lite. Ser att han för ner handen till fittan på henne och sticker in ett finger och pullar.
Hans kuk står rakt upp, liten men med ett svullet ollon som är stort och rödsprängt.

Jag drar mig undan och tar av mig kläderna, kuken står redan så den behöver plats.
Knallar vidare så slappnar av mellan benen. Möter en naken herre med en halvslak kuk.
Han säger hej, vill du och pekar på sitt organ.
Jag ruskar på huvudet samtidigt som jag hejar.

Längre fram är det mer öppna grönområden, ser en kille som ligger på en filt i ett av dom.
Han heja till, jag tillbaka.
Sätt dig säger han finns inget mer att titta på längre bort, har själv kollat.
Sätter mig ner och vi börjar diskutera "väder".
Jag spana in hans kropp, gissar i min ålder men inte något extra fett, han ser smal ut.
Men hans kuk skulle få en häst att rodna, den ligger som en orm på en pung som är stor.
Han såg att jag titta på hans kuk, gillar du den säger han. Jag måste hålla med om att den är stor o fin.
Min styvnar sakta så han tittar på den, den ser så liten ut om man kolla hans kuk.
Hans kuk reser sig och är säkert över 20 cm, var den största jag sett i vekliga livet.
Känn på den får han fram. Jag lutar mig mot honom och greppar kuken. Runka mig säger han, var säkert 40 år sedan jag runkade en annans kuk.


Drar sakta ner förhuden på honom, ett fuktigt ollon med lite sperma som torkat in.
Lägg dig på sida och fortsätt runka mig men fortare.
Jag lyder, lägger mig så min kuk hamnar i ansiktshöjd på honom.
Jag runkar och kollar hans kuk, han har massor med försats som rinner utmed skaftet och ner på min hand.
Pungen som var så stor har nu börjat dra sig samman, pungkulorna sitter på var sida om kuk skaftet.
Känner hur han grepar min pung och stoppar in ett finger i rumpan på mig, något sluter sig runt ollonet. Han har min kuk i munnen, smeker ollonet med tungan medans han fingerknullar rumpan på mig.
Hör han andas hårt, då exploderar hans kuk med en tjock ståle sperma som jag får i ansiktet. Efter det pumpar kuken ut sperma i varje runk tag jag tar. Samtidigt kommer jag, känner hur underlivet drar sig samman och pumpar min sperma i hans mun, min orgasm är otrolig så skriker av njutning.
Han slickar rent kuken min innan han släpper den.
Jag reser mig upp, tar hans nu slaknade ollon i mun och slickar rent det lite.
Reser mig upp och får syn på mannen jag mötte, han står och runkar sin kuk alldeles vid min kropp. Ser hur pungen drar sig samman när han högt skriker ut sin orgasm, han knäar samtidig som hans sperma sprutar ut ur kuken över oss.
Han försvinner snabbt, vi skratta samtidig åt hans enorma utlösning.
Blev bad och sedan hemgång.
 
K

KjellKåt

Gäst
Administrator: det finns något som kallas upphovsrätt och det gäller även för det jag skapar här på forumet.
Att flytta/ kopiera min berättelse är alltså olagligt.
Man frågar först.
Med detta säter jag punkt på denna kommentar.
 
Toppen