Kåtuppdrag

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Mycket spännande projekt!

Samtycke - är ju årets ord, för alla sexualiserade kåtingar.
Sedan får väl samspelet avgöra om det blir straight, bi eller samkönat..... ☺

Saknar min egen gröna ungdom, som Btw var otroligt oskyldig, när jag lyssnar på Handbollstjejen Linnea Claesons Sommarprogram..... hon och hennes flickvän lekte en lek som gick ut på att man tänkte ut det mest skruvade man kunde i sexväg och avslutade med frågan - skulle du vilja göra det med mej??

Min kuk sprutade nästan oprovocerat av bilderna som kom upp när hon tog några få av riktigt många exempel; chokladsås och vispad grädde...... följt av att färga varandras könshår regnbågsfärgat.....

Länge leve - Samtycke!!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Mycket spännande projekt!

Samtycke - är ju årets ord, för alla sexualiserade kåtingar.
Sedan får väl samspelet avgöra om det blir straight, bi eller samkönat..... ☺

Saknar min egen gröna ungdom, som Btw var otroligt oskyldig, när jag lyssnar på Handbollstjejen Linnea Claesons Sommarprogram..... hon och hennes flickvän lekte en lek som gick ut på att man tänkte ut det mest skruvade man kunde i sexväg och avslutade med frågan - skulle du vilja göra det med mej??

Min kuk sprutade nästan oprovocerat av bilderna som kom upp när hon tog några få av riktigt många exempel; chokladsås och vispad grädde...... följt av att färga varandras könshår regnbågsfärgat.....

Länge leve - Samtycke!!
Japp samtycke ska det vara!!!
Sen kan leken innehålla mer avancerade inslag bara man är överens.. stoppord är också bra..
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jo nog knep jag. Måste ha synts på gångstilen. Fast de som såg mig trodde nog mest att jag var kissnödig.
Bara nervöst och spännande när det pågick men ganska mysigt efteråt när jag kände att jag klarat uppdraget.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jo nog knep jag. Måste ha synts på gångstilen. Fast de som såg mig trodde nog mest att jag var kissnödig.
Bara nervöst och spännande när det pågick men ganska mysigt efteråt när jag kände att jag klarat uppdraget.

Låter intressant och spännande
Inga fler uppdrag du kan dela med dig av?
Jag och säkert fler mig med är nyfikna
 
Toppen