Köp dildo till flickvännen?

halleluja

Ny medlem
Kön
Man
Hej

Jag funderar starkt på att köpa en leksak till min käraste. Vi har pratat om det, hon är inte emot det men gör samtidigt inget på egen hand för att införskaffa en.
Jag har några frågor till er tjejer som har eller har erfarenhet av sådant!

1. Tror ni det skulle uppskattas?
2. Skulle ni uppskatta om eran pojkvän gav er en sådan present?
3. Har ni någon speciell ni rekommenderar?

Tack :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Köp ett vibrerande ägg,var så jag introducerade min fru. Sen så kan jag rekommendera We-Vibe.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har We-Vibe också, men den har inte funkat så bra för oss. Jag uppskattar den dock.

Det som funkar bäst för min hustru är en rabbit. Vinst varje gång.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har We-Vibe också, men den har inte funkat så bra för oss. Jag uppskattar den dock.

Det som funkar bäst för min hustru är en rabbit. Vinst varje gång.

Rabbit är bra men om man vill börja lite mer causual så skulle jag rekommendera något less penis shaped. Min fru var lite skeptisk till plastpenisar inledningsvis (som hon kallade dem)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Om man som tjej uppskattar att få en dildo i present borde ha lika många svar som det finns tjejer. Vissa, som jag, skulle uppskatta det. Andra skulle ta illa upp och kanske t o m bli förbannade. Det är också viktigt att du ger henne en dildo för hennes skull och inte för din skull. Fråga dig om du skulle vara lika entusiastisk om du visste att hon skulle använda den men bara när du INTE är med. Svarar du ja så är det OK, om nej så tänk en gång till.

Ett tips: Köp ett presentkort åt henne i någon sexaffär som är mer orienterad mot kvinnor. Som Pistill i Stockholm eller lustgården i Uppsala. Då får hon också välja själv hur dildon ska ser ut och hur stor den ska vara. Vissa tjejer vill att den ska se ut som en kuk. Andra vill att den ska vara mer neutral. Det finns små vibratorer som ser ut som ett läppstift eller någon form av lustig mobiltelefon. Praktiskt om man vill ha med de på resor eller till jobbet.
 
Toppen