K. Som i kåt kusin...

D

Deleted member 26814

Gäst
En sommar i tidigt 80- tal råkade det slumpa sig så att min familj och min mosters familj råkade hamna på samma campingplats.
Livet var ljuvligt och hormonerna stod som spön i backen.
Petra, min rödhåriga kusin som jag för övrigt inte träffat sedan hon var liten hade vuxit upp till en yppig, ung dam.
Hon tvekade inte en sekund att följa det nya badmode som nyss anammats i landet - att bada topless...
De tjejer som vågade belönades med blickar av åtrå från oss upp över öronen kåta killar.
Petra hade mjölkvita, uppnosiga bröst som ständigt pockade på uppmärksamhet.
En dag då vi låg och solade viskade hon så att föräldrarna inte skulle höra" Jag blir så jävla kåt av att alla kikar hela tiden..."
Jag försökte skratta bort det och agera så coolt som det bara anstår en hormonfylld yngling...
Jag kände att det var dags för ett avkylande bad, så jag kastade mig skyndsamt ut i havet....
Inte tusan hjälpte det!
Kuken stod i stram givakt och mitt dilemma var att jag var omgärdad av folk både i vattnet och uppe på stranden.... Vad göra?
Jag beslöt mig för att simma så långt ut jag vågade för att därute lätta på spänningarna.
Sagt o gjort.
Med ivriga simtag tog jag mig ut till en sandbank där man precis bottnade.
Där ställde jag mig med blicken fäst vid min kusin som jag kunde skönja där på stranden...
Jag greppade kuken och började frenetiskt runka...
Vattnets kylande effekt gjorde dock att det inte gick för mig så snart som jag hoppades på...
Då ser jag att Petra reste sig upp och sprang ut i vattnet.
Hon vinkade mot mig och satte kurs mot mitt runkställe, där ute i havet...
Paniken spred sig men samtidigt var det väldigt upphetande att runka med en tjej som satt kosan mot en...kusin eller ej...
Då hon kommit halvvägs till mig kom jag och lät sperman bli ett med havet...
Jag stoppade snabbt in kuken i badbyxorna och var klar just då hon kom fram till mig.
"Fan, Jimmy!", sa hon .
"Står du här och spanar på brudar?"
Jag svarade något kaxigt och var lättad över att hon inte märkt något.
Hon simmade ett varv runt mig och och så att hon skulle gå upp.
Jag föjde med.
Då vi gick upp ur vattnet så var jag några steg bakom henne.
Jag tittade på hennes våta kropp då jag såg något som fick hjärtat att dunka i bröstet...
I svanken på Petra, glänste något...
På väg att segt rinna ner mot hennes bikinitrosor satt min spermasats.
Jag menar...vad är oddsen?
Hon torkade av sig då hon kommit upp och upptäckte det kladdiga på ryggen...
Hon synade det.... såg på mig...log lite men sa aldrig något om saken.
Jag ville fly därifrån men Petra viskade återigen ohörbart för våra föräldrar:" Din jävla gottegris!" Sedan log hon sitt retligaste leende.
 
Last edited by a moderator:

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
De närmaste ja kommer med kusin. Var Nör vi sov hos mormor i hennes sjöbod , o vaknade nog av han råkade stöna , för han låg o runkade , de var mörkt så såg inte se mkt , men vetskapen räckte för göra mig kåt . Han insåg aldrig jag såg o jag sade aldrig något . Själv gjordevja snabbt kalsong runk under täcket . Mkt diskret .
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag har ett skrapt minne från 15-16årsåldern. När två av mina kusiner, jämnåriga, var på besök vid vårt sommarställe. Hon blond och skitfin och han ett år yngre än mig. Vi låg på rygg på en äng, en klar augustikväll och tittade rakt upp på stjärnhimmeln. Vi började att snacka sex och snart blev det till en hångelorgie där vi båda killar pullade henne och ömsom runkade varandra. Det slutade med orgasmer för alla tre och spermakladd.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min kusins bröst är just nu en av mina runk fantasier. Var hemma hos henne hon bytte om hon är som jag 51år, men vilka stora vackra bröst hon har. Såg dem ofta när vi var mycket yngre men inte de senaste åren. Men bara en fantasi att jag skulle få smeka och kanske komma över hennes bröst det kommer ju aldrig att hända. Skulle nog inte heller vilja göra det på riktigt.
Såg du hennes bröst nakna nu? Eller såg du henne i bh:n eller bara skönja dem genom kläderna?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg du hennes bröst nakna nu? Eller såg du henne i bh:n eller bara skönja dem genom kläderna?
Såg dem nakna, för henne var det väl inget.
Att byta bh tröja samtidigt som man talar med kusinen var inga problem för henne. Jag trodde inte själv jag skulle regera som jag gjorde. Min kusin är väldigt kort men har stora bröst jämfört med hennes kropp.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Såg dem nakna, för henne var det väl inget.
Att byta bh tröja samtidigt som man talar med kusinen var inga problem för henne. Jag trodde inte själv jag skulle regera som jag gjorde. Min kusin är väldigt kort men har stora bröst jämfört med hennes kropp.
Hör nog ändå inte till vanligheten att en kvinna byter underkläder framför ögonen på en annan man än möjligen sin egen man. Och knappt det ibland.... Tror nog hon hade nån baktanke med att se din reaktion. Teasing....
Liten och kort gör att brösten ser större ut. Vilken storlek på kupa tror du hon har?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hör nog ändå inte till vanligheten att en kvinna byter underkläder framför ögonen på en annan man än möjligen sin egen man. Och knappt det ibland.... Tror nog hon hade nån baktanke med att se din reaktion. Teasing....
Liten och kort gör att brösten ser större ut. Vilken storlek på kupa tror du hon har?
Hon är inte ens 150cm tror hon är 147cm brösten ser kanske större än det är men jag skulle tro att det är d-kupa. Tror inte hon tänkte på vilken reaktion hennes bröst kunde ha på kusinen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hon är inte ens 150cm tror hon är 147cm brösten ser kanske större än det är men jag skulle tro att det är d-kupa. Tror inte hon tänkte på vilken reaktion hennes bröst kunde ha på kusinen.
D-kupa är stort även på en kvinna som är 165-170 cm.
Allt beror ju på vilken relation man har till varandra. Inte ens min syster skulle byta bh framför mig. Inte heller min dotter... Tror knappast de ens skulle ta av och byta tröja. De är lite pryda i min familj...hehe
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min kusins dotter har fått bröst är nog inte färdig vuxna ännu att hon skulle visa sig naken för mig vill hon inte, och jag är inte heller intresserad. Jag älskar den ungen men inte på det sättet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min kusins dotter har fått bröst är nog inte färdig vuxna ännu att hon skulle visa sig naken för mig vill hon inte, och jag är inte heller intresserad. Jag älskar den ungen men inte på det sättet.
Nä, man skiljer på vad som är sexuellt intressant.
Men är det den kusinen du hade sexlekar med som barn, som nu visade brösten för dig?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Samma kusin vi hade ju inte sex inget annat än vi tittade på varandra.
Oki, men det var i alla fall något....
Jag tror ändå hon hade tanken. Eller har detta hänt tidigare i livet? Att hon klätt av sig och visat brösten? Hon kanske hade förväntat sig någon kommentar om hennes fina bröst.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej det har inte hänt tidigare det är inte så att hon vill att jag skall titta på hennes bröst.
Att jag såg dom nu under kanske en halvminut var nog ingen grej för henne. Eftersom hon nu är ensamstående onanerar hon ibland antar jag, hon har en dildo och i dotterns rum har jag upptäckt en liten vibrator. Är väl inget fel idet själv runkar jag i princip varje dag, kommer inte alltid men tänker jag på kusinen bröst går det. Inte så att vi ligger med varandra men jag lägger tex kuken mellan hennes bröst medans hon smeker sig själv, är en fantasi. Men har andra fantasier utan min kusin men jag behåller några för mig själv.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej det har inte hänt tidigare det är inte så att hon vill att jag skall titta på hennes bröst.
Att jag såg dom nu under kanske en halvminut var nog ingen grej för henne. Eftersom hon nu är ensamstående onanerar hon ibland antar jag, hon har en dildo och i dotterns rum har jag upptäckt en liten vibrator. Är väl inget fel idet själv runkar jag i princip varje dag, kommer inte alltid men tänker jag på kusinen bröst går det. Inte så att vi ligger med varandra men jag lägger tex kuken mellan hennes bröst medans hon smeker sig själv, är en fantasi. Men har andra fantasier utan min kusin men jag behåller några för mig själv.
Ja, fantiserar gör vi nog lite till mans. Men i mina fantasier går jag ’all in’. Har i fantasin knullat många vänner och bekanta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ja, fantiserar gör vi nog lite till mans. Men i mina fantasier går jag ’all in’. Har i fantasin knullat många vänner och bekanta.
Jag har sådana fantasier också ’all in’ både arbetskamrater och andra kvinnor man möt, har tex två kvinnor i en reception som jag har en trekant med. Båda kvinnorna är småbarns mödrar och inte bisexuella förutom i min fantasi.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
En sommar i tidigt 80- tal råkade det slumpa sig så att min familj och min mosters familj råkade hamna på samma campingplats.
Livet var ljuvligt och hormonerna stod som spön i backen.
Petra, min rödhåriga kusin som jag för övrigt inte träffat sedan hon var liten hade vuxit upp till en yppig, ung dam.
Hon tvekade inte en sekund att följa det nya badmode som nyss anammats i landet - att bada topless...
De tjejer som vågade belönades med blickar av åtrå från oss upp över öronen kåta killar.
Petra hade mjölkvita, uppnosiga bröst som ständigt pockade på uppmärksamhet.
En dag då vi låg och solade viskade hon så att föräldrarna inte skulle höra" Jag blir så jävla kåt av att alla kikar hela tiden..."
Jag försökte skratta bort det och agera så coolt som det bara anstår en hormonfylld yngling...
Jag kände att det var dags för ett avkylande bad, så jag kastade mig skyndsamt ut i havet....
Inte tusan hjälpte det!
Kuken stod i stram givakt och mitt dilemma var att jag var omgärdad av folk både i vattnet och uppe på stranden.... Vad göra?
Jag beslöt mig för att simma så långt ut jag vågade för att därute lätta på spänningarna.
Sagt o gjort.
Med ivriga simtag tog jag mig ut till en sandbank där man precis bottnade.
Där ställde jag mig med blicken fäst vid min kusin som jag kunde skönja där på stranden...
Jag greppade kuken och började frenetiskt runka...
Vattnets kylande effekt gjorde dock att det inte gick för mig så snart som jag hoppades på...
Då ser jag att Petra reste sig upp och sprang ut i vattnet.
Hon vinkade mot mig och satte kurs mot mitt runkställe, där ute i havet...
Paniken spred sig men samtidigt var det väldigt upphetande att runka med en tjej som satt kosan mot en...kusin eller ej...
Då hon kommit halvvägs till mig kom jag och lät sperman bli ett med havet...
Jag stoppade snabbt in kuken i badbyxorna och var klar just då hon kom fram till mig.
"Fan, Jimmy!", sa hon .
"Står du här och spanar på brudar?"
Jag svarade något kaxigt och var lättad över att hon inte märkt något.
Hon simmade ett varv runt mig och och så att hon skulle gå upp.
Jag föjde med.
Då vi gick upp ur vattnet så var jag några steg bakom henne.
Jag tittade på hennes våta kropp då jag såg något som fick hjärtat att dunka i bröstet...
I svanken på Petra, glänste något...
På väg att segt rinna ner mot hennes bikinitrosor satt min spermasats.
Jag menar...vad är oddsen?
Hon torkade av sig då hon kommit upp och upptäckte det kladdiga på ryggen...
Hon synade det.... såg på mig...log lite men sa aldrig något om saken.
Jag ville fly därifrån men Petra viskade återigen ohörbart för våra föräldrar:" Din jävla gottegris!" Sedan log hon sitt retligaste leende.
Mm, mycket bra berättelse, man vill läsa mer om din kåta kusin.
 
Toppen