Kan väl inte vara nån omöjlighet ...

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Pga flanen "ndreas" allt spam med tomma inlägg så hade det varit väldigt bra att inte bara radera hans konto utan släng alla hans inlägg oxå, är väl ingen omöjlighet precis va?

vet inte om jag är fel ute nu men det kanske går att lägga in så att blir du bannad här ifrån så försvinner även en sådans alla inlägg per automatik???

fast det kanske ställer till med annat som jag inte tänker på just nu:sleep:
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Pga flanen "ndreas" allt spam med tomma inlägg så hade det varit väldigt bra att inte bara radera hans konto utan släng alla hans inlägg oxå, är väl ingen omöjlighet precis va?

vet inte om jag är fel ute nu men det kanske går att lägga in så att blir du bannad här ifrån så försvinner även en sådans alla inlägg per automatik???

fast det kanske ställer till med annat som jag inte tänker på just nu:sleep:
Det här är absolut nåt som jag ser allvarligt på, och jag kommer att försöka hitta åtgärder för detta så snart jag kan.

/LekenKille
 
L

Lastbryggan

Gäst
Pga flanen "ndreas" allt spam med tomma inlägg så hade det varit väldigt bra att inte bara radera hans konto utan släng alla hans inlägg oxå, är väl ingen omöjlighet precis va?

vet inte om jag är fel ute nu men det kanske går att lägga in så att blir du bannad här ifrån så försvinner även en sådans alla inlägg per automatik???

fast det kanske ställer till med annat som jag inte tänker på just nu:sleep:
Vi har byggt en funktion nu där vi med "ett knapptryck" kan radera alla blanka inlägg i forumet.

Problem 2 dök upp när han/hon märkte detta och började skriva strunt i sina trådar, men eftersom vi stängt nyregistringen så kan han/hon inte förstöra mer just nu. Vi jobbar nu på att det skall gå att radera alla inlägg från ett visst medlems-id så jag hoppas att det blir lugnt tills dess.
 
Toppen