Kanske trekant, hjälp..

anders467

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej alla medlemmar..
behöver lite tips och råd från er...
Jag och min fru har ett välutvecklat och sunt sexliv med total öppenhet och pratar ofta om både en kille till eller en tjej till i sängen. För en tid sedan så hade vi fest hemma och när det i slutet bara var vi och hennes "bästa" väninna kvar så pratade vi lite sexsnack om att kvällen hade varit rolig och en bra avslutning skulle vara en tur i sängen. Hon sa att hon ville ha bildbevis på det så hon kunde leka där hemma ( är singel ). Min fru skickade bilder till henne både på sin fitta och min styva kuk även film där hon sög mig och när jag satte på henne. Väninnan skickade bild tillbaka där hon lekte med sin leksak. Min fru skrev och frågade om hon inte ville komma hit igen (bor inte långt bort) men hon drog massa ursäkter och skrev kanske nästa gång. Detta har upprepats vid två tillfälle och vi vill gärna ha henne i säng med oss så vi kan njuta tillsammans. Hon är väldigt "på" när vi träffas och anspelar på sex men går inte sista biten. Så min fråga är helt enkelt ska vi ge upp försöket med henne eller fortsätta komma med inviter? Är det som hon är blyg, rädd eller vad?
 

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Nej, Ge inte upp. Som dom säger i trissreklamen "Plötsligt händer det". Det kan mycket väl vara så att hon är lite rädd att ta det avgörande steget och behöver tid att våga. Och det är väl spännande i sej att veta att hon fantiserar om dej och din fru när hon smeker sin fitta.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lite, med betoning på lite, vin kan kanske få henne att släppa hämningarna?

Inte göra henne onykter!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså jag tänker att ni kanske borde lägga korten på bordet. Ni har get inviter och så men det kan vara svårt att veta om de är på allvar eller på skoj. Tänker det är ändå ett rätt stort steg från att visa bilder till att hoppa i säng med varandra. Så jag tycker ni ska bjuda över henne och säga att ni är totalt seriösa med att vilja ha trekant. Då får hon också chansen att fråga hur ni tänkt det och vilka "regler" som gäller.

Lycka till :)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Trekant kan vara mycket givande oavsett om det är med en extra kille eller en extra tjej. Fast det är jätteviktigt att alla verkligen är med på det. Har erfarenhet av situationen där jag varit extra tjej och killen varit entusiastisk medan tjejen suttit och tjurar. Det blir inge bra.

Ärlighet, öppenhet och inbördes respekt är viktigt för att det ska fungera. Så jag tycker att du och din fru först ska konstatera att ni verkligen vill delta båda två. Gör dessutom upp om att om någon av er säger stopp ska det respekteras oavsett när det sker, även i den mest intima situation. Tala även om vad som är ok att göra och vad som inte är det.

När ni är överens kan ni på ett ärligt och finkänsligt sätt göra den extra tejen uppmärksam på hur ni känner. Om det var jag skulle jag låta frun göra första närmandet. När isen är bruten ska ni alla tre ha ett samtal om förutsättningarna. Vad som är ok och vad som inte är det. Extra tjejen måste också känna sig trygg med att ett stopp från någon av er tre också betyder ovillkorligt stopp.

Ok, det var mycket organiserande innan det blir något. Men det gör att resultatet har förutsättningar att bli väldigt bra.
 
Toppen