Knullmaskin

Slenderman

Medlem
Kön
Man
Hallå. Jag å frun har en knullmaskin. Länge tänkt på det här med Prostataorgasm. Så en dag när jag var själv hemma så tog jag å prova den på mig själv. Men kände mest en intensiv kissnödighets känsla när jag körde den. Tar gärna emot tips om någon har lite erfarenhet
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hallå. Jag å frun har en knullmaskin. Länge tänkt på det här med Prostataorgasm. Så en dag när jag var själv hemma så tog jag å prova den på mig själv. Men kände mest en intensiv kissnödighets känsla när jag körde den. Tar gärna emot tips om någon har lite erfarenhet

Kissnödigheten är lite av "känslan" du letar efter. Om vågar släppa loss så är det då du kan börja spruta hands free.
 

Slenderman

Medlem
Kön
Man
Kissnödigheten är lite av "känslan" du letar efter. Om vågar släppa loss så är det då du kan börja spruta hands free.
Okay ja jag har ingen erfarenhet alls av anal penetrering. Inte ens buttplugg innan. Kanske dum fråga. Men är d stor risk man blir slapp där bak om man kör dildo? Den är iaf ej stor.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Okay ja jag har ingen erfarenhet alls av anal penetrering. Inte ens buttplugg innan. Kanske dum fråga. Men är d stor risk man blir slapp där bak om man kör dildo? Den är iaf ej stor.

Nu är jag ingen läkare, men som jag har förstått det så ska det inte vara någon fara så länge inget "spricker" eller går sönder. Ringmuskeln och allt där bak är menat för att kunna stretcha rejält. Det du kan känna om du kört med något som är lite större är att du är lite "slappare" några timmar efter åt, men sen går det tillbaka. Nu menar jag inte så du skiter ned dig, men det känns att något töjt.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Okay ja jag har ingen erfarenhet alls av anal penetrering. Inte ens buttplugg innan. Kanske dum fråga. Men är d stor risk man blir slapp där bak om man kör dildo? Den är iaf ej stor.

Du kommer inte bli slapp. Kör på och njut. Töja ut försiktigt i omgångar. Lite ont kan det göra men skall släppa på 15 sekunder ca. Börja lite. Skaffa några mindre dildos först. Du kan inte ta samma som som din fru. Inte från början. Sen kan du det. Använd inte samma leksaker om du inte har kondom över när du använder dem. Ha dina egna. Blöder det när du penetrerar så kör du antingen för stor eller för lite glidmedel.

Sen skall det kännas som kramp/kissignödig slappna av bara.
Assgasm är underbart. Bättre än sätta på sin fru enligt mig.

Manya
 

Slenderman

Medlem
Kön
Man
Du kommer inte bli slapp. Kör på och njut. Töja ut försiktigt i omgångar. Lite ont kan det göra men skall släppa på 15 sekunder ca. Börja lite. Skaffa några mindre dildos först. Du kan inte ta samma som som din fru. Inte från början. Sen kan du det. Använd inte samma leksaker om du inte har kondom över när du använder dem. Ha dina egna. Blöder det när du penetrerar så kör du antingen för stor eller för lite glidmedel.

Sen skall det kännas som kramp/kissignödig slappna av bara.
Assgasm är underbart. Bättre än sätta på sin fru enligt mig.

Manya
Haha okay ja det är väl bara att forska vidare då
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har blivit påsatt av en kille typ 10 gånger i år .men nu varit iväg och inte träffat honom på kanske 1,5-2 månader och träffade honom idag jag var nog lika trång som första gången jag blev påsatt var lite svårt få in den idag så man blir inte slapp
Kändes det som första gången igen för dig då?
 
Toppen