Knullsugen nu!

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Längtar efter riktig kuk! Kanske längtar jag mest efter beröring, din hud mot min hud!
Ta mig, ta på mig - smek mig, gör vad du vill med mig, knulla mig nu...

Tja, det är ju ett dilemma när saknaden efter något gör sig påmind. Dags för Mmmysan att ragga lite kanske? ;)
Själv är jag väl i samma sits som dig, men att hitta en partner är fan inte så jäkla lätt direkt. :confused:
 
T

trallpall

Gäst
Hej! Absolut bara en eller flera älskare och älskarinnor.
Min lusta är förspel. Slicka och suga. Penetreringen är av mindre vikt enligt mig.
Mottagare. Kvinnor behöver mycket mer beröring än män.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Tja, det är ju ett dilemma när saknaden efter något gör sig påmind. Dags för Mmmysan att ragga lite kanske? ;)
Själv är jag väl i samma sits som dig, men att hitta en partner är fan inte så jäkla lätt direkt. :confused:
Mitt problem är snarare att alla ragg känns tröttsamma och ytliga! Jag vet inte ens om jag är ute efter en partner...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt problem är snarare att alla ragg känns tröttsamma och ytliga! Jag vet inte ens om jag är ute efter en partner...

Ja, om man ens fick ragg vore det ju en bra start. Ytlighet är inget ovanligt idag. Media hjärntvättar oss att se ut på ett visst sätt hela tiden. Tröttsamt som i slentrian?
Men har man ett sug efter något är det svårt att råda bot på det om man inte vet vad man vill.


Javisst, visste du inte det? ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag känner igen mig i det Mmmysan skriver. Närhet, ömhet, smek... Att bara få stoppa in näsan mot den andres hals o snusa på honom. Suck! Jag är ute på krogen nästan varje helg o dansar o umgås med mina tjejkompisar. Jag kunde få hur mkt 6 jag ville, men probl är att jag inte kan finna ngn jag vill med! Dessutom som Mmmysan lite var inne på så vill jag helst vara kär. Känns köttigt o tomt med 6 utan känslor. Ja, därf sitter man då här ensam... Blä!
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag känner igen mig i det Mmmysan skriver. Närhet, ömhet, smek... Att bara få stoppa in näsan mot den andres hals o snusa på honom. Suck! Jag är ute på krogen nästan varje helg o dansar o umgås med mina tjejkompisar. Jag kunde få hur mkt 6 jag ville, men probl är att jag inte kan finna ngn jag vill med! Dessutom som Mmmysan lite var inne på så vill jag helst vara kär. Känns köttigt o tomt med 6 utan känslor. Ja, därf sitter man då här ensam... Blä!


Jag köper erat argument rakt av. Jag saknar det där lilla extra att få krypa upp i soffan tillsammans och hålla om varandra, att somna i famnen på varandra osv. Givetvis saknar jag sex också. Det är och kommer alltid vara en behov. Men man måste prioritera lite, det är väl där det svåra är.
 

sugenibland

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner igen mig i det Mmmysan skriver. Närhet, ömhet, smek... Att bara få stoppa in näsan mot den andres hals o snusa på honom. Suck! Jag är ute på krogen nästan varje helg o dansar o umgås med mina tjejkompisar. Jag kunde få hur mkt 6 jag ville, men probl är att jag inte kan finna ngn jag vill med! Dessutom som Mmmysan lite var inne på så vill jag helst vara kär. Känns köttigt o tomt med 6 utan känslor. Ja, därf sitter man då här ensam... Blä!
Känner igen det....
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Ja, om man ens fick ragg vore det ju en bra start. Ytlighet är inget ovanligt idag. Media hjärntvättar oss att se ut på ett visst sätt hela tiden. Tröttsamt som i slentrian?
Men har man ett sug efter något är det svårt att råda bot på det om man inte vet vad man vill.



Javisst, visste du inte det? ;)
Nej! Det visste jag inte! Tror inte ens att det stämmer! En undersökning bland forumets medlemmar kanske får mig övertygad?
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Jag känner igen mig i det Mmmysan skriver. Närhet, ömhet, smek... Att bara få stoppa in näsan mot den andres hals o snusa på honom. Suck! Jag är ute på krogen nästan varje helg o dansar o umgås med mina tjejkompisar. Jag kunde få hur mkt 6 jag ville, men probl är att jag inte kan finna ngn jag vill med! Dessutom som Mmmysan lite var inne på så vill jag helst vara kär. Känns köttigt o tomt med 6 utan känslor. Ja, därf sitter man då här ensam... Blä!
Hallå pussy! Du och jag är in this together - right ;)
Jag är medlem här av en enda anledning - att få utlopp för min sexlust och få inspiration av andras sexlust!
Här känner jag att jag kan uttrycka min lust och längtan! Jag blir kåt av att känna andras lust och längtan!
Om jag fann kärleken idag, så skulle jag vilja att han klarade att dela detta forum med mig! Det skulle vara en turn on ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Så fucking knullsugen just nu! Jag juckar fram och tillbaka medan min dildo glider längre och längre in i min längtande fitta... kan snart inte hålla mig längre juckar fortare avbryter vill verkligen hålla på längre men vet inte hur länge jag kan hålla mig - det är ju så underbart skönt - juckar saktare blir kåtare...
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Så fucking knullsugen just nu! Jag juckar fram och tillbaka medan min dildo glider längre och längre in i min längtande fitta... kan snart inte hålla mig längre juckar fortare avbryter vill verkligen hålla på längre men vet inte hur länge jag kan hålla mig - det är ju så underbart skönt - juckar saktare blir kåtare...
Blir otroligt kåt av dina inlägg, blundar och ser dig för mig och runkar som galen......
Vilken inspiration du är PUSS på musen
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Åh vad fint sagt! De satte igång tankarna på en minst lika fin fitta...(din) mot min ;) hur straight även jag är!

den ser så god ut..önskar att jag fick slicka dig länge och intensiv till dina safter flödar som jag får slicka i mig
 
Toppen