Komma fort

18x14

Ny medlem
Kön
Man
Här kommer en fråga till alla flickor. Jag vet inte om ämnet varit uppe förut men jag kunde inte hitta något i alla fall.

Frågan är hur ni gör om ni vill komma så fort som möjligt när ni onanerar. Svara nu inte att det inte är en tävling och att det inte gäller att komma först och så vidare för det vet jag om någon. Förutsätt i stället att ni av någon anledning har lite bråttom :) Har ni då några speciella knep? Inga verktyg är tillåtna :)
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Jag är ju kille då men JAG brukar ju kunna spänna mig till ett sprut... Och min tjej säger samma sak. Vill hon komma fortare så spänner hon sig på ngt sätt^^ Sedan så är ju vibratorn GANSKA mkt till hjälp men inga verktyg va tillåtna :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har en rabbit som eg är ganska värdelös- man kan ej använda den som det är tänkt. Den är gjord av jelly typ o det är väldigt oskönt att försöka stoppa in den. MEN den lilla klitorisstimulatorn är underbar att lägga på klittan! Tar inte många min så kommer man. I övr har jag inga knep. Då man ska göra det med handen hänger det så mkt på hjärnan. Med en vibrator sköter det sig som själv - man behöver inte fantisera... :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har ganska svårt att komma utan "verktyg" eller hjälp av partner. Den enda gången jag kommer riktigt snabbt med bara mina egna fingrar är när jag har suttit här länge och tittat på snusk. Kommer ofta samtidigt som de i filmen om jag bara trycker lite lätt på klittan då.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
För mig kan det ta bara några minuter. Har jag till exempel suttit på vägen hem i bilen och fantiserat om nått snuskigt och bestämmer mig för att göra nått åt det när jag kommer hem såå... Max några få minuter med bara fingrarna, jag trycker med två fingrar sådär lagom hårt på klittan och för fingrarna antingen upp och ned över den eller i cirklar, samtidigt som jag spänner mig lite. :)

Har även hänt att man gjort samma innan skolan eller nått bara för att man blev sååå kåt och kunde inte hålla sig. :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Har ni då några speciella knep? Inga verktyg är tillåtna :)

Med "verktyg", menar du då tex vibratorer eller duschstrålar eller liknande?

I så fall är det svårt, men med min vibb på utsidan och dildon inuti tar det nog bara ett par minuter om jag VERKLIGEN vill komma fort - annars är det ju en njutning som jag gäna drar ut på...:D

Filmer, fantasier och minnen från upplevelser kan man ju också på sätt och vis betrakta som verktyg men annars är det också bra "hjälpmedel", iallafall för mig. Spänna mig kan jag INTE, då får jag kramp och ibland tom spänningshuvudvärk även om det inte är främst musklerna i huvudet jag spänner;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag kommer också fortare om jag spänner mig, men det blir inte en lika kraftfull orgasm då.
 

18x14

Ny medlem
Kön
Man
Tack till er som svarat, det var intressant läsning :p Ja, med verktyg menade jag föremål såsom vibratorer, gurkor och liknande :)

Sluta inte svara nu för all del...
 
Toppen