Kompis onani del II.

Teaton

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Detta är del II på min berättelse om mig (Nisse) och Robban.
Men denna har inget med förra att göra.

OBS! Detta är inget för sånna som är känsliga emot killar tillsammans med killar i samma säng.

PS. gillade ni min förra så kommer ni älska denna.
______________________________________________________________

En sommardag mitt i sommarlovet!
Vädret är vackert, solen skiner och massa brudar på stranden.
Men jag skulle inte till stranden idag, utan idag så skulle jag till min stuga med Robban.

...jag är så jäkla glad att jag och Robban ska åka till stugan, så jag slängde på mig kläderna och sprang 5 varv runt huset för att trötta ut mig lite i all min glädje.

Jag slängde i mig frukosten och står nu i telefonen med Robban...

- Tjena! Är du redo? Vi kommer och hämtar dig nu! - Säger jag glatt.
- Ja, det är jag. Kom hit ni. -

Jag springer till bilen och morsan startar den och vi åker iväg till Robban.
Robban stog redan utanför huset och väntade.
Han kliver in i bilen i bara badbrallorna och en T-shirt med handduken och en ryggsäck i båda händerna.

- Ja, sisten i är en rutten skit! - Säger han i en förklaring varför han har badkläder.

Vi snackade om allt möjligt påvägen till stugan men nu var vi slutligen där efter 40 minuters bilåkande.

- Härligt! Solen skiner, kan inte bli mycket bättre? - Säger jag glatt.

Robban nickar och ler för att sedan kuta ner till badplatsen som är alldeles neranför stugan.
Jag tar av mig byxorna och under har jag badbyxor, av med T-shirten min och ner i vattnet.

- Fy faaan vad skönt! - Utbrister jag.

Robban skvätter vatten på mig och jag tillbaka.
Jag brottar ner honom och det känns ganska upphetsande att känna hans bröstkorg och mage emot min då jag tar ner honom i vattnet.

Efter 40 minuters badande så ropar mamma att det är lunch.
Det blev spagetti, och gott var det.

Efter maten bestämde vi oss för att åka till andra sidan sjön till några större stenar där man kunde bada, och vi fick ta båten!

Så på med flytvästar, handduk i båten, tanka motorn och iväg bor det.
Med 25hk motorn kommer vi ganska fort över till andra sidan och knyter fast båtens snöre i ett träd.

Vi badar ett tag och har skoj, även nu blev jag upphetsad av att "krama" honom och brotta ner honom.
Det är inte så att jag tänder på honom, men så var det, jag kunde inte hjälpa det, jag blev upphetsad.

Vi klev upp på en sten och tänkte sola.

- Nä, jag ska sola naken, fast med handduk såklart. - Säger jag.
- Okej, jag med isåfall. - Svarar Robban och vi går till båten.

Jag börjar med att ta av mig badbyxorna och Robban detsamma, jag spanar in honoms fina snopp som är väldigt lik min.
Jag känner hur min snopp börjar stå upp så jag virar runt handduken fort.
Jag klättrar upp tillsammans med Robban uppför stenen och lägger mig ner med handduken under mig och lite över snoppen så den inte syns.
Robban gör detsamma, men det dröjer inte länge innan jag avbryter tysnaden och säger:

- Jävlar vad skönt det är att sola, speciellt naken, man känner sig så fri. -
- Hah! Du är knäpp du, men jag håller med. - Svarar Robban i ett skratt.

Jag tar av mig handduken helt och låter snoppen sola sig också, solen gassar ner på oss och jag kommer in på upphetsande tankar om mig och någon som har sex.
Jag känner hur snoppen reser sig, jag glintar lite på Robban och ser att han också tagit av sig handduken.

Jag kikar in hans kropp och hans snopp noga och ser att den också börjar resa sig.
Jag kan inte låta bli att låta händerna glida ner lite lätt och reta mitt ollon.
Det gör ingenting att jag onanerar, för Robban ser inte, han har huvudet vänt och andra hållet.

Men plötsligt vänder han huvudet och ser att jag håller i min snopp.

- Jaså, du gör sånt utan att säga till mig! - Säger han lite retsamt.
Jag förstog inte riktigt vad han menade och svarade bara:
]- Ja, fy fan, sånt gör jag. -

Han tog tag i sin snopp också och började runka.
Jag såg hur det glänste lite lätt av kukslem som kom ut sakta ur snoppen.
Även jag börjar nu runka, och vilken härlig runkning.
Jag har ett porrobjekt framför mig att spana in och min hand arbetar starkt medans jag fantiserar om Robbans snopp.

- Jag måste erkänna att du har en jättefin snopp! - Utbrister jag generat.
- Tack, men våra är ju likadana, dom känns säker likadant. - Säger han.
- Jaså.. får jag känna på din? - Frågar jag lite försiktigt.
- Hmm... - Han tvekar. - Okej då. - Säger han.

Jag blir nästan lite glad över hans svar och böjer mig emot honom, smeker hans mage och ner till snoppen.
Jag tar ett stadigt tag om snoppen med tre fingrar för jag vet att jag själv tycker det är skönast.
Så runkar jag av honom medans jag retar hans pungkulor i en kittlande rörelse med vänster handen.

- Mmmm... - säger Robban.
- Är det skönt? - Frågar jag.

Han svarar igenom med att spruta ut över mitt ansikte och hans mage.
Jag som nu är överkåt masserar magen hans med spermien och slickar upp den som hamnade i mitt ansikte.
Jag tar tag i min snopp och smeker den över hans mage.
Jag smeker mitt ollon och börjar sakta runka av mig själv men blir avbruten för Robban tar tag i den och runkar av mig.
Jag känner hans kalla hand emot min varma snopp, det är helt underbart.
Förbjudet... men underbart.

Det dröjer inte länge innan jag sprutar över hans mage och upp på hans bröstkorg.
Jag tycker det känns overkligt och konstigt men ändå så rätt och så skönt..
Så smeker jag och masserar hans mage och bröstkorg igen, det är på så när att jag vill lägga mig på honom, känna min kuk krypa in vid hans ljumske och kyssa honom.
Men jag är inte bög så jag avstår, detta är bara onani och inte kärlek tänker jag.

Jag ber han ställa sig på knäna raklång, så ställer jag mig bakom honom.
Jag känner hur min snopp myser med hans pung då den nosar sig in emellan hans ben.
Jag kramar nu om honom bakifrån och smeker mig sakta ner över hans bröstkorg och ner till hans snopp.
Snoppen är blöt av spermien och jag smeker den sakta.
Jag runkar av honom igen medans jag juckar lite lätt emot ryggen för att känna min kuk emot hans pung.
Min kuk letar sig ur och in emellan hans skinkor men inte in i anusen.
Jag juckar till lite och känner hur den tafsar på hans anusöppning.

Eftersom jag är osäker så kör jag inte in den.
Robban stönar till och kommer ut i en orgasm, spiermerna är inte lika många nu, men orgasm är större och så stor att han viker sig framåt och min snopp åker in i hans anus.
Min snopp är så blöt så den glider in lätt, men jag tar ut den direkt och han vänder sig om för att runka av mig.

Jag tar tag i hans snopp och smeker den medans hans hand bearbetar min snopp och min pung.
Även jag viker mig i en orgasm och min snopp hälsar på hans då jag böjer mig bakåt.

- Tack! Så jävla skönt.. - Stönar jag.
- Håller med, fy fan, bästa vi gjort. - Säger han njutfullt.

Vi badar av oss nakna och beger oss hemmåt.

Morsan undrar varför vi var borta så länge men jag förklarade att vi solade oss och badade mycket bara, hon sa "ok" och vi gick till vår lilla friggebod där vi skulle sova i en dubbelsäng.

"Kanon", tänkte jag och jag antar att Robban tänkte detsamma då vi gick in i friggeboden.
Jag drog för alla gardiner och låste dörren.

- Jaha, då lägger vi oss och läser då. - Säger jag.
- Japp, vi gör det. - Svarar Robban.

Jag tog av mig byxorna och allting och la mig under täcket.
Robban tog även av sig allt och kröp in under täcket, ingen bok tog nån av oss fram utan vi vände oss mot varandra och började prata om bilar.

Efter sisådär 5 minuter av olika ämnen så kom vi in på sex och vem som var snygg.

- Det är varmt, jag tar av mig täcket. - Säger jag och tar av mig täcket.

Min kuk står eftersom vi pratat om sex och sånt.
Robban tar också av sig täcket och hans kuk står också ståtligt upp.

- Nu är jag kåt, jag måste... ursäkta. - Säger jag.

Sakta börjar jag med att smeka mina pungkulor, upp till mitt ollon och masserar mitt ollon.
Jag tar ett stadigt grepp om min kuk med tre fingrar och börjar runka.
Robban sätter sig upp och kollar på mig.
Han böjer sig lite fram och föser bort min hand för att börja runka av mig.

- Åh, du behöver.. in..te.. - Stönar jag.
- Jo.. - Får han fram.

Han runkar mig i en hög fart och jag smeker hans ollon.
Jag stönar och har mig då min snopp gör en fontän av spermier rakt upp i ansiktet på Robban, men Robban tar bara handen och torkar bort det för att sedan smaka på det.

Han lägger sig ner och jag vet vad jag vill, så jag tar tag i hans kuk med min högra hand och smeker hans mage och bröstkorg med min vänstra.
Sakta runkar jag av honom, inte en chans att han skulle få en orgasm i denna takt, så jag ökade lite, men jag övervägde beslutet om att smaka på kuken hans.

Så jag böjde mig fram, han undrade vad jag skulle göra, men jag hyschade åt honom och slickade retsamt på ollonet.

Det smakade varm spermie och jag pussade ollonet lite lätt.
Smekandes med vänster handen på hans bröstkorg och jag enormt kåt så drog jag ner hans förhud med min högra hand och svalde kuken i min mun.
Underbar smak av spermier blandades med mitt saliv då jag sög av honom sakta.
Jag kände blodet pumpa i hans kuk i min mun, underbart.
Runkandes och sugandes så skakade han till och sprutade ner mina läppar precis då kuken var ute i sista sekund, för spermiern vill jag inte svälja.

- Underbart.. fattar inte hur du kan allt. - Får han fram stönandes.
- Naturbegåvning. - Svarar jag med glimten i ögat.

Han ställer sig på alla fyra och säger.

- Gör det du vill vid stenarna.. -

Jag tvekade några sekunder men kåtheten tog över mig.
Så jag ställer mig bakom honom och kör in kuken, lätt som en plätt och skönt som fan.
Jag känner hur hans anus väggar är alldeles blöta och trånga.
Jag visste aldrig att det skulle vara såhär skönt.
I all hast så tar jag även tag i hans kuk och klämmer och masserar den.
Jag juckar fram och tillbaka och bryter ut i en våldsam orgasm rakt i hans röv.
Jag lägger mig ner och han sätter sig på min snopp och jag känner hur spermierna rinner ut och ner på min pung.

Han kliver av mig och suger upp spermierne från min kuk, smeker pungen medans jag runkar honom ännu en gång till.

Kvällen är nästan över och natten kommer, vi lägger oss tätt intill varandra, jag bakom hans rygg med min kuk emellan hans skinkor.
Jag lägger armen runt om hans axel och somnar.

Jag vaknar av att min kuk är inne i honom nästa dag så jag juckar lite granna för att försöka komma i en orgasm.
Han stönar till och efter några juckande så sprutar jag.

Vi runkar av varandra och vi njuter.

- Detta är den bästa sommaren nånsin. - Säger jag.
- Ja, men vi är inte bögar, bara onanister, ok? - Svarar han oroligt.
- Självklart, detta stannar mellan oss. - Svarar jag.

Efter 5 dagar till så åker vi hem och återgår till stranden, men även hemma blir det några fler övernattningar än vanligt och många dagar ensamma hemma med bara honom och mig.

_______________________________________________________________________________

Jag hoppas ni gillade den, jag tog mig verkligen tid att skriva den.
Den är lite bögig då, men så kan det gå.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Riktigt söt historia. Alltid intressant att få veta mer om hur killar gör när det inte är någon tjej närvarande. Den fick det i alla fall att pirra lite i en viss kvinnlig kroppsdel...
 
Toppen