KROKI (Skönt vaniljsex, drag av voyarism och risk för upptäckt.)

  • Thread starter josch00 [slutat på egen begäran]
  • Startdatum
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Det här är tveklöst något, som jag verkligen skulle vilja råka ut för personligen ;) Får se om den här Novellen kan locka fram lite fler kommentarer.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Vi träffades första gången på en publik chatt en sen natt. Vi snackade det var trevligt inge mer med det. Vi fortsatta prata om allt möjligt mellan himmel och gjord så i flera månader innan vi snackade om sex första gången och då var det inte upphetsning som gällde. Vi pratade om hur hon hade det min sin kille. Han ville testa lite bondage och hade börjat köpa hem en massa leksaker som hon inte kände något som helt intresse av. Han hade också börjat uppträda stödigt och förnedrande och hon fattade ingenting, de hade varit ihop i 2 år och helt plötsligt så var det som om hon inte kände karln. Jag sa att jag inte tyckte hon skulle hålla fast vid honom om det var så att han inte lyssnade på eller respekterade henne då var han inte vatten värd, i alla fall inte i mina ögon.

Lena sa. –Hmmm och loggade ut.

Det gick en vecka, det gick två veckor, det gick en hel månad innan Lenas ikon på msn blinkade till och meddelande att hon loggat in. Jag högerklickade direkt och skickade ett mess

– Hur är det?

Lena skrev långsamt ner vad som hade hänt, orden kom ett efter ett och jag avbröt inte en enda gång, men jag kände hur hjärtat snörpte ihop sig. I kortet han hade börjat med stereoider för att kunna bygga upp sin kropp snabbare, och det slutade riktigt illa. Just då kände jag mig inte särskilt stolt över att var man. Jag bara önskade att jag haft möjligheten att sträcka ut en famn och bara kunna skänka henne lite vanlig varm medmänsklighet den natten. Hon sa också att hon kände sig väldigt förvirrad, visste inte alls hur hon skulle göra för att gå vidare, och hon ville inte fortsätta vår kontakt. Men eftersom vi snackat så mycket så ville hon i alla fall berätta vad som hänt och säga hej då. Det här kändes inte bra för mig, och jag sa det. Ja sa också att jag förstod henne och att det var lugnt men inte lugnt. – Jag tänker inte byta mitt nick så är det så att du känner för det så hör av dig. – OK, hejdå. – Hejdå. Hennes ikon slocknade och där satt jag och stirrade på skärmen, tills den gick ner i strömspar då stängde jag av och gick och la mig.

Ett år flöt förbi och jag träffade många andra trevliga människor att chatta med, några klädde av sig och några behöll kläderna på. Så en kväll när jag satt och läste DN på nätet, plingade det till på msn och jag tittade ner till höger för att se vem det var, Lena. Upp åkte chattfönstret och vi började snattra som tokiga. Hon hade haft ett djäkla år men kände att nu var hon igenom det och ville börja intressera sig för att leva igen. Vi snackade på fram till fyra på morgonen om allt vi gjort under det gångna året och så vidare och så vidare.

- Lena säger: varför har vi aldrig sexsnackat, smiley med rodnande kinder.
- JOhan säger: vi har aldrig hunnit, för upptagna med att prata om annat, skev smiley.

Det blev en av de hetaste sexchattar jag haft, vi höll på i över två timmar och sedan hade jag så ont i rumpan av att sitta näck, på den eländiga trä stolen jag har vid skrivbordet att jag fick sova på magen de få timmarna som var kvar till det var dags att gå till jobbet.

Och så här fortsatte det i veckor, direkt efter jobbet loggade vi in och pratade om allt fram till midnatt och sedan levde vi ut varenda fantasi någon av oss kunde komma på tills vi stupade av trötthet. En kväll – Lena säger: var bor du? – JOhan säger: Stockholm. – Lena säger: jag också jag vill se dig! Jag trodde så klart att hon ville träffas, men nä hon ville se mig. Det visade sig att hon tecknade kroki en gång i veckan och nu var det så att hon visste att deras lärare sökte nya modeller och Lena undrade om jag inte kunde ringa upp studieförbundet och erbjuda mig. Blev jag paff eller blev jag paff. Ja sa att jag skulle ”tänka på saken”. Vilken situation, om jag gick med på det så skulle jag alltså stå naken inför en massa killar och tjejer med staffli framför sig. Jag skulle veta om att en av dem pratat så intimt om mina könsdelar att jag rodnade bara vid tanken på att träffa den personen IRL. Att dessutom veta att Lena skulle sitta och rita av mig utan att jag visste vem hon var, kuken värkte av upphetsning. Hur skulle jag kunna låta bli och ha stånd precis hela tiden? Ok ok, tänkte jag om jag runkar tre gånger på raken på toa precis innan det början och sedan tvättar av mig ordentligt i handfatet så skall jag väl fixa det här. Jag ringde och anmälde mig, de satta upp mig på en lista och sa att de skulle ringa när de behövde en ny modell, de tog också alla mina uppgifter och vilket konto som jag ville ha arvodet insatt på.

På kvällen berättade jag för Lena, kul sa hon och så snackade vi inte mer om det. Hu.

Tre veckor senare ringde studieförbundet och frågade om jag kunde nästa torsdag, ok sa jag. Lena loggade inte in på hela den veckan och jag tänkte tänk om hon är sjuk, tänk om hon inte är där.

Torsdagen kommer och jag är där i god tid, söker upp en toalett gör det jag ska och anmäler mig vid rätt sal i tid. Herre djävlar vad har jag gett mig in på, kallsvetten bryter fram och jag inser att trots min frenesirunk så börjar det redan resa sig i mina byxor. Runt omkring mig samlas de som skall teckna, ungdomar mellan 15 och 25, några är lite äldre runt 30 kanske. Inser att jag och Lena aldrig har pratat om ålder tidigare, har inte funnits något behov och vi har aldrig pratat på riktigt, så jag har ingen ledning av rösterna. Själv är jag 40 fyllda och tänker för mig själv, hjälp det här kan vara rena barnarovet. En lite äldre kvinna kommer gående i korridoren, hon hälsar bekant på alla, ser mig och säger aha här har vi dagens modell. Hon låser upp och alla går in, jag går sist. Jag skakar av nervositet, men har jag börjat ska jag slutföra. Läraren skakar i hand, hon är ganska strikt, har mörka små glasögon, knut i nacken, djuprött kraftigt målat läppstift och en stor väldigt kladdig målarrock på sig. – Första gången du står modell. Jag nickar jakande. – Bra så här går det till. Du går bakom den där skärmen, klär av dig och tar på morgonrocken. Sedan kommer du ut på podiet, vi sätter en timer på 10 minuter. När den ringer ber vi dig ändra ställning, kanske kommer med några direktiv. Efter 4 *10 minuter tar vi en paus på en halvtimme och sedan kör vi 4 pass till. Jag nickar igen. – Några frågor? Jag som insett att jag inte kommer att kunna dölja mitt stånd lutar mig fram och säger med pionröda kinder, jag har aldrig gjort det här tidigare och jag har stånd redan nu, vad gör jag? Hon mönstrar mig uppifrån och ner, ler och säger det händer alla ibland, ta lugnt, glöm inte bort att andas, de ritar av dig med eller utan stånd ler hon. När du stått modell ett par gånger så slutar du tänka på det. Jaha sa jag.

Jag går bakom skärmen, klär av mig, tar på rocken och går ut och ställer mig på podiet. Läraren ställer klockan förklarar hur jag skall stå ber mig ta av rocken, startar klockan och alla börjar teckna frenetiskt. Jaha tänker jag när jag står där med mitt stånd och tittar ner på 26 huvuden 20 tjejer och 3 killar som frenetiskt tittar upp och ner mellan sina papper och mig och tecknar som galningar. Läraren går runt och tittar på vad alla gör och kommer med tipps och glada tillrop.

Jag ägnar kvällen åt att försöka lista ut vem av dem som är Lena, inge speciella blickar ingenting, ingen kommer fram till mig i pausen och börjar prata, ingenting. Inte en enda ledtråd till vem Lena kan vara. Kvällen är slut alla går hem, jag tänker att hon kanske inte ens var där. När jag klätt på mig och är på väg att gå så kommer Läraren fram och kollar mitt telefonnummer, om de skulle vilja kontakta mig igen. Hon tyckte att jag sköt mig bra trots att mitt tillstånd hade varit lite väl uppenbart i början. Jag böjer ner huvudet och skäms lite. Läraren kollar också upp mitt bankkonto också så att det stämmer och säger att pengarna kommer om en vecka. – Hittar du ut själv, jag skall städa och låsa. – Visst visst, hejdå.

Lomade iväg hemåt, med mannens svans mellan benen och en St: Bernardshunds uppsyn i ansiktet. Åkte hem till min förort Hässelby och tog hissen upp till 8 våningen. Gick in i lägenheten och satte håglöst på datorn. Msn gick igång som vanligt, ingen där. Gick ut satta på te, funderade vad jag skulle göra men det var väl typ lika bra och gå och lägga sig. Satte mig vid datorn för att stänga av den, du har ett nytt mail stod det. Jaha vem kan det vara klickade på mailen och möttes av en bild av mig själv med fullt stånd.

Jag blev så perplex att jag faktiskt tror hakan hamnade i knäet. Pling nästa bild, de ena efter den andra, hon hade varit där men vem var hon? Stirrade på skärmen väntade på vad som skulle hända. Pling, klickade på mailet och möttes av första bilden igen, men nu hade hon ritat en kvinna på huk framför mig, min lem syntes inte för den hade hon tagit ända in och läpparna slöt sig tätt kring kukroten. Under bilden stod det Vill du?

Ctrl-R Ja!

I nästa mail stod det, kommer du ihåg hissen? Vem kunde glömma hissen, en av våra bästa fantasier. – Ja. – Bra, möt mig utanför tvättstugan om 5 minuter. Va! Hissen hade utspelat sig i min hiss, som när den står still pausar två våningar under gatunivån och man skulle i alla fall teoretiskt ha tid på sig att skyla sig om någon tryckte på hissen vid gatuplanet och så här på kvällstid var det aldrig någon i källaren, eftersom tvättstugan stängde vid 21 och garaget kom man åt från utsidan. Men hur vi hade aldrig bytt vare sig, namn, telefonnummer eller adress. Jag reste mig på darriga knän, jag hoppades vid gudarna att de alla fall inte var någon av de minsta småtjejerna som stod och väntade på mig därnere. Det trodde jag faktiskt inte eftersom våra sexfantasier hade varit ganska så avancerade ibland och det hade tjänsts som om jag chattade med en erfaren kvinna, men man kan aldrig veta. Jag tog av mig kalsongerna hoppade i ett par träningsbrallor, visste att jag duschat precis innan krokin, drog en snabb tandborste genom munnen, tog nycklarna låste dörren och tryckte upp hissen.

Hissen knirkade på väg ner till källarvåningen, ni vet en sådan där standard 60tals his, något gröngrått hårt material på väggarna, skitig plastmatta på golvet, ett rostfritt räcke runt om som ledstång och en spegel som folieringen flagnar ifrån. Klonk, handen var högst osäker när jag tryckte upp dörren, jag tittade ut. Källaren låg i mörker så när som på halvmånen av ljus som den öppna hissdörren spred och jag såg igenting. Hallå! jag skymtade en rörelse ute i mörkret och en skugga kom emot mig.

När hon steg in i ljuset flämtade jag till, det var hon läraren.

Utan knuten, utan glasögonen nästan osminkad nu, bara lite mascara en mjuk fin bomullsblus som framhävde hennes bröst, hon andades stötvis, hon var minst lika nervös som jag, en ganska kort vid mjuk kjol och gympa dojor. – Hej. – Hej, vill du komma in i min hiss?

Hissdörren stängdes bakom henna.

Där stod vi och mätte varandra med blickarna, jag gillade verkligen vad jag såg och hon måste verkligen ha fått sitt lystmäte på att titta tidigare under kvällen. Jag måste sett frågande ut? För hon började prata, vilken röst tung melodisk, ryggraden krökte sig och reptilhjärnan fick ytterligare näring. När hennes förra förhållande tagit slut hade hon varit så rädd för män så länge att ni vi återfått kontakten, så var hon orolig för att råka ut för samma sak igen. Hon ville veta vem det var hon träffade och eftersom hon arbetade som teckningslärare och knäckte extra på de här krokikurserna så hade hon kommit på den här planen för att försöka ta reda på vem jag var. När jag gett mina uppgifter till studieförbundet så hade det varit en smal sak, att spionera en vecka på mig. Jag visste inte om jag skulle vara chockad, skrämd, upprörd eller smickrad. På något sätt kände jag mig nog mest smickrad och, om folk spionerar på dem de är ihop med, så varför skulle man inte kunna spionera på den man är intresserad av, speciellt om man hade dåliga erfarenheter.

Jag slappnade av och tittade uppskattande på Lena, hon såg min min, förstod att det var ok, då slappnade hon också av och log. Vi stod där någon minut, sedan tog Lena tag i blusens fåll och blottade sina precis lagom stora bröst, med inte stora men kraftiga vårtgårdar och nu starkt uppåtsträvande bröstvårtor. – Vill du smaka? Jag gick fram till henne och böjde mig ner mot bröstet, hon knäppte sina händer bakom min nacke och tryckte min mun hårt mot vänster bröstvårta. Jag omväxlande virvlade runt med tungan, lapade uppifrån och ner eller diade henne. – Snälla, det andra också. Jag bytte bröst och fortsatte min behandling, när jag kände mig nöjd med bröstet sniffade jag mig uppför bröstets utsida, stack näsan i hennes armhåla, hon luktade friskt, lite syrligt svettig, med en stark underton av kåthet.

Min näsa fortsatte över nyckelbenet, upp bakom örat, fram över kinden. Vi försökte kyssa varandra men det blev ett garv. Vi hade av förklarliga själ aldrig gjort det tidigare och hade ännu inte koll på vem som ville ha näsan åt vilket håll. Vi löste det. Kyssen var lång och tung, min tunga har lite begränsad räckvidd, men hennes sökte sig långt in i min mun, hon kittlade mig i gommen och strök över mina tänker. Vi pausade och hämtade andan, jag stod och höll hennes bröst i mina händer, en stund, innan jag satte tummarna mitt på vårtorna och började rulla dem. Hon var otroligt känslig i brösten och efter en liten stund la hon sina händer på mina och tog bort dem, inte ännu.

Hon tittade ner på mina träningsbyxor som, som alla redan gissat vid det här laget, stod som ett tält. – Vilka praktiska byxor du har på dig, smiley. – Än du da, mjuk bomulls kjol och topp, ingen BH och jag gissar att du inte har några trosor på dig. Lena lyfte på kjolen, men bara så snabbt att jag såg att hon inte hade några trosor, inte så att jag kunde bilda mig någon direkt uppfattning om henens kön.

När vi hade kört fantasin hissen så hade kläderna, att få av och på dem, varit ett stort problem. Så här stod vi nu båda i mjuka bomullskläder, med bara resårer. 40 års erfarenhet möter ungdomlig passion och nyfikenhet.

Hon sa du först. Jag drog ner byxorna till anklarna. Min lem, min stolhet, min lille krigare sprätte till och stod i givakt. Längst ut i springan som klyver toppen glänste två droppar försäd. Jag tog den ena droppen på vänster pekfinger och den andra på höger, räckte det ena fingret till Lena och slickade på det andra själv. Lena fortfarande med blusen rullad ovanför brösten ställde sig på knä framför mig, tittade noga på min kuk, den är hyvel rakad på blygdbenet och ansad efter bästa förmåga för resten. Tycker rakblad är lite läskiga men har funderat på andra metoder. Hon tog tag i min pung, väger den i handen, drar i den och tar ett fast grepp ovanför kulorna som trycks ner i pungen, varje gång hon drar i mig. Förhuden kan inte dra sig längre tillbaka, så spänd är kuken. Hennes tunga bara snuddade vi toppen av ollonet och det blixtrade till i ljumskarna. Vilken djävla tur att jag tokrunkande innan krokin, annars hade det gått för mig direkt. Hon slickade ollonet länge, sög in det i munnen, cirklade runt med tungan, bet mig i strängen och slickade från fästet och upp. Det här var utan konkurrens den ljuvligaste fellatio som jag blivit utsatt för.

Efter en stund reste hon sig upp, eller reste sig, hon strök sina bröst mot mina lår, min kuk, min mage mitt bröst tills hon stod upp framför mig. Hon tog tag i kjolfållen rullade upp den och fäste den i linningen vid magen. – Min tur. Jag gick ner på knä, kysste hennes navel, följde magens muskler som bildar ett så lovande v ner mot hennes kön. Hon hade en välansad buske på venusberget, och när jag strök med fingrarna över hennes yttre blygdläppar så kände jag att hon är alldeles slät och nyrakad. Hennes inre blygdläppar bildar en liten portal till det allra heligaste som välkomnar mina fingrar strax utanför de inre. Min hand närmade sig, för att ta ett litet provsmak. Jag drog fingret hela vägen i skåran mellan hennes blygdläppar, men jag stoppade inte in fingret. Från våra fantasier har jag lärt mig att hon inte är så jätteförtjust i fingrar inuti musen.

Jag förde fingrarna till näsan, andas in hennes doft och smakar sedan. Hon lutade ryggen mot hissväggen och skjöt fram sitt kön så mycket som möjligt så att de svullna blygdläpparna delade på sig och så att jag fick fritt tillträde till hennes kön. Jag sög och drog med mina läppar i hennes inre blygdläppar. Jag lapade med tungan över de yttre, jag slickade klitoris omväxlande långsamt och släpigt eller snabbt och intensivt Jag lät tunga bara som hastigast närma sig det heligaste, tog en djup slick så jag verkligen fylls av hennes smak i munnen. Mina händer har tag om hennes skinkor och jag tryckte henne mot mig samtidigt som hon trycker sig från väggen. Jag tog ett djupt andetag tryckte in ansiktet och slickade frenetiskt så länge jag orkade hålla andan.

Precis när jag inte orkade hålla andan längre går det för henne och jag fortsätter pressa mitt ansikte mot hennes kön, fast mina lungor höll på att sprängas, men jag ville inte att hon skulle gå miste om någonting av njutningen. När jag kände att hennes muskler slappnar av lutade jag mig bakåt och kippade efter luft. Hon såg ner på mig, kysste min av hennes safter kladdiga mun, tar tag i mina öron och reste mig upp.

- Nu vill jag ha KUK.

Hon vände sig mot väggen tog tag i ledstången längst in i hissen, sträckte ut armarna rakt och backade bakåt med stjärten mot mig, hon vände huvudet över axeln och kommenderar.

– Ta mig NU!

Jag tog stöd med händerna på hennes höfter, ställde mig bredbent bakom henne, siktade och gled in i hennes sammetsmjuka fuktiga kvinnlighet. Hennes slidmuskler var fortfarande spända efter orgasmen och jag var så upphetsad att jag bara struntar i henne och körde på tills det gick för mig, jag tog henne rätt och slätt.

Flämtande svettiga och varma reste vi oss upp, hennes ben skakade så hon tog stöd mot väggen igen. Hon drog ner sin blus över brösten och släppte ner kjolen, jag drog upp mina byxor, vi bara stod där lutade mot varsin vägg och glodde på varan. Hon fick en konstig min i ansiktet och stoppade ner handen förbi kjollinning och ner till låret. – Herre gud det känns som om jag kissar på mig, hur mycket hade du egentligen i pungen. – Har du samlat ett halvår eller vad är det frågan om? Jag log och berättade om tokrunken innan krokin och sa att. – Allt var nyproducerat och att det hade blivit så mycket var hennes förtjänst eftersom hon gjorde mig så himla kåt. Hon himlade med ögonen.

Jag log, ställde mig på knä igen, lyfte upp hennes kjol och la vänster ben, som var kladdigast över min axel och började slicka henne ren, från sperma och fittsafter. Hon lutade huvudet bakåt och hade hon varit en katt, så hade hon spunnit. Jag började vid knäet och tvättade henne hela vägen upp till skötet. Sedan lyfte jag ner vänster ben och lyfte upp det högra på min axel och började om. När allt som runnit ut var borta, så fortsatte jag att slicka hennes mynning tills det slutade rinna och då övergick jag till hennes klitoris, nu var hon så kåt och våt att jag chansade och förde försiktigt upp ett finger i hennes fitta. Inga protester, så jag tog ett finger till och sedan började jag försiktigt leta efter hennes g-punkt i slidans framvägg. Under hela tiden så slutade jag aldrig att intensivt slicka klitoris. Djupt ner i hennes lungor hörde jag hur ett vrål höll på att byggas upp och när hon kom borde hela huset ha hört det.

Precis när hon kom, så hörde vi hur hissmotorn startade, två våningar på oss. Vi resta oss upp, skyndade att rätta till kläderna, hon flämtade fortfarande så jag stod närmast dörren och hon höll i min tröja gömd bakom mig och försökte, hantera orgasmens vågor så stillsamt som möjligt.

Fru Petterson på fyran steg in. Såg ut som om hon skulle bli våldtagen och slagen när som helst, vände sig genast om mot hissdörren och sa fyran tack. Javisst sa jag så artigt som möjligt. Hon gick av och vi fortsatte upp till åttan. Jag gick av först och tog upp nycklarna för att låsa upp, öppnade dörren, tände hallampan gick in och sa samtidigt som jag vände mig om. – Det där klarade vi ju av galant. – Hon kan misstänkta, men utan bevis kan hon inte vara säker. Lena som hade tagit ytterdörren med sig, tittade upp på mig när dörren gick i lås och ett leende spred sig över hela hennes vackra ansikte. Hon tog min hand och vände mig åt andra hållet där hallspegeln satt. I spegeln stirrade jag in i det mest rödflammiga och kladdiga ansikte jag någonsin sett, stackars fru Petterson.
 
Toppen