Krypin med spänning

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Satt just och kollade igenom lite olika krypin (ganska många egentligen). Jag måste säga att alla kukbilder kan göra vem som helst yr i kolan.
Usch vad jobbigt, man orkar inte läsa presentationen ens. (ok, jag är kille så det kanske är därför jag inte fascineras av alla kukar).
Sen hittade jag alla dom uppfläkta musarna... Första var ju fin, men sen var det inte så intressant..
Efter ett tag kom jag till dom som inte vill vara anonyma utan visar vem dom är på bild. Det är trevligt men det är som att det skulle förstöra lite av spänningen när man inte får måla upp bilden av personen för sig själv.
Slutligen hamnade jag, på något underligt sätt, där jag alltid hamnar till sist.. Jenni´s Krypin. Otroligt vilken ljuv och vacker bild. Så ska det vara (enligt mig). Där får man fantisera bäst man vill och måla upp en bild på fröken för sig själv!

Så tycker jag att ett Krypin ska vara. Hur tycker ni?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, inga kukbilder i allafall, och lite kort info om personen, och kanske lite bilder, men precis som du säger så är Jennis profil bra.
 
G

Guest

Gäst
Tack för komplimangerna! :)

Krypin som jag gillar ska innehålla spännande text och spännande bilder. Krypinet ska få mig att lockas till att vilja prata mer med personen som bor där...
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Ärligt talat så tycker jag att krypinen skulle tas bort för de verkar ställa till mer bekymmer än de är till glädje. För mig är det forumsdelen som är den intressanta och krypinet har jag nästan helt tappat intresset för. Dessutom vågar man som kille knappt kika in i en tjejs forum av rädsla för att vara påträngande. Att skriva i gästboken eller skicka mess är inte att tala om efter vad som har hänt här den senaste tiden.

Usch vad jag låter trött och bitter. Jag tror jag har dragits med ner av den negativa spiral som har härjat här de senaste veckorna och som resulterade i ett massavhopp från de kvinnliga moderatorerna. :(
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Gör inte det, häng med och kämpa istället.

Tror inte alls man skall ta bort krypinen, däremot kräva att alla har. Det är för många ett sätta att tala om vem de är, visa upp sig själva och sin kåthet glädje. Den skall vi inte kämpa emot.

Däremot behövs en begränsningsfunktion så att man själv kan bjuda in dem som man vill prata med, vem man tillåter i sin gästbok och så vidare.

Sedan har man någon enkel knapp, vill du prata med mig? standardmedelande som dyker upp i pm, länk till avsändarens krypin. Man går dit kollar delar man intressen så bjuder man in.

Presic som IRl på dansgolvet, man går fram, bjuder upp, får nobben och går vidare :D:D

Sedan måste man så klart få mer liv i forumen, Fan det har varit 100 inloggade i princip hela dagen, utan nästan ett enda inlägg.

Men båda funktionerna behövs. Att prata om sin sexualitet är kul och viktigt, att onanera är fantastiskt, men det är också kul att möta andra och ha sex. Allting olika färger på erotikens pallett.

Så kom igen nu.

JOhan
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Personligen så känns det inte så kul när den första bilden är ett könsorgan... Även om det är en tjej, visserligen trevligare om man får se en tjejs kön i krypinet än en kille... Men varför inte en sensuell bild istället? Något som triggar fantasin istället? Utan att visa delar av kroppen som man inte visar på stan...;)

Jag kryper in här lite, och lånar tråden en kort stund. Idag kom jag att tänka på hur grodan som jag har som forumbild ter sig, någon kommentar om den?:oops:
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Som de är utformade idag fungerar krypinen inte tillfredställande, det tror jag vi alla förstår vid det här laget. Om de ska kunna vara kvar på liknande sätt så krävs precis som du säger nya funktioner så att man kan kontrollera sina kontakter.

Skulle det gå att fixa så vore det kanon för något måste göras rent tekniskt med sidan för att den ska överleva.

Tack för den positiva energin i bedrövelsen. [:eek:)]
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Kukbilder har iaf jag i mitt krypin enbart för att det är en kul grej. Men jag har även en ganska omfattande presentation om mig själv där jag går rakt på sak - det här är jag och det här är min kuk. Jag är här enbart för att få lite runkinspiration, alltså faller det sig naturligt att min kuk är i fokus, åtminstone för min del.

Jag tycker det är roligt att kolla runt efter fina doningar i andras krypin, och av alla medelanden jag får från alla möjliga läggningar att döma så gillar folk även mitt.

Jenni har dock rätt. Krypinet är till för att folk ska bli intresserade av att prata mer med personen. Detta faller helt in i att när jag är på Onanera.se så är det - igen - för att jag e kåt, och när jag e kåt så gillar jag att kolla på kuk, snacka om kuk. Så vad är då inte mer passande att ge det exakta budskapet till likasinnade? :D

Ett säkrare kort om man vill ha en djupare relation med nån e väl kontaktannonser? ;)
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
Jag kryper in här lite, och lånar tråden en kort stund. Idag kom jag att tänka på hur grodan som jag har som forumbild ter sig, någon kommentar om den?:oops:

(TRÅDKAPNING!!! LARMA MODERATORERNA!!! RING 112!!!)

Tobbisen, du har en av forumens absolut bästa forumbilder, skrattade gott när jag såg den!

Bara så du vet!:)
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
Dessutom vågar man som kille knappt kika in i en tjejs forum av rädsla för att vara påträngande. Att skriva i gästboken eller skicka mess är inte att tala om efter vad som har hänt här den senaste tiden.

Kika i kvinnors krypin känns nog fortfarande ok, oskyldigt och icke provocerande men som du säger, jag har varit JÄVLIGT försiktig med mess och inlägg i gästböcker senaste veckorna. Man vill inte bli en av de som spammar. :(
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag kryper in här lite, och lånar tråden en kort stund. Idag kom jag att tänka på hur grodan som jag har som forumbild ter sig, någon kommentar om den?:oops:
Grodan rockar, det är humor och en tanke bakom.

Jag är ganska duktig på att generalisera; och jag kan väl lugnt säga att jag dömer de med sin penis i visningsbilden ganska hårt, har man inget vettigare att visa upp? Jag mins en tid då man faktiskt skulle kunna ha onanera.se uppe i webbläsaren på jobbet... så nu är jag en gnällig gubbe med :).

Fast jag får väl skylla mig själv... det var väl storlek med bild som kanske startade det hela :unsure:.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Måste faktiskt hålla med kn_tte. Tycker inte att snoppar är jättekul att kolla på, personen den sitter på är intressantare.. Jag har lite bekymmer när jag loggar in här på onanera, hinner oftast inte till forumet, för att det är 10-talet medelande som väntar å pockar på uppmärksamhet. Vill inte vara alltför "divig" å låta bli å svara. För jag har förstått att mitt krypin lockar..:oops:
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Måste faktiskt hålla med kn_tte. Tycker inte att snoppar är jättekul att kolla på, personen den sitter på är intressantare.. Jag har lite bekymmer när jag loggar in här på onanera, hinner oftast inte till forumet, för att det är 10-talet medelande som väntar å pockar på uppmärksamhet. Vill inte vara alltför "divig" å låta bli å svara. För jag har förstått att mitt krypin lockar..:oops:

Jag tycker inte att du är divig, det är ju ett av de stora bekymren här på onanera, att tjejerna blir pressade...
 
Toppen