Kukring i metall

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ni som har kukring i metall som ni trär över både kuk och pung, har ni några bra tips och trix för att få igenom hela härligheten? Jag har bara lyckats ett par gånger och då har jag trätt igenom en kula i taget och sist kuken (i slakt tillstånd). Men mina kulor är så ömma och det är ett jäkligt trixande, så tänker att det är nog någon som har en bättre idé. Eller hur gör ni andra?
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som har kukring i metall som ni trär över både kuk och pung, har ni några bra tips och trix för att få igenom hela härligheten? Jag har bara lyckats ett par gånger och då har jag trätt igenom en kula i taget och sist kuken (i slakt tillstånd). Men mina kulor är så ömma och det är ett jäkligt trixande, så tänker att det är nog någon som har en bättre idé. Eller hur gör ni andra?
Enda sättet jag lyckats på är det du beskriver. Men du får kanske skaffa en lite större så att du får på den.

Det är en väldigt skönt känsla när den sitter på plats.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Enda sättet jag lyckats på är det du beskriver. Men du får kanske skaffa en lite större så att du får på den.

Det är en väldigt skönt känsla när den sitter på plats.
Tror inte jag vill ha större. Vill ju att den ska spänna lite när man har stånd. Den jag har nu känns skön när jag väl fått den på plats. Men innan dess och mina kulor som är så ömma när man klämmer lätt på dem. Och givetvis ännu värre om man klämmer hårdare...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tror inte jag vill ha större. Vill ju att den ska spänna lite när man har stånd. Den jag har nu känns skön när jag väl fått den på plats. Men innan dess och mina kulor som är så ömma när man klämmer lätt på dem. Och givetvis ännu värre om man klämmer hårdare...
Prova att olja in paketet. Jag använder Massageolja samt massagelotion, med Silikon. Dels förhöjer det känslan av onanin, men det blir lättare med leksaker också.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror inte jag vill ha större. Vill ju att den ska spänna lite när man har stånd. Den jag har nu känns skön när jag väl fått den på plats. Men innan dess och mina kulor som är så ömma när man klämmer lätt på dem. Och givetvis ännu värre om man klämmer hårdare...
Finns det inte ringar med gångjärn? Det skulle ju kunna vara något
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gör också som du beskriver.
Ibland är det dock svårt att hålla sig helt slak när man står och trär på den kalla, tunga ringen.
Som du skriver så blir det ömt över pungen, men inoljad eller med en massa väldoftande hudlotion så går allt så mycket smidigare.
 
Toppen