Kvällsdopp

P

PeterGBG

Gäst
Hände för ett par år sedan. Jag hade jobbat sent & det var sen sommar. Var ordentligt varmt ända in i september.
Hade jobbat hårt & var så där härligt svettig efter en arbetsdag utan fungerande luftkonditionering.

Bestämde mig för att cykla bort till närmsta sjö efter jobbet. Klockan var väl runt halv åtta på kvällen & det hade börjat skymma, så jag tänkte att det går nog bra att bada naken.

Hade ett ställe som låg avskilt. Visste att jag skulle vara ensam. Vilket jag oxå var till en början.

Kände att kuken började växa när jag simmade runt i sjön. Var rätt skönt att simma runt med ett präktigt stånd.
Simmade bort till bryggan & började runka sakta. Hela tiden lyssnade jag så att ingen skulle komma på mig.

Sen hör jag en cykel i backen ner till sjön. Hoppade fort ner i vattnet. För att dölja mitt bultande stånd. Simmar ut en bit i vattnet. Ser att det är en kvinna som hoppade av sin cykel. Hon hälsar glatt & förklarar att hon hade tänkt bada naken. Och hon kunde vänta tills jag var klar. Förklarade att jag oxå var naken. Att det var lugnt för min del.

Hjälpte ju inte mitt bultande stånd direkt när hon klär av sig. Försöker vara artig & inte titta allt för mycket.
Hon var lite små mullig, små bröst & en ansad trekant över fittan.

Börjar små prata lite grann & vi är överens om att det är riktigt skönt i vattnet.
Hon ser ut att rodna lite & säger att det är spännande att simma runt naken med en främmande kille & att hon blir lite upphetsad av det. Och jag håller med henne. Förklarar att jag haft stånd ett bra tag.

Hon ler lite grann & fortsätter simma en stund. Och jag tänkte att det kanske är dags att ge sig hemåt. Då frågar hon vart jag är på väg. Och jag förklarar att jag vart här en stund & det börjar bli sent. Sen kommer frågan jag väntat på.

Frågar om jag fortfarande hade stånd, vilket hade lagt sig lite grann, men den styvnade jävligt snabbt när hon ställde frågan. Svarar naturligtvis ja. Frågar om hon får känna lite. Och det får hon gärna. Vi möts halvvägs & hon börjar smeka mig. Frågar om det är okej om jag smeker hennes bröst. Hennes bröstvårtor var hårda av det svalkande vattnet & verkade bli mer styva av att hon runka mig. Dem var riktigt sköna & hon stönade tyst.

Då flög djävulen i mig. Frågade om jag fick slicka hennes fitta. Hon hade en riktigt kåt blick, men hon tvekande en sekund, sen släppte hon taget om min kuk & simmade bort till bryggan där hon särade på dina ben. Var minst lika snabb att simma efter.

Kysste insidan av hennes lår. Sakta. När jag närmade mig hennes blöta fitta, kysste jag mig upp hennes venusberg. Märkte på henne att hon blev lite besviken, men jag ville ha henne så blöt som möjligt. Hon försökte jucka fittan rätt så jag skulle slicka henne. Efter en stund kysste jag mig ner till hennes hårda klitta. Hon började vibrera & gav med sig ett högt stön som nästan ekade.

Slickade & sög på klittan, slickade sakta ner till hennes blöt hål. Breddade min tunga så mycket jag kunde & tog ett par djupa & långa slick över hela fittan innan jag spände tungan & började knulla henne. Samtidigt smekte jag hennes klitta. Nöp henne i ena bröstvårtan efter en stund. Sen blev det för mycket för henne. Gav med sig ett dov tjut & föll ihop i en hög.
Hon var nöjd & glad. Sa att det var första gången hon hade blivit slickad utomhus. Hon hade bara sugit kuk utomhus innan.

Hon var fortfarande kåt. Och sa att jag fick knulla hennes fitta. Då hon inte blivit penetrerad utomhus heller.

Ställde mig upp i vattnet med en bultande kuk. Särade på hennes ben & min kuk gled lätt in. Knullade henne hårt, men eftersom jag själv var jävligt kåt gick det fort för mig.
Drog ur min kuk & sprutade över hennes mage.

Sen cyklade vi hemåt åt varsitt håll. Har inte sett denna kvinnan igen. Men drömmer fortfarande om denna underbara kväll.
 
Toppen