Kvinnlig onani fråga

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det händer ofta att jag blir sugen redan på morgonen när jag loggar in här, och sedan känner suget hela dagen...

Då är det skönt att komma hem;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???

Runka?
inte brukar väl tjejer runka eller du menar att dom blir kåta och vill hem o ta i sin sambos/pojkväns kuk o ha den i handen?;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???

Runka?
inte brukar väl tjejer runka eller du menar att dom blir kåta och vill hem o ta i sin sambos/pojkväns kuk o ha den i handen?;)

Åjo! Nog runkar tjejer också;) Men det är väl inte det första ord vi tänker på när kvinnor onanerar. Men runkar gör vi allt - även oss själva;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???

Runka?
inte brukar väl tjejer runka eller du menar att dom blir kåta och vill hem o ta i sin sambos/pojkväns kuk o ha den i handen?;)

Åjo! Nog runkar tjejer också;) Men det är väl inte det första ord vi tänker på när kvinnor onanerar. Men runkar gör vi allt - även oss själva;)

:DVille vara lite lustig bara, gick sådär tycker jag nu i efterhand haha:oops:
håller med , det är nog inte det första , andra eller tredje ord man förknippar tjejers onani med;)

Tillbaka till petroleum´s fråga så jag inte förstör tråden:) Sorry
 

18x14

Ny medlem
Kön
Man
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???

Runka?
inte brukar väl tjejer runka eller du menar att dom blir kåta och vill hem o ta i sin sambos/pojkväns kuk o ha den i handen?;)

Jag brukar kalla det att runka när man tar förhuden och drar fram och tillbaka över klittan. Det är ju i princip som att runka en kuk :)
 

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Händer det att ni tjejer blir kåta typ på bussen hem och bestämmer er för att ”när jag kommer hem ska jag runka”. Och sen har svårt att inte tänka på det och liksom längtar hem???

Runka?
inte brukar väl tjejer runka eller du menar att dom blir kåta och vill hem o ta i sin sambos/pojkväns kuk o ha den i handen?;)

Jag brukar kalla det att runka när man tar förhuden och drar fram och tillbaka över klittan. Det är ju i princip som att runka en kuk :)

Så säger jag också ... men nu var det mera i den ålderdomliga betydelsen skaka, ruska :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Back to topic:

Ja, det händer att jag vaknar och är vansinnigt sugen på morgonen men känner att jag inte riktigt hinner och därför bestämmer mig för att ta hand om mig själv på kvällen. Tyvärr är livet lite hektiskt just nu så ofta hinner jag inte göra det då heller utan tvärsomnar så fort jag landat under täcket. [|)]
 
Toppen