Lillasysters 18år

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min lillasyster är min styvsyster även om vi ser varandra som bror och syster.
Jag Johan är två år äldre än min syster.
Anna min syster är född i januari jag själv i februari. När Anna nu fyllde artonår var det kalas så klart, några utav Annas vänninor var där kände de flesta hade även haft några av dem som fantasier när jag runkade gjorde det nästan varje dag.

Anna onanerade också flitigt det hade jag märkt. Vi hade lekt med varandra när vi var yngre Anna var tioår och jag tolv. Vi hade tagit på varandras kön jag hade även luktat på Annas fitta. Sen började Anna få bröst vilket hon gärna visade upp men se varandra nakna de hade vi slutat med. Jag hörde ibland ofta på kvällarna att Anna smekte sig själv.

Annas mamma min styvmor kom och frågade än dag om jag någon gång tänkt på Anna som en ung kvinna. Nja inte direkt.
Jo Anna blir snart artonår och han vill ha sex fort när det är lagligt.
Om du vill ta hennes oskuld är det okey från min sida. Men pappa då svarade jag han får inget veta han skall inte ens få veta att Anna har sex. Du skall vara bra Johan du är lite äldre och du skulle vara rädd om Anna.

Efter den dagen började jag titta på Anna med andra ögon, hon var vacker lång med blont hår gröna ögon och rätt så stora bröst.
Anna gick ofta topless hemma så jag hade sett brösten växa. Det fanns bindor och tamponger på både toaletterna hem vi hade två, så att Anna hade fått mens det förstod jag.

På natten efter Annas artonårs dag kom Anna upp i min säng jag sov men vaknade när hon lyte på täcket och lade sig ner.
Nu Johan är det dags. Vad då frågade jag sömndrucket. Vi ska pippa, knulla ha samlag kallade vad du vill men ta min oskuld.
Vill du verkligen det, någon måste bli den första och jag har valt dig.
Jag såg nog att du blev lite tänd när du såg Marie och Nadja. Du har nog märkt att jag onanera rätt ofta och det gör du också med mina trosor. Mamma har märkt att ibland när hon ska tvätta är det fläckar på trosorna.
Mamma har berättat det för mig men jag blev inte arg men kåt.

Anna hur vill de vi skall börja. Jag vill gärna att du slickar min fitta den är redan våt man kan bli våtare. Anna var nu naken hade inte sett hela hennes kropp på några år. Anna hade en hårig orange färgade triangel över sin fitta även om håret inte var så långt ännu. Anna särade på benen och jag kysste henne mitt på fittan sög lite på de inre blygdläppar men koncentrerade min snart på Annas klitoris. Jag började slicka och suga på Annas klitoris och förde först in ett och sedan in två fingrar i Annas slida.
Anna började snart kvida och smekte sina bröst. När jag förde in mitt långfinger i Annas bak blev hon förvånad men sedan kom hon i en kraftig orgasm.

När hon kvickande till igen log hon, du var bra på att slicka Johan men Marie är bättre.
Nu förstod jag att hon och Anna hade lekt med varandra. Inte så underligt Marie har en egen fitta och vet vad som är skönt.
Anna bad mig lägga mig ner på rygg min penis hade nu full resning. Anna tittade den är större en jag kommer ihåg och du har fått hår Johan. Anna drog ner förhuden du är blött det är väl försatsen jag läst om i Vecko Revyn Annas favorit tidning.
Anna smekte sin klitoris med mitt ollon i någon minut sedan grenslade hon mig.

Anna gled försiktigt ner över min kuk, att det även var första gången för mig visste inte Anna och jag sade inget. Det stramar lite men är även skönt. Anna var trång men otrolig skön. Anna kunde ta emot hela min kuk, när den var längst inne stannade hon upp lite men började snart röra lite på sig.
Nu är det bara skönt stönade Anna, jag visste inte att någonting kunde var så skönt.
Anna jag kommer snart stönade jag, men han jag inte säga innan jag sprutade inne i Anna. Kom du Johan de kändes som du sprutade inne i mig. Kunde inte hjälpa det Anna men du är så skön.

Vi rullade runt så jag kom överst min kuk slaknade inte. Nu började jag knulla Anna och smekte hennes bröst. Anna började smeka sin klitoris och fick snart orgasm.
Nu vill jag att du tar mig bakifrån stönade Anna och ställde sig på alla fyra. Inte i baken Johan men in i min fitta igen. Hade inte en tanke på att ha anal sex med Anna ville det inte heller. Jag började knulla Anna bakifrån hon kom snart igen och föll ner på madrassen jag kom en halvminut efter och Anna gav till ett skri. Ifall våra föräldrar sov visste jag inte men pappa sov nog tyckte att han snarkade och han var inte lätt väckt.

Anna kvicknade till och vi lade oss på sidan och började kyssas. Jag var fortfarande inne i Anna och vi började hångla. Vi höll på i ungefär tio minuter nu hade min kuk äntligen slaknat en del hade ett halvstånd.
Det var underbart Johan sade Anna tog in några fingra i fittan förde den sedan till munnen, vill inte suga dig Johan inte än men jag vill känna smaken av din sperma.

Anna bor nu i ett förhållande med en annan kvinna. Anna och jag har haft sex många gånger ibland har Annas flickvän varit med och onanerat bredvid. Lena som Annas flickvän heter har aldrig varit med någon man och Anna har bara varit med mig. Anna försöker övertala Lena att testa en man.
Du kan testa Johan. Om nu Lena går med på det vet jag inte.

När jag och Anna hade sex första gången hade Annas mamma varit backen och hört allt. Anna har berättat att mamma blev så inspirerad att hon tog fram sin dildo och kom två gånger innan vi var klara. Hon hörde är kanske lite kinky men jag har både sett och hört när mamma och pappa har sex.

Att det fanns en dildo i familjen visste jag inte. Det finns två berättade Anna jag har en egen jag kan inte använda mammas tänk ifall pappa skulle känna min safter på den, han skulle kanske inte märka något och man kan ju tvätta den. Men mamma vill helst inte ha någon som varit i min eller även Maries fitta så hon köpte en egen till mig.

Senast Anna och jag hade sex var en vecka sedan. Det blir inte så ofta jag har ju även flickvänner av och till. Men när jag inte har någon brukar Anns förbarma sig över mig för att använda Annas ord. Jag gillar din kuk och jag får alltid minst en orgasm. Det första gången vi hade sex åt Anna minipiller hjälpt mot hennes mens. Vet inte hur det är med det nu men ifall det blir ett barn är vi redo för det. Men ifall barnen får veta att jag är far är mig tveksamt jag får vara morbror Johan men det kanske kommer att likna mig.
 
Toppen