Lillasysters trosor 2

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände något år efter den förra slutade.
Lotta min lillasyster hade nu blivit femtonår Mia hennes och min storasyster hade flyttat hemifrån tagit med sig sin dildo men köpt en ny till Lotta. Jag luktade fortfarande på Lottas trosor när jag runkade.
Lotta sade en dag jag gillar att du sprutar i mina trosor jag tar på mig dem sedan att onanera med trosor som har både könsafter från dig och mig får mig att komma rejält ibland har jag fått en fontänorgasm, vet vad det läst i Vecko-Revyn. Jag undrar hur många olika orgasmer in kvinna kan få.
Lotta sade de vanligaste är klitoris orgasm jag har även fått en bröst orgasm och en fontänorgasm. Jag har läst om två till analorgasm och en vaginal orgasm. Jag använder min dildo men kommer inte om jag inte smeker min klitoris. Jag är oskuld kanske får jag en annan orgasm när jag böjar knulla, vill de hjälpa mig Johan.
Men Lotta vi har talat om det förut vi kan inte ligga med varandra.

Lotta sade vi kan göra det skönt för varandra och du kan knulla mig i baken, Det blir inga barn sen vet jag inte om det är incest.
Jag hade nu fått ett kraftigt stånd och Lottas bak var tilldragande även jag aldrig tänkt på analsex. Jag tvättade mig väldigt noga tidigare idag så du kan nog utan några problem slicka mig där bak. Lotta klädde av sig lade sig naken ner på sängen, hon hade större bröst än sin storasyster och mer könshår en orangefärgad triangel. Mia rakar sin fitta jag har aldrig gjort det, tycker du jag skall göra det. Det är inte min sak att tycka men själv gillar jag att kvinnan skall ha en buske.

Jag är nog en kvinna nu med bröst, könshår, mens och min rumpa har blivit större.
Du är min lillasyster men du böjar utvecklas till en vacker kvinna även om jag inte tittar på dig på det sättet. Nu har du sätt mig naken igen av med kläderna Johan.
Jag klädde av mig lade mig ner bredvid Lotta. Lotta kravlade över mig vi hamnade i en 69a med Lotta överst. Lotta var redan plaskvåt och jag kände lukten av hennes fitta började slicka henne och Lotta började suga min kuk.

Den blir större varje gång jag ser den men slicka mig där bak inte i fittan även om det är väldigt skönt. Jag började slicka Lottas anal hon gillade det förde in ett finger sedan två. Efter några minuter satte sig Lotta upp och öppnade en låda och tog fram ett paket kondomer. Jag köpte dessa kan var bra att ha men mest för att det finns glidmedel på dem, kanske du kommer in lättare i min bak.
Lotta drog ner kondomen över min kuk, undrar om hon tränat för hon gjorde det bra.

Lotta ställde sig nu på alla fyra och särade på sina skinkor med händerna. Nu skulle jag ta Lottas oskuld där bak jag hade ju själv inte haft sex med någon kvinna. Johan ifall vi använder kondom blir det inga barn ifall du tar mig i slidan men det är förbjudet. Det visste jag trodde nog att även detta kanske också var förbjudet.
Jag satte mitt ollon och trängde in i Lotta där bak. Ollonet gled lätt in men sen tog det stopp. Lotta grimaserade det spänner du är så stor Johan. Skall jag sluta? nej man ta det försiktigt Johan.

Efter en halvminut slappnade Lotta av och jag gled in helt. Det var trångt och skönt började knulla Lotta sakta. Men Lotta tyckte att det gav henne någonting och även om jag tyckte det var skönt skulle jag nog inte komma. Vi slutade efter tio minuter Lotta tog fram sin dildo och började onanera och drog av kondomen och började runka. Såg att Lotta hade tryckt in dildo i fittan men att hon med den andra handen smekte sina blygdläppar och klitoris. Kom på min buske brorsan stönade Lotta. Jag kom med en rejäl sats över Lottas buske, det gjorde att även hon kom.
Lotta log det där med analsex skall man ha med någon man älskar, vi älskar varandra men inte på det sättet jag älskar dig som en bror är väl samma sak för dig. Nog älskade jag Lotta men hon hade rätt som man älskar en syster.

Detta var länge sedan Lotta har upptäckt att det dör med analsex kan vara väldigt skönt.
Jag har testa på andra kvinnor för det har velat det, men är nog inget för mig är trångt men slidan är så mycket skönare. Många gillar det, det är upp till dem men jag ogillar det inte men munnen och speciellt slidan är så mycket skönare.
 
Toppen