Lite udda

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att vara lite kinky på egen hand. Är jag ensam om det eller finns det fler tjejer som är det?
Skulle vilja veta om det är bara jag som är det, eller.
Skulle också vilja veta "vad" ni gör, fast det är kanske bäst via MSN?:oops::oops:

Lina
 

holahopp

Ny medlem
Kön
Man
Jodå :).. jag gillar det också. Men innan jag säger vad jag gillar får du ge ett förslag vad du gillar ;)
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Förstog att den frågan skulle komma, kommer att vara mer försiktig i mina frågor framöver.
Men det hander att jag i fantasin gör det med personer som man tex inte borde göra det med, andra närstående, men jag kan bli otroligt upphetsad av att gör "förbjudna saker". Fantiserar om det ofta.
På sommarlovet tex när jag var i yngre tonåren, bodde jag i samma rum som min storbrosa, han hade sommarjobb och började tidigt, jag kröp då ner i hans säng, varmt och skönt och gjorde "det" där.
Har också provat lite wetsex på egen hand, tycker det är skönt, faktiskt.

Lina
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det är OK, blir lite nervös bara, men det är ok, det är väll därför vi är har?

Lina
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Självklart jag är lite kinky. Sen är det nog upp till var och ens personlighet vad som är kinky eller ej.

Jo jag brukar ofta fantisera om att ha MSN sex. Hade sms-sex för ett tag sen med en kompis....hehehe. Inte dumt, men det kostar ju några kronor beroende på hur ingående man vill vara, men skönt var det.

Skulle vilja ha webonani med en kvinna faktiskt. :p Sen är det inte viktigt för mig att visa ansikte eller se ansikte i såna fall. Inte heller om jag skulle göra det via web med en okänd man. Det är bara upphetsande att se själva onanin.

Men MSN sex skulle vara mys, men det är ju tanken som räknas eller hur....
 

John.se

Medlem
Kön
Man
MSN-sex känns inte så kinky längre ändå.. CSN-sex.. DET hade varit nåt.. ;)
Cissi, du får förresten gärna adda mig.. Älskar att se en kvinna onanera - och jag gillar att bli sedd när jag gör det lika mycket.. ;)
 

flickan

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte ens gissa vad csn-sex kan vara? Kanske har man sex medan man sitter i csn:s telefonkö? Nä jag vet inte vad är det för något?
 

John.se

Medlem
Kön
Man
Haha, ja flickan - nåt åt det hållet. Jag vet inte heller, men man får anta att CSN-sex är något såna där ungdomar håller på med. ;)
 

Warge

Ny medlem
Kön
Man
Eller är csn-sex detsamma som att man får orgasm då pengarna kommer? Med tanke på hur lite det brukar vara och hur lite man därmed har att leva på brukar glädjen iaf stå högt i tak...
 

flickan

Ny medlem
Kön
Man
Ja precis.. eller så är csn-sex sex utan någon som helst njutning.. för vem har någonsin förknippat csn med njutning? Det kanske är någon slags antisex
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Cissi

Skulle vilja ha webonani med en kvinna faktiskt. :p Sen är det inte viktigt för mig att visa ansikte eller se ansikte i såna fall. Inte heller om jag skulle göra det via web med en okänd man. Det är bara upphetsande att se själva onanin.

Det är ju ansiktet man vill se.. Jag blir mycket kåtare av det än ett könsorgan när jag har cam-sex.
Åter till frågan. Jo det händer att jag kissar i duschen t.ex.
 

eR1k

Ny medlem
Kön
Man
OffTopic.
Kinky att Strippa / Onanera på msn,
Finns det några tjejer som vill?

ADDA : Nilssoon_@hotmail.com


- Min kompis har min Cam, så jag kan tyvärr inte visa mig, men ni får gärna adda endån.. -
 
Toppen