Lukta och slicka i trosor

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag luktar och sniffar gärna i använda trosor.
Men de ska vara använda och inte smutsiga om ni förstår hur jag menar.

Jag luktar helst i andras trosor även om man nästan aldrig kommer över sådana nu för tiden men jag tänder mer på kompisars trosor eller vänners flickvänners eller fruars trosor snarare än min egen sambos.
Hennes dofter och smaker får man ju så ofta annars så jag tycker det är mer upphetsande om man får chansen att lukta på ett par trosor vars ägare är off-limit eller så
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag luktar och sniffar gärna i använda trosor.
Men de ska vara använda och inte smutsiga om ni förstår hur jag menar.

Jag luktar helst i andras trosor även om man nästan aldrig kommer över sådana nu för tiden men jag tänder mer på kompisars trosor eller vänners flickvänners eller fruars trosor snarare än min egen sambos.
Hennes dofter och smaker får man ju så ofta annars så jag tycker det är mer upphetsande om man får chansen att lukta på ett par trosor vars ägare är off-limit eller så
Håller med dig. Fruns eller sambon vet man ju redan hur den luktar och smakar. Så grymt häftigt att känna någon annan lukt från fittan
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Jag luktar och sniffar gärna i använda trosor.
Men de ska vara använda och inte smutsiga om ni förstår hur jag menar.

Jag luktar helst i andras trosor även om man nästan aldrig kommer över sådana nu för tiden men jag tänder mer på kompisars trosor eller vänners flickvänners eller fruars trosor snarare än min egen sambos.
Hennes dofter och smaker får man ju så ofta annars så jag tycker det är mer upphetsande om man får chansen att lukta på ett par trosor vars ägare är off-limit eller så
Helt med vad du menar! Använda men inte äckliga om man säger så.
Visst frugans trosor e la skoj i brist på annat men bättre om man hittar polares, polares fruar eller deras kids. Då skakar man av kåthet.
 

Rånken

Ny medlem
Fler än jag som blir vansinnigt kåt av att lukta och slicka i använda trosor?
oj vad man nosat i trosor,när man var yngre och följde med till frugans väninnor, vid toa besök kollades alltid tvättkorgen och fram med trosorna som låg där, så jäkla upphetsande då. fruns trosor var man också i och nosade även runkade i dom och sedan ner i korgen med dom.
 

Rånken

Ny medlem
Fler än jag som blir vansinnigt kåt av att lukta och slicka i använda trosor?
jag jobbade extra och städade ett kontor i city för många år sen, en bank där det jobbade mycket snygga tjejer, dom hade för vana att kasta sina använda strumpbyxor i papperskorgen på dam toan, vilken guldgruva så ofta man fick runka i dessa strumpbyxor,vissa doftade rejält med fitta. sedan hade vissa en ovana att förvara tandborsten i skåpet ovan spegeln med handukarna dessa tandborstar ollades varje kväll oj vad kåt man var.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Jag håller med er alla sköna trosrunkare.
Jag började redan i tonåren med syrrans trosor. Gick vidare till tjejkompisars trosor och kompsars mammor.
Jag har mina favoriter som jag gärna plockar fram och luktar i när jag runkar.
Klär även på mig trosor om de inte är för små.
Började vad jag minns när jag var 14. Då snodde man polarnas syskon o nån morsa som hade coolare grejer. Sen snodde jag många på tvättlinor hos grannar. Sen dog det ut ett tag.
sen började jag köpa använda på typ Tradera. sen snodde av polare, deras flickvänner o kids.

Nu köper jag mest nya själv. Känns som jag har hur många som helst :) E ju svårt veta om dom passar så man köper på se en del-

Sen visst kommer man över använda att runka i eller sno så absolut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Började vad jag minns när jag var 14. Då snodde man polarnas syskon o nån morsa som hade coolare grejer. Sen snodde jag många på tvättlinor hos grannar. Sen dog det ut ett tag.
sen började jag köpa använda på typ Tradera. sen snodde av polare, deras flickvänner o kids.

Nu köper jag mest nya själv. Känns som jag har hur många som helst :) E ju svårt veta om dom passar så man köper på se en del-

Sen visst kommer man över använda att runka i eller sno så absolut.
Ser du inget moraliskt fel i att stjäla andras trosor? Att ta något som någon annan betalt och äger är väldigt lågt…
 
Toppen