Män!! :P

  • Thread starter WickedPussyCat - stängd på egen begäran
  • Startdatum
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Jag har ibland svårt att tända på tjejer, fastän jag anser mig som bisexuell. Har varit med många tjejer, och jag har varit kär i tjejer.
Under den senaste tiden när jag haft sex med en tjej har jag fantiserat om att de varit en man... och nu är de inte bara rent sexuellt utan mer känslomässigt också... även fast de är just den tjejen jag tänder på... förstår ni vad jag menar? ;)

Har alltid haft svårt att bli kär i killar, eftersom jag på nått sätt känner att jag inte duger...

vet inte om jag är straight eller gay eller bi... eller ja.... spelar egentligen ingen roll vad jag är.... vill bara veta om de är nån mer än jag som har känt så här/känner så här


På senaste tiden har jag också börjat fantisera mer om män... speciellt då jag onanerar. Brukar kolla på killar som runkar :oops: Eller bara fantisera om att en man är i mig.


:oops:
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Kanske är jag inne på samma spår. Litegrann i alla fall. Jag har skrivit om det här innan i någon tråd, har dock glömt vilken.

Jag är hetero till min läggning och känner ingen som helst sexuell attraktion till killar....MEN...det har hänt flera gånger att jag rent av gått och blivit kär i i kille.

När jag var yngre trodde jag kanske att det var något som jag bara fick för mig men dessa ränder har liksom aldrig gått ur riktigt och har hängt med hela tiden. Men sexuellt är det tjejer som gäller. Så jag förstår absolut din förvirring.[B)]
 
Toppen