Många som är EJ AKTIV

webcambus

Medlem
Kön
Man
Hur kommer det sig att det är så många inlägg där medlemmen ser ut att vara borttagen - det står "Ej aktiv medlem" - hur kommer detta sig?

Är det så att många har blivit borttagna pga. serverproblemen?

Vet även att några har blivit avstängda trots att dom hållit sig till reglerna - hur förhåller sig detta? Kan dom ha "käftat" med någon moderator som blivit tjurig???

Längst ner till höger står det hur många som är inne just nu. Det står även hur många onanister vi är för tillfället. Där har jag en fråga. - Är dom "ej aktiva" (dom som inte kan logga in på sina konton längre) medräknade i siffran" totalt antal onanister"?

Jag är av naturen nyfiken och vill bara veta vad som EGENTLIGEN gäller på detta i övrigt sköna forum.

Onanera mera......
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hur kommer det sig att det är så många inlägg där medlemmen ser ut att vara borttagen - det står "Ej aktiv medlem" - hur kommer detta sig?.
Medlemmen är borttagen eller avstängd.
Är det så att många har blivit borttagna pga. serverproblemen?.
Nej
Vet även att några har blivit avstängda trots att dom hållit sig till reglerna - hur förhåller sig detta? Kan dom ha "käftat" med någon moderator som blivit tjurig???.
Skicka PM med medlem som enligt dig tagits bort utan regelbrott.
Längst ner till höger står det hur många som är inne just nu. Det står även hur många onanister vi är för tillfället. Där har jag en fråga. - Är dom "ej aktiva" (dom som inte kan logga in på sina konton längre) medräknade i siffran" totalt antal onanister"?.
Nej
Jag är av naturen nyfiken och vill bara veta vad som EGENTLIGEN gäller på detta i övrigt sköna forum..
Nu vet du
Onanera mera......
Håller på!
 
Toppen