Mammas raffset

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag bodde med min pappa styvmor och styvsyster min mor hade tyvärr avlidit.
Min pappa dog var jag var tolv min styvsyster bara tioår hon tog det väldigt hårt var den enda far hon känt även om det inte fanns några biologiska band. Jag fick efter lite krånglen bo kvar. Min styvmor såg fortfarande bra ut var ett av mina första runk objekt. Det gick några år jag växte till mig och absolut min styvsyster fick bröst och
även könshår fast jag såg ofta hennes bröst men inget mer, ville inte visa dig helt naken.
Jag hade sett henne naken många gånger vi började onanera tillsammans när pappa levde och vi hade sett dem pippa som Anna min styvsyster utryckte det. Skälv heter jag Mikael kallade Micke. Jag visste hur en fitta luktade hade luktat på Annas och även några tjejer på mitt dagis, när jag var yngre.

Eva hette min styvmor både Anna och jag kallade henne mamma. Eva träffade en ny man han bodde ett tag hos oss, Eva fick ett raffset av honom på en födelsedag. Eva blev lite chockade men använde det inte som han hade tänkt utom som vanliga underkläder hängde sedan undan det. Det kom fram efter ett tag att han var mer intresserad av Anna en av Eva inget hände för han blev snabbt utkastad.

Anna hade nu vuxit upp till en vacker ung kvinna på femtonår hade större bröst än sin mamma. Mina polare var galna i henne jag såg henne som min lillasyster. Jag märkte att Anna onanerade rätt ofta, kunde lämna sina trosor mitt på golvet eller på sidan av tvättkorgen nog att hetsa upp mig hon lyckades. Luktade på hennes våta trosor och runkade febrilt. Anna hade frågat när hon var fjortonår om jag ville ta hennes oskuld,
jag sade nej du är min syster. Anna blev arg vi har inga biologiska band dessutom tycker du om mig och skulle inte göra mig illa. Jag vet att jag ser rätt bra ut. Du är jättevacker Anna men fortfarande min lillasyster.

Så hände det att Anna och jag skulle var ensamma under en helg, mamma hade blivit övertalade av våran moster att följa med på en kryssning till Danmark.
Anna var femtonår och jag sjuttonår så mamma lagade mat som vi bara behövde värma. Anna spillde på sig gick och duschade medan jag plockade undan.
Jag satt i vardagsrummet, Anna kom in hade på sig sin mammas raffset men utan trosor.

Micke tycker du att jag är vacker och blir kåt när jag har denna på mig. Anna hade större bröst än sin mamma så man såg mycket av dem men hon gick ofta topless hemma se de hade jag sett. Men hennes orangefärgad triangel över fittan hade jag aldrig sett på så nära håll. Utan att jag ville det fick jag ett kraftigt stånd.
Anna upptäckt det jag ser att du är kåt Micke jag vill att de skall ta min oskuld, pippa, knulla, älska ha samlag kallade vad du vill men kom in i mig.
Anna lade sig ner på rygg i mammas dubbelsäng mer upphetsande där det är här mamma knullar även om det inte är så ofta längre.

Jag klädde av mig naken lade mig över Anna i en 69a, började slicka hennes fitta. Anna började runka min kuk. Micke vill du jag skall ta den i munnen, inte om du själv inte vill.
Anna tänkte efter skulle du gilla det, de skulle jag svarade jag. Anna började sakta slicka och kyssa på ollonet innan hon tog in den i munnen och började suga. Jag slickade Annas fitta sög på hennes klitoris med tre fingrar fram och tillbaka i fittan.
Anna stelnade till när jag även förde in ett finger i baken på henne men slappnade snabbt av släppte min kuk kastade med huvudet fram och tillbaka gick upp i brygga och pep till. Efter en halvminut log hon mot mig, Micke aldrig haft det så skönt innan tack brorsan. Det var inte ofta kallade mig brorsan med jag gillade det. Att Anna hade släppt min kuk var nog tur annars hade jag nog kommit i hennes mun.

Anna tog tag i min kuk smekte den mot sin klitoris i någon minut, sen log hon nu brorsan skall de få en kåt tonårig oskuldsfitta , och Anna grenslade mig.
Anna gled sakta ner hon var trång men också väldigt våt. Såg att det gjorde lite ont jag frågade gör det ont Anna.
Ja lite men det stramar mest men är skönt också. Skall vi sluta frågade jag. Inte när vi kommit så här långt sade Anna och jag gled ända on i henne. Anna låg på mig och började sedan gunga upp och ner ivrigt kyssande mig. Det var något nytt en godnatt puss var allt men detta var riktiga kyssar.
Ivrigt besvarade jag kyssarna och att vara inne i Anna att det kunde vara så skönt, jag hade ju ingen annan kvinna att jämföra med men skönare att jag hade nog trodde jag inte fanns.

Anna smekte sin klitoris och fick snart orgasm. Vi snurrade runt så jag kom överst och jag började knulla Anna. Anna började stöna med det var inte så lätt eftersom vi fortfarande kysstes. Anna var snart på gång igen och när hon stönade till och jag kände hennes fitta krama min kuk stötte jag in och sprutade mer än jag gjort någon gång innan.
Vi lade oss på sidan fortfarande ivrigt kyssande med en halvstånd på min kuk fortfarande. Anna log det var underbart du är fortfarande hård men jag orkar inte mer.

Att jag var totalt slut och tömd sade jag inte till Anna. Att Anna hade fått mens första gången när hon var elvaår visste jag.
Jag sade tänk om du blev gravid.
Dummer tror du att jag inte vet när jag har ägglossning dessutom använder jag minipiller, hjälper mot min mens skyddar även mot graviditet fast har inte behövt det innan. Anna och jag fortsatte ha sex i tvåår även om hade pojkvän och jag flickvän.
Men när Anna började närma sig sin artonårsdag träffade hon en kille hon verkligen tyckte om så då slutade vi.
Först var jag lite svartsjuk men jag träffade honom vi kom väldigt bra överens, och Anna var ju min lillasyster inte min sexleksak.

Det har nu gått rätt många år Eva har blivit mormor och jag är morbror Micke vilket jag älskar. Anna har bara haft sex med mig och den kille hon träffade innan sin artonårsdag.
De gifte sig fick först en dotter några år efteråt en son. Eva vet att jag att Anna och jag har haft sex blev lite chockad först men Anna lugnade med henne att det varit skönt.
 
Toppen