Man skall vara försiktig med PC när man cammar, chattar osv.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tangentbord och skärm blir kladdigt och oljigt när jag är igång med cammen och när jag chattar.
Använder ofta olja eller lotion för att få högre njutning samtidigt som jag skapar tryck med kukringar och/eller snören/gummiband.

NU VET JAG att man skall spraya fönsterputs i trasan och därefter putsa av skärm och tangentbord. MAN SKALL INTE spraya fönsterputs på PCn och sedan putsa av.


Ett kortslutet tangentbord till min Dell kostar 2.000kr att byta -> SKALL BOKFÖRA DET SOM LÄRPENGAR!!

:oops::oops:

/ I
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
;)
Gjorde oxå en klantig grej en gång, satt och camade med ett ex och hon ville jag skulle spruta rakt i linsen när jag kom, sagt och gjort siktade rakt på linsen och den camen blev aldrig var den varit efter det[:0];)
 

Sthms_tjejen84

Ny medlem
Kön
Man
Hahaha :D

På mitt jobb (jobbar inom djursjukvården) så finns det tangentbord som man kan ta bort från datorn (USB) och sen ta hela tangetbordet och skölja under vatten...

Kanske ngt som ni ska införskaffa? :cool:

Hehehe.... Vi tjejjer har inte riktigt det problemet med tangentbordet...
 
K

knakille

Gäst
Hahaha :D

På mitt jobb (jobbar inom djursjukvården) så finns det tangentbord som man kan ta bort från datorn (USB) och sen ta hela tangetbordet och skölja under vatten...

Kanske ngt som ni ska införskaffa? :cool:

Hehehe.... Vi tjejjer har inte riktigt det problemet med tangentbordet...

om ni tjejer inte squirtar ;)
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Hahaha :D

På mitt jobb (jobbar inom djursjukvården) så finns det tangentbord som man kan ta bort från datorn (USB) och sen ta hela tangetbordet och skölja under vatten...

Kanske ngt som ni ska införskaffa? :cool:

Hehehe.... Vi tjejjer har inte riktigt det problemet med tangentbordet...
Intressant att du är tjej, men reggad som kille? ;)
Nämen, det kunde nog vara en idé för vissa... själv sprutar jag alltid på mig själv då jag runkar i cam för de damer som vill se... ;)
 
Toppen