Massage stav för den Manliga G-Punkten

Isdx

Medlem
Kön
Man
Hej Fitt-Slickaren, jag skaffade mig för en tid sedan en populär grej för det som heter Aneros. Här är en bild av den:
http://www.lovehoney.co.uk/prodimages/biggie/aneros.jpg
Den funkar inte alls på mig, jag bara blir öm i arslet av den och har inte lyckats få den stora O med den ännu :( tror den kräver en massa tid o tålamod som jag tyvärr inte har då jag är kåt :D
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Min ligger i en låda...jag blir bara öm också...den är ju stenhård.. =/
Kul grej annars...men orka försöka med den mer..

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Fitt-Slickaren

Ny medlem
Kön
Man
Den där såg väldigt skumm ut hehe...
Jajuste.. jag glömde nämna att den här "leksaken" som jag köpt har vibrator och är vattentät :p
Det blir nog långa heta stunder i duschen :D

Älskar att slicka fitta!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Samma här, min Aneros har också lägat i lådan ett bra tag nu. Ja, den är faktiskt otäckt hård, vore bättre om den skulle vara mjukare och böjlig. Hjälper inte ens fast man smörjer in den och arslet med mycket glidmedel, blir öm ändå! :eek:
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Buttpluggarna är vanligen raka, inte böjda, dom masserar därför inte prostatan (g-punkten), ifall man inte styr den dit alltså. Har provat...
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja, jag har själv också testat dendär grejen, funkar tyvärr inte, felet med den är visst att den är för kort eller nåt annat
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
va fan fitt-slickaren. Vilken grej du kommer få på brevlådan får man hoppas. En typ sån där har jag sökt efter. Jag menar den ser inte ut som nån stor "kuk" och är vattentät och har vibrator dessutom. Nya leksaker skall testas. Den är ju billig dessutom!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
javisst Isdx. Det finner sig så att om man för in de två första kulformade delarna på den sida av staven som är för rumpan, så finner man att den hamnar precis för att smekas runt prostatan. Jag pulserar den med ena handen så att toppen åker frma och tillbaka över prostatan och det för mej aldeles utan luft och ger mej miniorgasmer. varför snoppen krymper ihop av den sköna behandlingen vet jag inte. Det är i alla fall en djup lustkänsla och det bevisar ju att existensen av penisorgasmer och prostataorgasmer. Jag ksulle nog kunna få utlösning men så länge har jag inte smekt mej med den för det är extas ändå och jag blir lite trött i kroppen tillslut. Längtar tills jag haren älskare som skulle vilja göra det åt mej. man blir ju som alla ni andra vet så jävla slut i armen av att smeka sig där bak. Phu..
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag har undrat också över samma, varför min kuk krymper ihop då jag använder min Aneros. Då jag börjar står kuken min fint, men senare krymper den ihop då jag börjar massera prostata området, mycket konstigt tycker jag. Har inte lyckats få ens miniorgasmer med Aneros, bara en massa försats som rinner ut från kuken.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Har en skön buttplugg med svans jag brukar leka med. Den stimulerar skönt. Brukar sätta på mig den under jeansen och gå en runda på stan. Svansen smeker så skönt insidan av låren och jag känner mig uppfylld i rumpan. Jag blir styv och hård och ligger på gränsen att det ska komma. Jätteskönt. Prova!!!
Även kinesiska kulor stimulerar skönt.

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

mastab8r

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Isdx
bara en massa försats som rinner ut från kuken.

Det är det som är hela poängen, den är tänkt att användas till att tömma sädesblåsan utan orgasm, så kallad "mjölkning".
Har själv en aneros, och den kräver lite "träning". Framförallt är det bra om man har byggt upp med några dagars sperma innan man använder den.
Jag har också använt den för att förhöja känslan av orgasm, när jag får orgasm gör sammandragningarna av ringmuskeln att aneros-toppen gnider fram och tillbaka över prostata och det känns väldigt skönt, samt att det tvingar ut den allra sista droppen sperma från sädesblåsan vid utlösning.

Om någon är intresserad och har frågor så svarar jag gärna på dem.
Första gångerna jag använde den var jag under strikt orgasm-kontroll under en Dominant Kvinna, och hade inte haft utlösning på ett par månader (men hon stimulerade mig till gränsen för utlösning dagligen. Så pass att jag kunde känna min heta sav stiga uppför pålen, men hon slutade stimulera mig strax innan säden nådde kuk-hålet och allt rann tillbaka ner i pungen :eek: , men vilken orgasm det blev när det väl var dags... ojojoj!!! ) så dessa förhållanden hjälpte nog till att hitta rätt med aneros rätt så på en gång.

~ ~ ~ ~ ~
A taste for more than vanilla. Love to play. More female playmates wanted.
Let's cum together...
 

Deka

Ny medlem
Kön
Man
finns denna att köpa i sverige????

jag vill ha en *S*

tips på länkar eller på annat sätt få tag i den...

tack på förhand
 
Toppen