Min sexdebut

N

NudeKy

Gäst
När jag var 14 år brukade jag och en klasskamrat sitta och titta i porrtidningar tillsammans på fredagar alltid hemma hos han eftersom mina föräldrar var hemma och hans föräldrar var alltid på bingo så vi kunde vara i deras dubbelsäng. Efter några veckor så frågade mig om inte jag kunde dra ner mina byxor så att han kunde få se min kuk växa när jag tittar på bilderna ja drog ner mina byxor och kalsonger till knäna och tittade på bilder och den växte då undrar han om han fick röra den ja jag sa ja men jag sa att jag ville skulle ligga nakna brevid varandra och titta på bilder så gjorde vi. Vi började känna på varandras kukar i början lekte vi bara med varandras sen började vi runka varandras till slut kom någon av oss för första gången. Då började vi prata om att vi kan väl ha en tävling med varandra vi ligger och runkar varandra och den som det går först för får suga av den andra vi gjorde så och när vi hade sugit av så brukade vi kyssa varandra då fick vi ju sperma i munnen båda två och det var upphetsande. Når vi hade kysst varandra så hade fått stånd båda två igen då brukade vi lägga oss i en 69 han ovanför mig och hans kuk kom långt ner i halsen och han brukade bli helt vild och knulla mig i munnen och spruta min mun full efteråt la vi oss brevid varandra smekte varandra.....

Det här var en tid på 70 talet i hälsingland vi båda gifte oss sedan och flyttade och båda är hetero jag kan ibland längta efter den tiden och längtsr efter att suga en kuk det gör jag gärna men ingen analknull
 
Toppen