Morgonstånd

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lite absurt
Men under hela gymnasiet så "plågades" jag av tidinställda morgonstånd
Satt på bussen och började vakna till på vägen till plugget
Och plötsligt vaknade även mitt stånd... Jobbigt när förhuden krånglade in sig i kalsongerna..
Svårt att rätta till det på en överfull buss med en massa läckra heta gymnasiebrudar (hälften av passagerarna åtminstone)
Sen fick jag ofrivilligt stånd igen runt halvtio, mitt under lektionen...

Någon annan som haft/har problem med "ofrivillig" stånd/pirr?

Morgonstånd har guld i mun...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Lite absurt
Men under hela gymnasiet så "plågades" jag av tidinställda morgonstånd
Satt på bussen och började vakna till på vägen till plugget
Och plötsligt vaknade även mitt stånd... Jobbigt när förhuden krånglade in sig i kalsongerna..
Svårt att rätta till det på en överfull buss med en massa läckra heta gymnasiebrudar (hälften av passagerarna åtminstone)
Sen fick jag ofrivilligt stånd igen runt halvtio, mitt under lektionen...

Någon annan som haft/har problem med "ofrivillig" stånd/pirr?

Morgonstånd har guld i mun...

Hehe...... Jo tack, kommer ihåg det från gymnasiet. Kunde hända när som helst och var väldigt skämmigt....
På den tiden var min kuk som en sprättbåge och ville inte lägga sej.
/ Indulgence
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det var tider...
Man försökte "få ned" ståndet innan bussen stannade. Härligt hård i tid och otid. Idag krävs det lite mer snuskiga fantasier
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Vågar påstå att Prins William den Vilde af Byxorm hade alldeles egna åsikter om när det var lämpligt att flyga upp i stram givakt! Hjärnan sa en sak... Ville sa en... men de var aldrig samsynkade gentemot den rådande situationen.
Att stå och sjunga "Ja, må du leva för Mormor och samtidigt försöka dölja det faktum att den lömske ormen också ville delta i firandet, är ingen lätt sak....
...eller att stå uppställd i kompanikorridoren, tältandes som en riktig campingentusiast är heller inte så kul...
Men...man ska inte gnälla för mycket på den bångstyriga rackaren...
Han har skänkt mig desto mer glädje....så det jämnar ut sig...
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite absurt
Men under hela gymnasiet så "plågades" jag av tidinställda morgonstånd
Satt på bussen och började vakna till på vägen till plugget
Och plötsligt vaknade även mitt stånd... Jobbigt när förhuden krånglade in sig i kalsongerna..
Svårt att rätta till det på en överfull buss med en massa läckra heta gymnasiebrudar (hälften av passagerarna åtminstone)
Sen fick jag ofrivilligt stånd igen runt halvtio, mitt under lektionen...

Någon annan som haft/har problem med "ofrivillig" stånd/pirr?

Morgonstånd har guld i mun...

Jag "lider" av detta syndrom fortfarande. Men jag tycker inte det är pinsamt längre :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte säga det är något problem nuförtiden. Frugan gillar när vi skedar och hon vaknar upp med något hårt som petar henne i rumpan eller lägre ned. Morgonsex har blivit något rätt frekvent, eller att hon bara runkar av mig på morgonen.
 
Toppen