När morsan och syrran onanerade!!

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Kollade en gång när morsan onanerade när hon tog ett bad.

Kikade in i den lilla springan som finns på dom flesta badrumsdörrar i överkant för ventilationens skull genom att stå på en pall och kika in.

Hade ganska hög musik på, så hon inte skulle höra mig ställa ner pallen och klättra upp på den.

Morsan låg i det varma badet och pullade sig med fingrarna.
Hon höll väl på ca. 5 minuter innan hon fick sin orgasm.

Snacka om att man hade ståkuk då när man var ca. 14-15 år ungefär.
Det blev en runk på pojkrummet efter denna titt.

Har även kollat på min ett år yngre syrra i samma glugg, både när hon duschade, onanerade och även en gång när hennes kille och hon badade.
Då fick han sig en avsugning. Det var väldigt nice!!!
 

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Okej!
Kan väl hålla med om att det inte var så pinsamt just då när jag kollade på morsan, men det blev pinsamt för mig senare när syrran kom på mig med att kika på henne när hon badade.

Det var för ljust i hallen så hon såg mig. Hade glömt att släcka ljuset.
 

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 14-15 år och min syrra är ett år yngre än mig.
Det här är 25 år sedan det hände.
Hon kallade mig för Jävla kåtbock, men sa aldrig något till våra föräldrar.
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Alltså, ja fattar inte...hur fan kan man sitta och titta på sin syster eller morsa när de onanerar och dessutom få stånd av det? Det är sjukt!
 

SolGuden

Ny medlem
Kön
Man
Instämmer med Tomtenils,, sjukt. Min syster ryckte av mig täcket en morgon när jag låg och hade morgonstånd, både hon och jag tyckte att det var pinsamt och har aldrig nämnt det igen. Incest är inget jag tänder på


//Solguden
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre hände det en gång att jag kollade på min syrra i duschen... hon hade hunnit få ganska ordentliga bröst och stod och tvålade in sig. En vacker kvinnokropp som vilken annan som helst, skulle man få mindre fjong bara för att den medvetna delen av hjärnan vet att man är släkt? Nejnej, sexualdriften är betydligt primitivare än så. Däremot skulle jag ju aldrig i livet få för mig att vilja ligga med syrran!
 
Kön
Man
Trevligt att se morsan leka med sig själv.:p
Originally posted by peppa

Kollade en gång när morsan onanerade när hon tog ett bad.

Kikade in i den lilla springan som finns på dom flesta badrumsdörrar i överkant för ventilationens skull genom att stå på en pall och kika in.

Hade ganska hög musik på, så hon inte skulle höra mig ställa ner pallen och klättra upp på den.

Morsan låg i det varma badet och pullade sig med fingrarna.
Hon höll väl på ca. 5 minuter innan hon fick sin orgasm.

Snacka om att man hade ståkuk då när man var ca. 14-15 år ungefär.
Det blev en runk på pojkrummet efter denna titt.

Har även kollat på min ett år yngre syrra i samma glugg, både när hon duschade, onanerade och även en gång när hennes kille och hon badade.
Då fick han sig en avsugning. Det var väldigt nice!!!

Min hemsida, lite porr och sexleksaker.
http://www.geocities.com/lovedoll14
http://www.terapatrick.com/images/tpbrowser.jpg
 
M

Matte_kåt90

Gäst
Jag håller med Härligekillen! Hur kan man bli kåt i sin mamma?

Jag är en kåt liten kåtbock:p
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har man en snygg morsa eller syrra så tror jag inte alltid att kroppen säger ifrån. Sedan vad man själv tycker om saken är upp till var och en.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
B

Beerit [under 18 = låst]

Gäst
När jag var yngre hände det en gång att jag kollade på min syrra i duschen... hon hade hunnit få ganska ordentliga bröst och stod och tvålade in sig. En vacker kvinnokropp som vilken annan som helst, skulle man få mindre fjong bara för att den medvetna delen av hjärnan vet att man är släkt? Nejnej, sexualdriften är betydligt primitivare än så. Däremot skulle jag ju aldrig i livet få för mig att vilja ligga med syrran!

herre gud JO!
(förlåt om jag drar in gud i det här)

Om man inte har en allvarlig störning så tänder man inte på sina familjmedlemmar i vilket fall! och hur fan kan man komma på idén att titta på sin mamma när hon badar?

Jag är alltid kåt å runkar ca 3ggr om dagen varje dag, men det finns gränser.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Kollade en gång när morsan onanerade när hon tog ett bad.

Kikade in i den lilla springan som finns på dom flesta badrumsdörrar i överkant för ventilationens skull genom att stå på en pall och kika in.

Hade ganska hög musik på, så hon inte skulle höra mig ställa ner pallen och klättra upp på den.

Morsan låg i det varma badet och pullade sig med fingrarna.
Hon höll väl på ca. 5 minuter innan hon fick sin orgasm.

Snacka om att man hade ståkuk då när man var ca. 14-15 år ungefär.
Det blev en runk på pojkrummet efter denna titt.

Har även kollat på min ett år yngre syrra i samma glugg, både när hon duschade, onanerade och även en gång när hennes kille och hon badade.
Då fick han sig en avsugning. Det var väldigt nice!!!

Äcklig du är :eek:
 

buse

Ny medlem
Kön
Man
När jag var yngre hände det en gång att jag kollade på min syrra i duschen... hon hade hunnit få ganska ordentliga bröst och stod och tvålade in sig. En vacker kvinnokropp som vilken annan som helst, skulle man få mindre fjong bara för att den medvetna delen av hjärnan vet att man är släkt? Nejnej, sexualdriften är betydligt primitivare än så. Däremot skulle jag ju aldrig i livet få för mig att vilja ligga med syrran!

Sexdriften må vara djup, men skamkänslor sitter ganska djupt de med, och för de flesta tar de nog överhanden så att man skäms istället för att bli kåt. Det må väl vara hänt att vissa inte känner någon skam när sexdriften får en att börja nosa på släkten, men det är ju också därför det är så många här som tycker det är sjukt .. Jag såg både min mor och far nakna många gånger när jag var yngre, och jag blev alltid smått illamående om sexdriften slog in då.
 

teddyperra

Ny medlem
Kön
Man
jag förstår inte alls alla puritanser som förnekar rätten att få bli kåt på både nära och kära - det är en poäng dock att hålla isär tanken från verkligheten. Det är ju fantasier vi pratar om.....:sleep:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
jag förstår inte alls alla puritanser som förnekar rätten att få bli kåt på både nära och kära - det är en poäng dock att hålla isär tanken från verkligheten. Det är ju fantasier vi pratar om.....:sleep:

hmm ingen har kallat mig puritan förut, men nog måste det finnas bättre saker att tända på /fantisera om än mamma och syrran.

/C
 
Toppen