Någon mer som blir kåt av att titta på sin egen bakdel

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant aspekt på livet må jag säja. För någon vecka sen var jag inne på dirty roulette och satt naken o runkade tillsammans med några män i europa. Fastnade för en man som hade en vacker kuk o bjöd verkligen på sej själv. Efter en stund villa han att jag skulle visa min bak. Ställde mej upp och med stjärten mot kameran, böjde mej framåt och höll isär skinkorna. Kunde då se mej själv med exponerad stjärtöppning och blev litet stolt över hur fin den var. Lekte litet med ett finger runt rosetten. Killen som jag runkade med kom i en härlig kaskad av sperma. Han tackad hjärtligt på engelska och av slutade stunden. Runkade själv klart eftersom jag blev ordentligt tänd av situationen...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det hände för länge sedan på den tiden jag var vältränad början och mitten av 90-talet.
Var tillsammans med en kvinna som hade en spegelvägg i sovrummet. Själv han hon erkänt att hon gillade att onanerar och titta på sig själv. När vi hade sex kunde jag se min bakdel, tände mig även om flickvännens var mer upphetsande.
 
Toppen