Någon som testat Kiiroo Onyx 2

sextomten

Medlem
Kön
Man
Har första versionen och den suger verkligen. Bildligt talat. Ingen direkt känsla, låter en hel del, men framförallt synkar den inte speciellt bra med VR-content. Rörelserna känns helt slumpmässiga trots att man har en video som lovar vara kompatibel med Onyx. Laggar ibland, tappar synken helt i bland. Nä usch och fy, världen är nog inte redo för sådana här manicker än. Möjligen kan Fleshlight Launch vara bättre, men inte haft möjlighet att testa den.
 
G

gunnargrus

Gäst
Har första versionen och den suger verkligen.
Jo den har jag läst om och den ska inte vara bra men man hoppas att version 2 ska vara så mycket bättre. Jag söker inte en naturtrogen mus utan en "maskin" som "runkar" åt mig. Jag bryr mig inte speciellt mycket om VR eller filmer som ska synka. Bara känslan runt kuken är viktig.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ingen direkt känsla, låter en hel del, men framförallt synkar den inte speciellt bra med VR.

Tror VR har en bra bit kvar innan det kan funka med annat än just stereoskopiskafilmer. Det behövs bättre teknik helt enkelt för att upplevelserna ska kunna bli interaktiva på ett bra sätt rent sexuellt.
 
C

com4you

Gäst
Hahah ja där finns det massor . Synd bara på nya skatteregler . moms och avgifter från Postnord
 
Toppen