Någon tjej/kvinna som solar toppless?

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon tjej eller kvinna som solat toppless nu när de varit varmt?
Har någon isåfall sett er?
Har ni onanerat något?
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Alltid toppless om det inte är för mycket barn-familjer på stranden. Vill inte hamna i bråk med stingslig mamma *skrattar* ... men jag gillar att låta dem vara fria, det är skönt och snyggt när man är helt brun utan ränder.
Ja jag har smekt mig på stranden några gånger i smyg, suttit med handduk över benen som om jag fryser och lekt lite. Älskar blickarna från männen på mina nakna bröst när jag gör det, men ingen orgasm bara lite lek...
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Älskar att ni tjejer solar toppless! Bröst är ju bland det vackraste som finns och det är så fantastiskt att se bröst ute i det fria. Så naturligt på något vis.
Sedan ger det ju en liten skön stämning på stranden. Som bröstälskare så bara måste jag titta och gillar att möta tjejens blick och förhoppningsvis få den där lilla blinken som säger ”titta på du”.
Tack till alla er som bjuder på era fina tuttar! ;)
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Alltid toppless om det inte är för mycket barn-familjer på stranden. Vill inte hamna i bråk med stingslig mamma *skrattar* ... men jag gillar att låta dem vara fria, det är skönt och snyggt när man är helt brun utan ränder.
Ja jag har smekt mig på stranden några gånger i smyg, suttit med handduk över benen som om jag fryser och lekt lite. Älskar blickarna från männen på mina nakna bröst när jag gör det, men ingen orgasm bara lite lek...
jag skulle gärna krypa in under handduken. å slicka din varma fitta
 

casanovae

Medlem
Kön
Man
Alltid toppless om det inte är för mycket barn-familjer på stranden. Vill inte hamna i bråk med stingslig mamma *skrattar* ... men jag gillar att låta dem vara fria, det är skönt och snyggt när man är helt brun utan ränder.
Ja jag har smekt mig på stranden några gånger i smyg, suttit med handduk över benen som om jag fryser och lekt lite. Älskar blickarna från männen på mina nakna bröst när jag gör det, men ingen orgasm bara lite lek...

Schysst! Jag brukar ligga på mage och föra in handen i badskjortsen och smeka mig själv till orgasm samtisigt som jag beskådar topless tjejer som solar!
 
Toppen